מחירון צביעת משרד

מחירון צביעת משרד

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

צריכים להזמין צבעי אמין ומקצועי, לצביעת משרד במחיר אטרקטיבי? מעוניינים לדעת מה מחירון צביעת משרד? אנחנו בסופר צבע מספקים שירות מקצועי של צביעת משרדים בכל הארץ. המשיכו לקרוא כדי להבין יותר על עלות צביעת משרד.

צביעת משרד מחיר

מחירון צביעת משרד כאמור אינו מחירון אחיד. כאשר אתם מתקשרים אלינו לקבלת הצעת מחיר לצביעת משרד, נצטרך לדעת מספר פרטים על המשרד שלכם:

  1. גודל המשרד במטרים רבועים.
  2. שטח הקירות והמחיצות.
  3. צפיפות המשרד- האם יש בו רהיטים רבים וכמה מרחב ישנו בשביל הצבעים לעבוד?
  4. תקרה- האם צריך לצבוע את התקרה, או שזו תקרה מבודדת המקובלת במשרדים חדשים, ואשר אינה מצריכה צביעה?
  5. סוג הרצפה. נצטרך לדעת האם אלו רצפות סטנדרטיות, רצפת פרקט, או שטיחים מקיר לקיר.
  6. במקרה של רצפת פרקט, האם דרושה צביעה של הרצפה?
צביעת תקרה

ישנם עוד גורמים שעשויים להשפיע על המחיר. התקשרו אלינו בכדי שנוכל לשאול אתכם את כל השאלות הדרושות, ולתת לכם הצעת מחיר אטרקטיבית, המותאמת לכם.

תכנון צביעת משרד

חיפשתם בגוגל “צביעת משרד מחיר” או “מחירון צביעת משרד”? כדאי שתדאו שהמחיר הוא לא הדבר היחיד עליו יש לחשוב כשמזמינים עבודות צבע.

בצביעת משרד, יש להחליט בנוגע לעיצוב והאוירה הרצויים. עליכם לבחור גוונים זהים ומתאימים לצבעי הפרסום והלוגו של המותג. יש גם צורך להחליט האם לצבוע את כל הקירות בגוון אחד, או לגוון בין מספר צבעים. ישנם משרדים הצובעים את אזור העובדים ואזור הלקוחות בגוונים שונים, ואפילו גוונים שונים בין החלל המשותף של העובדים, לבין משרדי ההנהלה.

בעלי המשרד יודעים מה רוצים שהמשרד ישדר ללקוחות ולעובדים, ולפיכך יבחרו לדוגמה באווירה יוקרתית, או יתנו תחושה של משרד עממי. יש בעלי משרדים הבוחרים להוסיף קו אומנותי לצביעה, ויש הבוחרים לשמור על קו פשוט וקלאסי.

צחי דהן, צבעי מומחה והבעלים של סופר צבע, עובד כבר שנים רבות עם משרדים רבים בכל הארץ. בעלי עסקים רבים פונים אל סופר צבע בנוגע למחירון צביעת משרד, ורבים מהם מזמינים מאיתנו עבודת צבע כבר לאחר השיחה הראשונית עם צחי. בין לקוחותינו תמצאו עורכי דין, רואי חשבון, עסקים קטנים, וגם חברות גדולות. בית ההשקעות פסגות הוא אחד מהלקוחות הבולטים שלנו מבין החברות הגדולות.

גם אם המשרד שלכם קטן ואתם צריכים עזרה, צחי ישמח לייעץ לכם בנוגע לגווני הצבע, העיצוב, וההשפעה של הצביעה על החלל. הוא יוכל לשבת עם מעצב הפנים של המשרד ולעבוד מולו, ולחסוך לכם זמן והתעסקות בהחלטה כיצד לצבוע.

צביעת תקרה

שירותי צביעת משרד של סופר צבע

לפניכם קצת רקע על העבודה שאנחנו מבצעים, וכיצד היא משפיעה על מחירון צביעת משרדים.

הלקוחות והצרכים של משכירי או בעלי משרדים שונים בין משרד למשרד, והצבעי צריך להתאים את השירות לסוג העבודה. ובכל זאת ישנם כמה דברים שחוזרים על עצמם ברוב המשרדים:

