מחיר צביעת חדר

מחיר צביעת חדר

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

צריכים להזמין צבעי הביתה ורוצים לדעת מה מחיר צביעת חדר בודד?

הילדים רוצים להחליף חדרי שינה ואתם רוצים לצבוע את החדרים מחדש? נוסף לכם תינוק בבית ואתם רוצים לצבוע את החדר שלו בצבע מיוחד? אחד השותפים בדירה עוזב ואתם רוצים להזמין איש מקצוע לצביעת החדר?

אם אתם שואלים את עצמכם האם ניתן בכלל להזמין צבעי לעבודה קטנה יחסית, וכמה עולה צביעת חדר יחיד, אז ההסבר הבא הוא בשבילכם:

ישנם אנשים המעוניינים לצבוע רק קיר אחד או שני קירות בדירה. אחרים רוצים להזמין צבעי לצביעת התקרה או חדר האמבטיה בלבד. ויש דיירים אשר מבקשים מאיתנו מחיר צביעת חדר אחד בלבד.

אז מה כמה עולה לצבוע חדר בדירה?

עלות צביעת חדר

המחיר ההתחלתי לצביעת חדר הינו 500₪. ייתכנו שינויים רבים בהתאם לגודל החדר, צבע הקירות, מצב הקירות ועוד…

כשמדברים על מחיר צביעת חדר, כדאי לדעת שהמחיר פר חדר, של צביעת שני חדרים, יהיה זול יותר מצביעת חדר אחד בלבד. זאת משום שאנחנו כבר בדירה, ואין צורך להזמין אותנו שוב.

צביעת חדר יכולה לקחת שעתיים, או להתארך למספר שעות. הזמן תלוי בגודל המשטחים הזקוקים לצבע, בגובה של התקרה, ובמצב הכללי של הקירות. בעיות של רטיבות או אתגרים מיוחדים בדירה מוסיפים זמן עבודה. כדי להציע מחיר צביעת חדר שיהיה אטרקטיבי וזול, אנחנו מחלקים את השירותים שלנו ל-4 רמות מחיר. אתם יכולים להזמין את השירות המתאים לצרכים שלכם.

מחיר צביעת חדר- אילו שירותים שאתם מקבלים מאיתנו?

בכל עבודת צבע, בין אם זו צביעת חדר או צביעת הדירה כולה, תמיד נתייחס לעבודה בצורה המקצועית ביותר. לפני שצבע ולכלוך נכנס לחדר, במידה וישנם רהיטים- נזיז ונכסה אותם ביריעות ניילון. נצפה בסרט מסקינטייפ את משקופי הדלתות, וכך גם את מסגרות החלונות, ואת השקעים בקירות. נדאג גם לכסות את הרצפה והדלתות בניילון.

בשלב הבא ניגש לעבודות התשתית על הקירות. ננקה את הקירות מאבק כדי שלא יתערבב עם הצבע. נמלא חורים בטיח, וניישר בליטות בקיר.

תחילת עבודת הצבע תמיד תחל בשכבה ראשונית של שכבת צבע יסוד, הנקרא צבע פרימייר. הפרימייר הוא צבע ייחודי, המאפשר קליטה טובה של הצבע העיקרי, עם המשטח עליו הוא נצבע.

נתחיל את העבודה בתקרה, ולאחר מכן נעבור לקירות האחרים. זאת בכדי שהיא תוכל להתייבש ולא ללכלך את יתר הקירות. לצביעת התקרה, נשתמש בצבע פריימר ובצבע עיקרי המיוחדים לה.

לאחר התקרה, נעבור לאזורים המאתגרים, לפינות ולחיבורים בין הקירות לרצפה ולתקרה. רק לבסוף נגיע אל הקירות שהם החלק העיקרי בצביעה.

נצבע גם את המשקופים, ובמידה ותרצו- גם את הדלתות או הרצפה.

לרוב דרושות לפחות שתי שכבות של צבע עיקרי, לאחר צביעת שכבת היסוד. במידה והצבע החדש שונה לחלוטין מהצבע המקורי, במיוחד אם הוא בהיר יותר, סביר להניח שנצטרך לצבוע שלוש שכבות של צבע.

