מחיר צביעת דירה

מחיר צביעת דירה

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

לקוחות יקרים, לפניכם מחירון מפורט לצביעת דירה 1/2/3/4/5/ חדרים. שימו לב שיתכנו שינויים במחיר במקרים המפורטים למטה. כל המחירים כוללים את חומרי הצביעה (טמבור), ניקיון הדירה, אחריות מלאה על העבודה ותיקוני שפכטל קלים. המחירים לא כוללים מע"מ.

צביעת דירה מחיר מחירון של סופר צבע כולל צביעת המסדרון, האמבטיה, הסלון, המטבח וכמובן, החדרים:

מחיר צביעת דירת חדר

דירה ריקה ללא צביעת התקרה – החל מ-900 ש"ח

דירה ריקה כולל צביעת התקרה – החל מ-1200 ש"ח

דירה מאוכלסת ללא צביעת התקרה – החל מ-1000 ש"ח

דירה מאוכלסת כולל צביעת התקרה – החל מ-1800 ש"ח

*שינוי גוון הקיר – תוספת 50% מהמחיר המצוין

מחיר צביעת דירה 2 חדרים

דירה ריקה ללא צביעת התקרה – החל מ-990 ש"ח

דירה ריקה כולל צביעת התקרה – החל מ-1300 ש"ח

דירה מאוכלסת ללא צביעת התקרה – החל מ-1200 ש"ח

דירה מאוכלסת כולל צביעת התקרה – החל מ-2000 ש"ח

*שינוי גוון הקיר – תוספת 50% מהמחיר המצוין

מחיר צביעת דירה 3 חדרים

דירה ריקה ללא צביעת התקרה – החל מ-1290 ש"ח

דירה ריקה כולל צביעת התקרה – החל מ-1800 ש"ח

דירה מאוכלסת ללא צביעת התקרה – החל מ-1800 ש"ח

דירה מאוכלסת כולל צביעת התקרה – החל מ-2950 ש"ח

*שינוי גוון הקיר – תוספת 50% מהמחיר המצוין

מחיר צביעת דירה 4 חדרים

דירה ריקה ללא צביעת התקרה – החל מ-1590 ש"ח

דירה ריקה כולל צביעת התקרה – החל מ-2400 ש"ח

דירה מאוכלסת ללא צביעת התקרה – החל מ-2500 ש"ח

דירה מאוכלסת כולל צביעת התקרה – החל מ-3500 ש"ח

*שינוי גוון הקיר – תוספת 50% מהמחיר המצוין

מחיר צביעת דירה 5 חדרים

דירה ריקה ללא צביעת התקרה – החל מ-1790 ש"ח

דירה ריקה כולל צביעת התקרה – החל מ-3000 ש"ח

דירה מאוכלסת ללא צביעת התקרה – החל מ-3000 ש"ח

דירה מאוכלסת כולל צביעת התקרה – החל מ-5000 ש"ח

*שינוי גוון הקיר – תוספת 50% מהמחיר המצוין

למה סופר צבע?

כשאתם מזמינים בעל מקצוע מסופר צבע, אתם יכולים לעשות את זה בראש שקט ובבטיחות. אנחנו מתחייבים לכם לעבודת הצבע האיכותית והמקצועית ביותר בארץ. למה? כי אנחנו נשלח לכם אך ורק צבעים מקצועיים שעושים שימוש בחומרי הצבע האיכותיים ביותר של טמבור.

אצלנו אתם מקבלים אחריות מלאה על העבודה, כך שאתם יכולים להיות רגועים ושקטים להזמין אותנו. בתום העבודה, אנחנו נסייר אתכם בבית ונוודא שאתם שבעי רצון מהעבודה שלנו. גיליתם בעיה בצביעה? אין לכם מה לדאוג, אנחנו נחזור אליכם לבצע את התיקון ללא תוספת תשלום, גם אם תקראו לנו אחרי חודש.

קצת הסבר על המחירון שלנו

עברתם על המחירון ולא הבנתם למה המחירים כל כך שונים אחד מהשני? כתבנו עבורכם הסבר מפורט על השינויים במחיר.

שטח הדירה

אולי אתם לא מודעים לזה, אבל רוב המחלוקות בין צבעים ללקוחות נובעות כתוצאה משינוי של המחיר שניתן להם בהצעה הראשונית שקיבלו. זה קורה בדרך כלל כשהצבע מגיע לדירה ורואה שדירת החדר שעליה נתן הצעת מחיר היא לא בדיוק דירת חדר סטנדרטית, אלא הרבה יותר גדולה.

