עבודות צבע

עבודות צבע

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

חברת סופר צבע מבצעת עבודות צבע ממגוון סוגים מזה 15 שנים. לקוחות רבים בכל הארץ כבר הסתייעו בשירותינו לצביעת דירות, צביעת בתים פרטיים, עבודות צביעה במשרדים, וכן צביעת מוסדות חינוך ומבנים ציבוריים. ללא תלות בסוג עבודת הצבע שלה אתם זקוקים, אתם יכולים להיות בטוחים שכאשר תסתייעו בצבעים שלנו, העבודה תתבצע באופן המקצועי, הנקי והאסתטי ביותר, ולשביעות רצונכם המלאה.

סוגי עבודות הצבע שאנחנו מבצעים

חברת 'סופר צבע' מספקת שירותי צבע ממגוון סוגים, וביניהם:

צביעת דירות: צביעת דירה שכורה, מאוכלסת, חדשה מקבלן

אצלנו תוכלו לדאוג לצביעת הדירה שבבעלותכם בעלות משתלמת במיוחד, מבלי להתפשר על איכות העבודה, הגימור המקצועי, העמידות של התוצאה והניקיון בסוף התהליך. בין אם מדובר בעבודת צבע לדירה שאתם שוכרים, דירה שאתם משכירים לאחרים או דירה משלכם שבה אתם מתגוררים - חשוב שתדעו שחברת 'סופר צבע' מספקת לכם עבודת צביעה עם אחריות מלאה.

צביעת דירה מאוכלסת

עבודות צבע בדירה מאוכלסת נוטות להיות מורכבות יותר לביצוע מצביעה של דירות ריקות. ראשית, הדבר מחייב תיאום מול הדיירים המתגוררים בדירה, מבחינת שעות העבודה וסדר הצביעה של החדרים השונים. בנוסף, דירה מאוכלסת כוללת גם ריהוט, שיש להגן עליו לפני שמתחילים בביצוע הצביעה, ולכן הדבר מוסיף שלב נוסף לעבודה. בסיכומו של יום, ישנה גם הציפייה שצביעת דירה מאוכלסת תבוצע במהירות רבה יותר על מנת שלא לקטוע את שגרת חייהם של הדיירים במקום. מכל הסיבות הללו, עבודות צבע לדירות מאוכלסות חייבות להתבצע באמצעות צבעים מקצועיים ומיומנים מאוד עם ניסיון רב בצביעת דירות.

צביעת דירה שכורה

צביעת דירות להשכרה ובפרט כאשר הדירה ריקה, לרוב תעלה פחות מצביעה של דירה שבעליה מתגוררים בה. לכן, בין אם אתם בעלי הנכס או דיירים שעוזבים ומחויבים להותיר את הדירה השכורה מסוידת, כדאי להזמין צבעי מקצועי לביצוע הצביעה לאחר שהרהיטים פונו מהדירה או לפני שהוכנסו אליה רהיטים חדשים. הדבר מקל על עבודת הצבעים ומאפשר להשלים אותה בפרק זמן קצר יותר, ובכך מאפשר גם להפחית מעלות עבודת הצביעה עבורכם כלקוחות, באופן משמעותי.

צביעת דירה או בית חדש

צביעה של בית חדש או דירת קבלן חדשה, מצריכה התחשבות במגוון פרמטרים שונים, שחלקם נוגעים לתכנון העיצובי של החלל. לכן מומלץ להתייעץ עם חברה המתמחה בעבודות צבע לפני שמזמינים צביעה לבית החדש. ככלל, מומלץ לבקש מראש מהקבלן שיותיר את קירות הנכס כשאינם צבועים, על מנת שלא להקשות על ביצוע הצביעה בצבע בו אתם מעוניינים, מה שצפוי לייקר את התהליך.

צביעת בתים פרטיים

צביעת בית פרטי נוטה במרבית המקרים להיות עבודת צבע מורכבת יותר מצביעת דירה. זאת מאחר ובצביעה של בתים פרטיים יש צורך לצבוע גם את קירות הבית החיצוניים ומשטחים שונים, כגון חומות וגדרות בטון המקיפים את הנכס. לכן ישנה חשיבות רבה לניסיון המקצועי של החברה המספקת עבודות צבע, בצביעה של בתים פרטיים - פנימית וחיצונית כאחד.