  • משום היותו של המשרד מקום עבודה אשר פעילותו חיונית להישרדות העסק, בעלי עסקים משתדלים שלא לסגור את המשרד ולשלוח את העובדים לחופש. רוב העבודות שאנחנו מבצעים אמורות להיות בשעות שהמשרד אינו פעיל או במקביל לזמני העבודה, תוך שמירה על מינימום השפעה.
  • גורם חשוב שמשפיע על מחירון צביעת משרד, הוא העיצוב של החלל הקיים. כמות חדרי העבודה והישיבות, ולפיכך גם כמות הקירות, משפיעים על עלות צביעת משרד. לדוגמה, ככל שכמות הרהיטים במשרד עולה, והמשרד צפוף יותר, כך גם עשוי לעלות מחיר צביעת משרד. הציוד הטכני, והחיבורים לחשמל ולרשת, הימצאותם של שטיחים, של מחיצות, ארונות, פריטי אמנות, ועוד, גם הם משפיעים על עלות צביעת משרד. זאת משום שהם מצריכים עבודת הכנה טכנית כמו הזזה, פינוי, כיסוי והגנה מלכלוך וצבע.
  • במשרדים רבים משתמשים בקירות גבס כמחיצה או קיר. שימוש זה נעשה משום שהוא מאפשר סגירה של חלל קטן למשרד, מבלי לשנות הרבה מהתשתית של החלל. צביעת קיר גבס אינה שונה בהרבה מצביעת קיר בטון רגיל, אך ככל שיש יותר מחיצות בחלל, כך גם עולה כמות הצבע והעבודה.
  • במשרדים בהם מותקנת רצפת פרקט. יש לשים תשומת לב רבה יותר לכיסוי בניילון ומסקינטייפ, כדי שלא לגרום לפגמים או נזילה של צבע, העלול להרוס את הצבע של הפרקט. בנוסף, ישנם משרדים המזמינים מאיתנו את צביעת הפרקט עצמו, בכדי להוסיף לו צבע וברק. רצפת הפרקט מוסיפה לאלגנטיות וליוקרתיות של המשרד, וחשוב שגם גוון הקירות יתאים לצבע הפרקט.

מדוע לבחור בנו לצביעת המשרד?

לפניכם כמה מהיתרונות הבולטים של הזמנת צביעת משרד דרך סופר צבע:

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

מקצוענות

אנחנו מעסיקים אנשי מקצוע מעולים, ומשתמשים אך ורק בצבעים האיכותיים של טמבור. צביעת משרד היא עבודה מקצועית לכל דבר, וכדאי שתבחרו בחברה המנוסה בתחום.

אייקון זמן

זמינות

אנחנו תמיד זמינים בטלפון. בשיחת הטלפון הראשונה שלכם אלינו, נוכל להסביר לכם על מחירון צביעת משרד, לקבוע פגישה אצלכם ולתת לכם הצעת מחיר. ניתן להזמין אצלנו עבודות דחופות מהיום להיום. אנחנו מעסיקים צוות מיומן של צבעים, כך שאם הזמנתם צביעת משרד גדול או עבודה דחופה, נוכל לבצע את העבודה במהירות וביעילות.

המשרד שלכם ממשיך לעבוד.

כשאנחנו צובעים משרד, אנחנו משתדלים שעבודת הצבע לא תפגע בזמן העבודה של המשרד. לשם כך, נוכל לבצע את הצביעה בשעות הערב או בימי שישי, לאחר שעות העבודה של המשרד. כל שתצטרכו לעשות הוא לתאם איתנו את הזמן הנוח לכם, ואנחנו גם נוכל ליידע אתכם לגבי הזמן הדרוש לצביעה, לייבוש הצבע, ולעזור לכם להחליט מתי יש לבצע את העבודה.

אייקון וי

שקיפות והצעת מחיר הכוללת הכל

כאשר אנחנו נותנים לכם הצעת מחיר, היא כוללת את כל העבודה, החומרים והידע. אין עלויות נסתרות! בכל הצעת מחיר שתקבלו- הייעוץ, כיסוי הרהיטים והזזתם, עבודות ההכנה על הקירות, עלויות העבודה, עלויות הצבע, וגם הניקיון- כולם כלולים במחיר.

אייקון וי

המומחיות של סופר צבע

אנחנו מתמחים בצביעת משרדים, ובעבודה עם עסקים וחברות בכל הארץ. בין לקוחותינו תמצאו משרדים ממשלתיים, בתי חולים, חברות ענק וגם משרדים של עסקים קטנים. כולם חיפשו מחירון צביעת משרד באינטרנט, ולאחר שיחת הטלפון הראשונה איתנו, בחרו בסופר צבע לבצע את העבודה.

אייקון ארנק

מחירים

המחירים שלנו הם ללא תחרות, בין אם העבודה היא עבור משרד גדול, עבור משרד קטן, או אפילו עבור מספר משרדים. מחפשים מחירון צביעת משרד? אנחנו הזולים והמשתלמים ביותר בשוק.

אייקון וי

אחריות

בסופר צבע אתם מקבלים אחריות מלאה על כל עבודת הצבע שביצענו. גם אם עבר חודש מסוף הצביעה, ורק עכשיו גיליתים בעיות. אנחנו מתחייבים לשוב אליכם כדי לעשות תיקונים, מבלי עלות נוספת.

אייקון לייק

ליווי אישי לכל אורך התהליך

מרגע שאתם מתקשרים לסופר צבע, ועד לסיום מלאכת הצביעה, אנחנו מלווים אתכם בכל שאלה ובקשה.

אייקון מטאטא

ניקיון

הניקיון לפני תחילת הצביעה, ובסוף עבודת הצבע, הוא גורם מכריע במקצוענות של הצבעי ובשביעות רצון הלקוחות. אצלנו שמים דגש רב על מלאכה מדויקת ונקיה, תוך התחשבות רבה בריהוט, ברצפה ובעיצוב של החלל.

בודקים מחירון צביעת משרד? מחפשים בעל מקצוע אמין ומנוסה, במחיר ללא תחרות? צרו איתנו קשר עוד היום, ולא תצטערו.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!