צביעת חדר מדרגות

צביעת חדר מדרגות

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

צביעת חדר מדרגות משפיעה על הכניסה לבית

צביעת חדר מדרגות, היא עבודה אשר מזמינים בדרך כלל מספר דיירים, או חברות אחזקה של בנייני מגורים/משרדים. אנחנו בסופר צבע עוזרים להרבה חברות אחזקה ולוועדי בתים משותפים, הפונים אלינו לצביעת חדר המדרגות של הבניין. ישנם גם בתים פרטיים המבקשים להזמין צבעי לצביעת חדר מדרגות פנימי, או בכניסה לבית. במאמר זה נתייחס בעיקר לחדרי מדרגות של בתים משותפים ומבני משרדים, אך התוכן מתאים גם לאלה המעוניינים בצביעה בביתם הפרטי.

צבעי חדר מדרגות

צביעת חדר מדרגות פנימי בבית פרטי

החשיבות של צביעת חדר מדרגות

צביעת חדר מדרגות מחיר

דוגמא לחדר מדרגות אשר זקוק לטיפול

חדר המדרגות של רוב מבני המגורים הוותיקים, כמו גם רבים מהמבנים החדשים, הוא "החדר" המרכזי במבנה (ממש כמו שהסלון הוא החדר המרכזי שבדירה). זאת משום שכל דיירי הבניין חייבים להשתמש בו, ועוברים בו לפחות פעמיים ביום. קירות חדר המדרגות שייכים לכלל הדיירים, ואין עליהם אחריות אישית. משום כך הם עלולים להיות מוזנחים, כאשר אין ועד בית דומיננטי, או חברת אחזקה פעילה.

זה לא חייב להיות כך!

צביעת חדר מדרגות יכולה לשדרג את ההרגשה של כל הדיירים. זהו שער הכניסה לביתנו או למשרד שלנו, ומשום שאנחנו מבלים בו הרבה, חשוב לרובנו להיכנס דרך אזור נקי ונעים. כולנו רוצים שהאורחים הבאים לבקרנו, ירגישו שאנחנו גרים במקום מטופח אשר נעים לשהות בו. יותר מהנה להיכנס למבנה חדיש או מסודר ונקי, מאשר לראות חדר מדרגות עם קירות מתקלפים. חדר מדרגות מסודר, מלמד גם עלינו, וגם ועל רמת החיים שלנו.

בנוסף, צביעת חדר מדרגות יכולה גם להעלות את ערך הנכסים והדירות. היו בטוחים שקונים או שוכרים פוטנציאלים, ישימו לב לניקיון ולצבע של חדר המדרגות, עוד לפני שהם נכנסים לבדוק דירה. ולפי האמרה הידועה- "אין שני לרושם ראשוני".

אנחנו בסופר צבע, עוזרים לדיירים רבים להפוך את חדר המדרגות בבניין למרשים ומזמין.

מדוע לבחור בסופר צבע לצביעת חדר מדרגות?

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

איכות הצבע

אנחנו משתמשים בחומרים איכותיים, המותאמים לאופי של כל משטח ומשטח. סופר צבע צובעת אך ורק בצבעים של טמבור.

אייקון זמן

זמינות העבודה

תוכלו להזמין עבודות צביעת חדר מדרגות מהיום להיום.

אייקון וי

אמינות ושרות ללא דופי

נשמח לפגוש אתכם במבנה המצריך צביעת חדר מדרגות, ללמוד את החלל ולייעץ לכם. בסופה של הפגישה, ניתן לכם הצעת מחיר מהימנה.

אייקון וי
אייקון ארנק

אצלנו תקבלו מחיר ללא תחרות

המחיר כולל את כל סוגי הצבע הדרושים, עלות העבודה, וכמובן גם הניקיון בסוף העבודה.

אייקון וי

אחריות

אנחנו דואגים לכל התיקונים בקירות, לפינישים, ולתיקוני צבע שעלולים להתגלות, גם כחודש לאחר ביום העבודה. כל זאת- ללא תוספת במחיר.

אייקון לייק
אייקון מטאטא

ניקיון

בסופר צבע, אנחנו מקפידים על מקצועיות, ועבודה נקייה. הניקיון בסוף המלאכה הוא באחריותנו.

מה חשוב לדעת על עבודת הצבעי, כאשר מזמינים צביעת חדר מדרגות?