צביעת משרדים

חברת 'סופר צבע' מספקת גם עבודות צבע עבור משרדים, בתי עסק חנויות ומבנים מסחריים. צביעת המשרד מתבצעת בחלק לא מבוטל מהמקרים, תוך התחשבות במוטיבים עיצוביים כמו צבעי המותג ואלמנטים שונים הקשורים במיתוג של החברה או העסק, שיש לשלבם בחלל המיועד לצביעה. עבודות צבע במתחמי עסקים ובנייני משרדים, לרוב מבוצעות  מחוץ לשעות הפעילות של הארגון, וכן בימי שישי, על מנת שלא להפריע לפעילותו השוטפת של העסק.

צביעת חדרי מדרגות

אנו מתמחים גם בצביעת חדרי מדרגות מקצועית, איכותית, עמידה ונקייה, בעלות משתלמת במיוחד. מחיר עבודות צבע לחדרי מדרגות אצלנו, כבר מגלם את עלותם של סוגי הצבע השונים שדרושים לביצוע העבודה, עלות העבודה עצמה ואפשרות לביצוע תיקונים לפי הצורך, ללא תוספת תשלום.

צביעת בית ספר וגנים

חברת 'סופר צבע' מבצעת עבודות צבע מקצועיות גם בגנים ובתי ספר, במחירים סופר נוחים. בין היתר, אנו דואגים לחידוש תקרות וקירות במוסדות לימוד, כך שהשהייה בהם תהיה גם נעימה וגם בטיחותית.

איך אנחנו עובדים? 11 כללי אצבע להשגת תוצאות מושלמות בעבודות צבע

צביעה מקצועית, מחייבת עבודה מתודית ומסודרת מאוד, המתבצעת לפי שלבים מוגדרים מראש. כדי שניתן יהיה להגיע לתוצרים הרצויים ללקוחותינו, מבלי לגרום לנזקים מיותרים בסביבת העבודה, אנו מקפידים לעבוד תמיד באופן הבא:

  1. הכנת החלל לעבודת הצבע: לפני שמתחילים בעבודת הצביעה, אנו מקפידים לפנות רהיטים מהחלל המיועד לצביעה, או לכסותם היטב על מנת להגן עליהם מטפטופים אפשריים של צבע. כך אנו עושים גם עבור שקעי החשמל והמפסקים, משקופים, מסגרות וצירי הדלתות והחלונות.


  2. הכנת המשטח לצביעה: השלב הבא הוא יישור של בליטות, מילוי של חורים וסדקים, והסרה של ציפויים רופפים מהמשטח המיועד לצביעה.


  3. ניקיון של הקיר לפני הצביעה: כדי שלכלוך ואבק לא ידבקו בצבע הטרי ויפגעו בתוצאה, אנו דואגים לנקות את הקירות המיועדים לצביעה, לפני שמריחת הצבע מתבצעת.


  4. בחירת הגוון המדויק וביצוע "טסט": לפני שניגשים לצבוע את כל הקיר, הצבעים שלנו מבצעים בדיקה של הצבע שבחרתם על גבי אזור מצומצם בקיר או משטח קרטון, על מנת לוודא מולכם כי זהו הגוון שבו אתם מעוניינים ושהתוצאה תואמת לציפיות שלכם.


  5. צביעה בצבע בסיס: לפני צביעת קירות, תקרות או קירות חיצוניים בצבע הנבחר עבורם, צוות הצבעים שלנו מורח על המשטח שכבת צבע ראשונה. שכבה זו נקראת צבע יסוד, או שכבת פריימר, והיא חיונית לקליטה מוצלחת של הצבע הנבחר. אולם חשוב לבחור בצבע יסוד המותאם למשטח שעליו עובדים ולצבע שיונח עליו. הניסיון של צוות הצבעים שלנו מאפשר להם לעשות שימוש במוצרים המתאימים.