לכן, בכל הקשור להשפעה על מחיר הצביעה, הפרמטר שצריך לקבוע הוא שטח הדירה ולא מספר החדרים. כבר יצא לנו לראות דירת שני חדרים בגודל של דירת 4 חדרים ואף יותר. בתוך כך, ככל ששטח הדירה גדול יותר, כך עלות העבודה תתייקר.

דירה ריקה או מאוכלסת

אין ספק שצביעת דירה ריקה היא עבודה קלה יותר עבור הצבע, מה שאומר שהיא תהיה גם מהירה יותר. במקרים של דירה מאוכלסת, הצבע יצטרך להשקיע המון זמן ואנרגיה על מנת לכסות ולעטוף את התכולה, כדי שזו לא תתלכלך במהלך הצביעה. במקרים בהם מדובר בדירה גדולה עם תכולה רבה, מדובר בעבודת הכנה של ממש שתיארך לא מעט זמן ואיך נאמר זאת בפשטות, צבעים לא ממש אוהבים להתעסק בזה.

מצב הקירות בדירה

כחלק בלתי נפרד מהעבודה, הצבע צריך לבצע עבודת הכנה של הקירות לפני שהוא מתחיל לצבוע. מה זה אומר בפועל? שהוא צריך לשחוף מהקיר מסמרים ודיבלים, לסתום את החורים באמצעות שפכטל ולשייף את הקיר במקומות שצריך, על מנת שהצבע לא יתקלף מהקיר זמן קצר לאחר העבודה.

חשוב לציין - הצבע שאתם מזמינים הוא לא שיפוצניק, אלא צריך לעשות עבודת הכנה של תיקונים סטנדרטיים וקלים. במידה והקיר שלכם נמצא במצב רעוע, עם סדקים רבים, חורים גדולים או שברים, סביר להניח שהצבע יגיד לכם לפני העבודה שהעלות שלה תצטרך להתייקר.

צביעת תקרה

זה נכון, התקרה היא חלק בלתי נפרד מהבית שלכם, אך חשוב שתדעו שהצעת מחיר סטנדרטית לצביעת דירה אינה כוללת גם צביעה של התקרה. לכן, במידה ואתם צריכים שיצבעו לכם גם את התקרה, סביר להניח שעלות העבודה תתייקר. אגב, לא כל צבע גובה תוספת על צביעת תקרה, כך שחשוב לבדוק את העניין מול בעל המקצוע שאותו אתם מתכוונים להזמין.


שינוי גוון הצבע

בואו נפתח בשורה התחתונה - צבע שמנת זה לא צבע ולבן ואם אתם מעוניינים שבעל המקצוע יצבע לכם את הקיר בצבע כזה, או כל צבע אחר שהוא אינו לבן, עלות העבודה תתייקר. באופן כללי, אנחנו יכולים לומר ששינוי קל בגוון של הקיר עשוי לייקר את העבודה ב- 50% ואילו שינו דרסטי יותר, למשל מלבן לכחול, עשוי לייקר את העבודה אפילו בשיעור של 100%.

צביעת דלתות ומשקופים

במידה ותבקשו מבעל המקצוע שלכם לצבוע את הדלתות והמשקופים, עלות העבודה תתייקר באופן משמעותי. בניגוד לצביעת הדירה הרגילה, צביעה של משקופים ודלתות מתבצעת בטכניקה שונה וכמובן בצבע מיוחד שאינו מתאים לצביעת קירות. לכן, במידה והכוונה שלכם היא שהצבע יצבע גם את הדלתות והמשקופים, הקפידו לציין זאת עוד בשלב הצעת המחיר.

דירה שכורה

במידה ואתם גרים בדירה שכורה, אנחנו מניחים שלא תרצו להשקיע אלפי שקלים בצביעה שלה. בתוך כך, אנחנו מניחים שמבחינתכם צביעת הדירה מתבצעת רק כי אתם רוצים לשפר במעט את הקוסמטיקה של הדירה לפני שאתם עוזבים אותה. לכן, במקרים כאלה סביר להניח שעלות העבודה תהיה זולה יותר ושלא תצטרכו לקרוע את הכיס.

צביעה אומנותית

חשוב לציין שכל הצעת מחיר שתקבלו לצביעת דירה מתייחסת לצביעה סטנדרטית ולא לצביעה מיוחדת כל שהיא. במידה ואתם צריכים שהצבע שלכם יבצע עבורכם צביעה דקורטיבית באזור מסוים בבית, סביר להניח שעלות העבודה תתייקר. למה הכוונה בפועל? לצביעה מיוחדת שכוללת שימוש בשבלונות של צורות מיוחדות, צביעה באמצעות ספוג לקבלת גוון מחוספס ועוד.