איש מקצוע

משום שצביעת חדר מדרגות אינה דבר שדיירים עושים בכל יום, חשוב לעשות זאת באופן יסודי ונקי, ולהזמין איש מקצוע מנוסה, המשתמש בצבעים עמידים לאורך שנים. סופר צבע משרתת לקוחות רבים המעוניינים בצביעת חדר מדרגות- בניינים משותפים, מגדלי משרדים, בתי חולים, משרדים ציבוריים ועוד. אנחנו דואגים לכל עבודות הצבע, ולניקיון בסופם, ומכסים מעקים, צמחיה ודלתות ביריעות ניילון, בכדי להשאיר את החלל נקי בסוף המלאכה.

איש קשר

לפני שאתם אלינו בכדי להזמין צביעת חדר מדרגות 3 קומות או יותר, חשוב להגיע להסכמה עם כל הדיירים, ולפעול במסגרת התקציב של ועד הבית. בדרך כלל, רוב הדיירים אינם יודעים מתי יבוא הצבעי, ולכן אנחנו ממליצים להזמין את צביעת חדר המדרגות דרך ועד הבית, ולקבוע איש קשר אחד, המודע לכל האתגרים ועובד ישירות מול הצבעי. איש קשר עוזר מאוד במניעת אי הבנות, והוא מרכז את כל הבקשות והשאלות של הדיירים.

סגירת פרטים אחרונים

לפני תחילת העבודה הצבעי צריך לקבוע האם יש צורך בצביעת הלובי, האם כדאי לצבוע את החלק החיצוני של הכניסה, האם המעקים דורשים שיוף וצביעה מחדש, ולבדוק גם את מצבם של ארונות החשמל.

צבעי מקצועי ישים מיד לב לתיקוני טיח דרושים, למצב התקרה, ולאתגרים המשפיעים על הזמן ועל עלות העבודה. בנוסף- תמיד תוכלו להתרשם ממנו, לשאול שאלות, להתייעץ לגבי הגוון וסוג הצבעים, להבין כמה זמן עשויה לקחת עבודת הצבע, ולספר לצבעי על הבקשות והדגשים של הדיירים, לפני תחילת העבודה.

סוג הצבע

צחי דהן, הבעלים של סופר צבע, מספר על העבודה המקצועית של צביעת חדר מדרגות:

"צביעת חדרי מדרגות, מצריכה מספר סוגי צבעים. ראשית, צבע הקירות- אנחנו ממליצים תמיד להשתמש בצבע אקרילי, צבע עמיד אשר אינו משאיר סימנים לבנים בעת מגע. ניתן גם לצבוע בצבע מיוחד נגד שריטות ולכלוכים. אנחנו תמיד מקפידים להשתמש גם בשכבת יסוד, לפני הצביעה של השכבה העליונה, ומוודאים צביעה של מספר שכבות של הצבע העיקרי, כדי ליצור אחידות בצבע, ועמידות לאורך זמן."

דבר נוסף- גם למעקה יש צבע משלו. נוכל לייעץ לכם כיצד לצבוע את המעקה, (צבע שונה למתכת ולעץ), וכיצד ניתן לתקן מעקה חלוד או פגום, על ידי עבודת צבע מקצועית".

מחיר

צביעת חדר מדרגות 3 קומות, מתומחרת שונה מצביעת חדר מדרגות 4 קומות, או יותר. ככל שהעבודה גדולה יותר, כך העלות פר קומה יכולה להשתנות. צבעי מקצועי יבדוק את שטח החלל, גובה התקרה ואורך הקירות.

לקוחות רבים הפונים אלינו לגבי צביעת חדר מדרגות, מעוניינים לעיתים שנצבע, לא רק את ארונות החשמל, הקירות, התקרה והמעקה, אלא גם חדרי זבל, חומה חיצונית, את מקומות החניה, ועוד.

לאחר שקלול כל הגורמים, אתם מקבלים מאיתנו הצעת מחיר, וזמן משוער לסיום העבודה. נוכל גם לתת לכם שירות של צביעה מהירה, על ידי הגדלת צוות הצבעים.

מחפשים איש מקצוע לצביעת חדר מדרגות בבניין שלכם? רוצים לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית, מצבעי אמין ומקצועי? צרו איתנו קשר, ואנחנו מבטיחים שלא תתאכזבו!

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!