  6. צביעת התקרה: לפני שניגשים לצביעת הקירות, יש לצבוע קודם כל את התקרה, כדי להימנע מטפטוף של צבע על הקירות והרצפות בשלבים הבאים של העבודה. גם כאן, נניח לפני הכל צבע בסיס המיועד לתקרה.


  7. צביעת אזורים מאתגרים בקירות: אחרי שהתקרה התייבשה, הצבעים שלנו צובעים בקירות את השטחים הקשים יותר לטיפול, כמו האזורים בקרבת החלונות, הפאנלים והדלתות, מסגרות הקיר והחיבורים בין הקירות לתקרה. בשלב הבא, אנו ממשיכים לצביעת הפינות הפנימיות, משקופים, חלונות והחלק התחתון של קירות החדר, הממוקם מעל הפנלים. לבסוף, אנו צובעים גם את סביבת שקעי החשמל והמתגים, ולאחר מכן - ממתינים שהכל יתייבש לחלוטין.


  8. צביעה של שאר הקיר: לאחר שצבענו את האזורים הקשים יותר לגישה, נמשיך לשלב צביעת יתרת הקיר. על מנת להגיע לתוצאה מדויקת, אנו מקפידים לעבוד במקטעים של מטר על מטר.


  9. הוספת שכבות צבע נוספות: אחרי שהשלמנו את מריחת שכבת הצבע הראשונה, אנו ממתינים שתתייבש ולאחר מכן מתקדמים להנחת שכבת הצבע הבאה. במקרה שמדובר בצביעת קירות בגוונים כהים יותר, ידרשו בדרך כלל מספר שכבות נוספות של צבע.


  10. תיקונים וגימור: בסוף הצביעה ולפני שהקירות מתייבשים, הצוות שלנו מקפיד לבצע תמיד "פינישים", שהם תיקונים אחרונים שנועדו להבטיח גימור איכותי ואסתטי לעבודה. כחלק מהתהליך אנו עוברים על הקירות שנצבעו בעזרת נורה חזקה, מוודאים כי הצביעה אחידה בכל האזורים, ומתקנים לפי הצורך.


  11. ניקיון: אחרי שהצבע יבש על התקרה והקירות, הצבעים שלנו מסירים את כל הכיסויים שהונחו על הריהוט, הרצפות, הדלתות, החלונות, השקעים והפנלים בבית. זאת בנוסף לניקוי לכלוך שהצטבר בחלל בזמן העבודה. הכל כדי להשאיר אתכם עם תוצאה מושלמת ונקייה. 

מי אנחנו

חברת 'סופר צבע', מספקת שירותי צביעה מקצועיים בפריסה ארצית, כבר כמעט 20 שנים. החברה הוקמה על ידי צחי דהן - צבעי ותיק ומקצוען, עם ניסיון רב שנים בביצוע עבודות צבע מכל הסוגים.

לאורך שנות פעילותנו הרבות, צברנו ותק וניסיון עשיר במגוון פרויקטים שביצענו לשביעות רצונם של סוגים שונים של לקוחות - פרטיים ומסחריים כאחד.

צוות הצבעים שלנו מוסמך ומיומן בביצוע עבודות צבע איכותיות במגוון סוגים של חללים - החל מצביעת בתים, צביעת דירות חדשות, עבודות צבע בדירות שכורות, או צביעת דירות לאחר שיפוצים ועד צביעה של משרדים, בתי עסק, מתחמי נופש, מוסדות חינוך ומבנים ציבוריים.

מקצוענות, אמינות והוגנות כלפי לקוחותינו, הם עקרונות שמנחים מאז ומתמיד את עבודתנו. לכן אתם יכולים להרגיש בנוח לפנות אלינו בכל שאלה או בקשה, ולהתייעץ עמנו לפני שאתם מחליטים להזמין עבודת צביעה. נשמח לעמוד לרשותכם!