בסוף הצביעה, אנחנו תמיד מבצעים פינישים- מעבר מדוקדק על הקירות לביקורת, וכדי לוודא שאין שכבות לא אחידות של צבע.

אתם מקבלים את החדר חזרה, כשהקירות יבשים, החלל נקי מיריעות ניילון ומסרטי מסקינטייפ, הרצפה מצוחצחת, והחדר מוכן למגורים.

מדוע לבחור בשירותים של סופר צבע לצביעת חדר?

תחת המשפט "צביעת חדר מחיר" בגוגל, ודאי תמצאו מספר רב של תוצאות. צריכים עזרה כדי לדעת באיזו חברה לבחור? לנוחיותכם, מפורטים היתרונות בעבודה עם סופר צבע, כפי שהלקוחות שלנו מעידים:

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

עבודה מקצועית ללא דופי

צחי דהן, הבעלים של סופר צבע, ידוע בתור איש מקצוע מנוסה. בסופר צבע מעסיקים אך ורק צבעים מקצועיים ויסודיים, המיומנים בעבודות צבע, ועובדים בצורה מסודרת ונקיה. תוכלו להזמין כל עבודת צבע שהיא, כולל צביעת משקופים, צביעת חלונות ודלתות, צביעת רצפות פרקט, ועוד.

אייקון זמן

עבודות דחופות

ניתן להזמין מאיתנו עבודות צבע מהיום להיום. צריכים לצבוע חדר בדחיפות? נשלח אליכם צבעי מקצועי שיעשה את העבודה במהירות המרבית.

אייקון וי

רק צבעים של טמבור

אנחנו משתמשים אך ורק בצבעים האיכותיים של טמבור, ודואגים להתאים את המרקם והגוונים, לבקשות שלכם.

דלי צבע
אייקון וי
אייקון ארנק

מחירים ללא תחרות!

מעוניינים לקבל הצעת מחיר צביעת חדר? אצלנו המחירים כוללים הכל: את הצבע, את עבודת הצבעי, את הזזת הרהיטים וכיסוי בניילון, את הפינישים, ואת הניקיון בסוף העבודה.

אייקון וי

אחריות!

בסופר צבע, אין לקוח שלא מקבל אחריות על העבודה. מצאתם פגמים בצבע או בעבודה, גם כחודש לאחר שהיינו אצלכם? אנחנו מתחייבים לשוב ולעשות תיקונים, ללא עלות נוספת.

אייקון לייק

יחס אדיב, ושירות אמין

אנחנו קשובים לכל לקוח, בין אם אתם מזמינים צביעת דירה, צביעת חדר, או צביעה של בית שלם. אנחנו אוהבים לעזור ללקוחות, לייעץ ולתת רעיונות כיצד לצבוע כל חדר.

אייקון מטאטא

הסבר על המחיר שלנו

מחיר צביעת חדר ללא צביעת תקרה, הינו זול משמעותית לעומת מחיר הכולל צביעת התקרה. זאת משום שהביצוע של צביעת התקרה, כולל הזמן הדרוש לייבושה בין שכבות הצבע, מאריך את משך העבודה. זכרו גם שצביעת התקרה מצריכה צבע יסוד וצבע עיקרי מיוחד משלה, וזה מתבטא במחיר.

מחיר צביעת חדר מאוכלס בו גרים אנשים, הינו גבוה יותר ממחיר צביעת חדר ריק, משום שיש צורך ביותר עבודות הכנה לפני עבודת הצבע. עבודה על חדר מאוכלס מצריכה הזזה, ציפוי והגנה של רהיטים וחפצים, ונמשכת זמן רב יותר.

מחפשים צבעי אמין ומקצועי לצביעת חדר בודד או מספר חדרים בדירה? מעוניינים במחיר צביעת חדר, או צביעה של חלק מהדירה? רוצים לקבל הצעת מחיר ללא תחרות?

צרו איתנו קשר!

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!