איך נמנעים מהפתעות במחיר?

על מנת שלא יהיו לכם הפתעות במחיר, אתם צריכים לבקש הצעת מחיר מבוססת לעבודת הצביעה. איך עושים את זה בפועל? במידה ומדובר בדירה גדולה, אנחנו ממליצים לכם להזמין את הצבעי אליכם הביתה על מנת שיוכל לבדוק את מורכבות העבודה בשטח. במידה והוא לא יגיע אליכם, הוא פשוט יתן לכם הצעת מחיר טלפונית והסבירות שהמחיר יעלה בדירה שלכם רק גדל.

בצעו סקר שוק בכל הקשור למחירים והגיעו מוכנים לשלב הצעת המחיר מול בעל המקצוע. קחו כמה הצעות מחיר והשוו ביניהן, רק כך באמת תוכלו לדעת האם קיבלתם הצעת מחיר הוגנת ולא פחות חשוב מזה, הצעת מחיר מקצועית. במידה ואתם מקבלים הצעת מחיר כללית ואינכם מבינים ממנה כלום, סביר להניח שגם המחיר שתקבלו בה לא יהיה סופי.

צביעת דירה מחיר, שירות, מקצועיות ואחריות

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

מקצועיות

השירות שתקבלו אצל סופר צבע הוא השירות המקצועי ביותר שתקבלו. אנחנו תמיד דואגים לכסות לפנות את כל הרהיטים לפני תחילת הצביעה, מבצעים תיקוני שפכטל על הקירות במידתה הצורך ותמיד משתמשים בחומרי צביעה איכותיים של טמבור. אנחנו מעסיקים אך ורק צבעים מקצועיים ומנוסים.

אייקון זמן
אייקון וי
אייקון וי

הניסיון שלנו

צחי דהן, הבעלים של סופר צבע, מבצע כבר שנים רבות עבודות של צביעת דירה בגוש דן, ובכל הארץ כמעט. אתם מוזמנים להתייעץ עם צחי לגבי כל שאלה ובקשה שיש לכם. צחי תמיד שמח לייעץ ללקוחות לגבי הצבע והגוון המתאים, וכיצד רצוי לבצע את עבודת הצבע. תוכלו לשאול את צחי על רעיונות שיש לכם לעיצוב של החלל, ותקבלו ממנו הצעת מחיר ללא עיכובים. כפי שצוין בהתחלה, אנחנו מספקים שירות לבעלי דירות רבים, והניסיון שלנו כולל גם עבודה עם מוסדות ציבוריים, מלונות, בתי ספר, בנייני משרדים, ועוד. אנחנו מכירים את כל עבודות הצבע האפשריות, יודעים לייעץ לכם מניסיוננו הרב, ומבטיחים לכם שהעבודה תבוצע עלפי הסטנדרט הגבוה ביותר.

אייקון ארנק

מחיר צביעת דירה

אנחנו מתחייבים למחירים הזולים ממחירי השוק ובדרך כלל למחירים הזולים ביותר! אנחנו מתחייבים שהמחיר שלנו לא יבוא על חשבון איכות העבודה.

אייקון וי

אחריות על עבודה

צביעת דירה  היא לא עניין פשוט. ייתכנו מקרים בהם יופיעו "בריחות" של צבע על הקירות מספר ימים לאחר העבודה. זה קורה וזה בסדר. צרו איתנו קשר ונדאג לחזור לדירה ולסדר כל תקלה ללא עלות.

אייקון לייק

שירות אדיב

עבודה מקצועית לא שווה כלום בלי שירות מכל הלב. אנחנו מבטיחים לכם שכבר משיחת הטלפון הראשונה איתנו תקבלו שירות סבלני ומקצועי. על מנת לתת לכם הצעת מחיר נדאג לשאול אותכם שאלות מכוונות לגבי מצב הדירה וגודלה, במידת הצורך תשלחו לנו תמונות של הדירה בווטסאפ או שנוכל לתאם אצלכם מפגש בדירה. אל תהססו לשאול אותנו לגבי רעיונות עיצוביים שיש לכם – נשמח לייעץ ולעזור.

אייקון מטאטא

יסודיות וניקיון

שמירה על יסודיות וניקיון הדירה היא ערך עליון עבורנו. אנחנו תמיד דואגים לנקות את הרצפה מטפטופי צבע במהלך הצביעה, ולנקות את הדירה מכל שאר הלכלוכים בסוף העבודה. אתם יכולים להיות בטוחים שבסוף העבודה תקבלו דירה חדשה ונקייה.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!