למה אנחנו

אם הגעתם עד פה - אתם כבר ודאי מבינים את חשיבות הבחירה באנשי המקצוע הנכונים לביצוע עבודות צבע איכותיות, אסתטיות, עמידות ונקיות. אמנם צבעים בארצנו הקטנטונת לא חסרים, אך מי שיודע להעריך עבודת צבע מוקפדת ומדויקת באמת, המתבצעת תוך שימת לב מלאה לפרטים הקטנים - ישמח שבחר דווקא בנו לצביעת הבית, הדירה או המשרד שלו. בכל מקרה, אתם לא חייבים להסתמך על המילה שלנו. לחצו כאן לצפייה בהמלצות שקיבלנו מלקוחותינו המרוצים ותתרשמו בעצמכם, אם אנחנו חברת עבודות הצבע המתאימה עבורכם.

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

המקצועיות שלנו

חברתנו מתחייבת לביצוע עבודות צבע בסטנדרטים המקצועיים הגבוהים ביותר בארץ. לכן אנו מקפידים לשלוח אל לקוחותינו צבעים מנוסים ומיומנים בלבד. המקצועיות שלנו באה לידי ביטוי גם בשימוש בצבעים מבית טמבור לטובת עבודות הצבע שאנו מבצעים, הנחשבים כחומרי הצבע הטובים והאיכותיים ביותר כיום.

אייקון זמן
אייקון וי
אייקון וי
אייקון ארנק

המחיר שלנו

מחירון עבודות הצבע שלנו הוא בין הזולים ביותר בארץ. אך אצלנו, איכות העבודה והתוצרים מובטחת תמיד וכמובן, גם שירות מכל הלב.

אייקון וי

על האחריות שאנחנו נותנים

שביעות הרצון המלאה שלכם חשובה לנו! לכן בהזמנת עבודות צבע לבית, לדירה, לעסק או לכל מבנה אחר - אנו מספקים לכם אחריות מלאה על התוצאה. בתום העבודה, הצוות שלנו מקפיד לעבור יחד עמכם על המשטח הנצבע על מנת לוודא כי אתם שבעי רצון במאת האחוזים מהתוצאה, ושאין צורך בתיקונים. כמובן, גם אם הבחנתם בבעיה במועד מאוחר יותר, נשמח לשוב אליכם כדי לתקן את מה שצריך, ללא עלות נוספת.

אייקון לייק
אייקון מטאטא

האם כדאי לבצע עבודות צבע באופן עצמאי?

לעבודות צבע יש נטייה קצת מתסכלת להסתבך ולהתארך, כאשר מנסים לבצע אותן בצורה עצמאית. אין זה מקרי, אם לוקחים בחשבון את העובדה שמרבית האנשים מהיישוב אינם עוסקים בעבודות צבעות בשגרה. כפועל יוצא - הניסיון לחסוך בעלויות ולצבוע את הבית או העסק לבד, עולה למי שמנסים לבצע זאת, בשעות רבות של עבודה שלעיתים מתארכות גם לימים שלמים. למותר לציין, כי בחלק נכבד מהמקרים, גם התוצאה היא לא לשביעות רצונם של בעלי הבית ואינה משתווה בשום פרמטר לעבודת צבע המתבצעת בכלים מקצועיים ועל ידי צבעים מנוסים ומיומנים. לכן, ההמלצה שלנו היא לא להתפשר בשום פנים ואופן על ביצוע עבודות צבע בכוחות עצמכם, אלא לתת לחברה המתמחה בביצוע עבודות צביעה מכל הסוגים, לטפל בנושא עבורכם.

סופר צבע - לעבודות צבע סופר מקצועיות

אם חיפשתם צבעי מומלץ המוסמך לבצע עבודות צבע מכל הסוגים, חברת 'סופר צבע' תשמח לספק לכם מענה מקצועי ומלא לכל הצרכים. אנו מתחייבים למחירים הוגנים, אמינות, מקצוענות ושירות לבבי לאורך כל הדרך, ושמחים תמיד לייעץ מנסיוננו לפני הזמנת העבודה.

מעוניינים בפרטים נוספים ובהצעת מחיר משתלמת במיוחד? בואו נשוחח!

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!