מחיר צביעת דירה 5 חדרים

מחיר צביעת דירה 5 חדרים

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

אז מהי עלות צביעת דירה 5 חדרים?

לנוחיותכם, בכדי להציע מחירים זולים המותאמים לצרכים שלכם, חילקנו את השירותים שלנו ל-4 דרגות של מחיר צביעת דירה 5 חדרים:

צביעת דירה ריקה ללא צביעת התקרה – החל מ- 1,790₪.

צביעת דירה ריקה כולל צביעת התקרה – החל מ- 3,000₪.

צביעת דירה מאוכלסת ללא צביעת התקרה – החל מ- 3,000₪.

צביעת דירה מאוכלסת כולל צביעת התקרה – החל מ- 5,000₪.

*  ישנה תוספת של 50% מהמחיר המצוין על שינוי גוון הקירות.

** המחירים לא כוללים מע"מ.

מחפשים צבעי אדיב ומקצועי לצביעת הדירה? מעוניינים לדעת כמה עולה צביעת דירה 5 חדרים? לפניכם כל המידע לגבי מחיר צביעת דירה 5 חדרים.

בישראל, דירת 5 חדרים נחשבת לדירה גדולה יחסית. צביעת דירה כזו, אשר כוללת לרוב ארבעה חדרי שינה, סלון, מטבח, וחדר אמבטיה, אורכת כיומיים. הצביעה יכולה להיות אף קצרה יותר, אם הדירה ריקה, או ארוכה יותר, במידה והדירה מאוכלסת וכאשר יש צורך לטפל בבעיות בקירות. אם אתם מחפשים מחיר צביעת דירה 5 חדרים, אתם מוזמנים להמשיך ולקרוא על שירותי הצבעות שלנו, על המחירים, ועל היתרונות בעבודה עם סופר צבע.

מדוע לקוחות רבים בוחרים בנו לצביעת דירה 5 חדרים

"צביעת דירה 5 חדרים מחיר" היא מונח חיפוש פופולרי. יש להניח שבחיפוש בגוגל תקבלו מספר רב של תוצאות ושמות של חברות, ותתקשו להחליט באיזה איש מקצוע לבחור.

כדי לעזור לכם- פירטנו עבורכם את היתרונות בהזמנת עבודות צבע מאיתנו:

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

מקצוענות וניקיון

אנחנו מתחייבים לבצע עבודה נקיה, מדויקת ואיכותית ביותר. הצוות שלנו מורכב מאנשי מקצוע מנוסים ומיומנים. בכל צביעת דירה, אנחנו בודקים את מצב הקירות ומבצעים תיקוני טיח לפני הצביעה. עוד לפני כן, נבצע הכנות דרושות, הכוללות כיסוי והגנה על הרהיטים ועל החלקים שאינם אמורים להיצבע.

אנחנו תמיד מקפידים על צביעת שכבת יסוד, ומבצעים פינישים ובקרה לאחר השכבה האחרונה. בסוף המלאכה נעשה ניקיון יסודי, ונשאיר לכם את הדירה נקייה ומסודרת.

אייקון זמן

זמינות לעבודות דחופות

זקוקים לעבודת צבע דחופה? אנחנו זמינים בטלפון בכל עת, ומוכנים גם לעבודות צבע מהיום להיום.

אייקון וי

חומרי צבע ברמה הגבוהה ביותר

אנחנו משתמשים רק בצבעים האיכותיים של טמבור.

אייקון וי

מוניטין וניסיון

צחי דהן, הבעלים של סופר צבע, הוא צבעי מנוסה עם מוניטין נהדר. אנחנו בסופר צבע נותנים כבר שנים רבות שירותי צביעת דירה, ושירותים נרחבים נוספים, כולל צביעת בתים פרטיים, צביעת משרדים וחנויות, ועוד.

אייקון ארנק

המחיר של סופר צבע

מעוניינים בצבעי מקצועי במחיר מעולה? מחפשים מחיר צביעת דירה 5 חדרים במחיר זול? התקשרו אלינו וקבלו הצעת מחיר צביעת דירה 5 חדרים ללא תחרות. אל דאגה- המחירים הנמוכים, אינם באים על חשבון איכות העבודה והחומרים.

אייקון וי

אחריות 

הזמנתם אצלנו צביעת דירה? אתם מקבלים אחריות מלאה! אם גיליתם בעיה גם כחודש לאחר הצביעה, אנחנו מתחייבים לחזור לבצע תיקונים, ללא עלות נוספת.

אייקון לייק

ליווי לאורך כל התהליך

 אנחנו מודעים לכך שאתם מעוניינים שבעל המקצוע יקשיב לכם, ויבין את הבקשות והרעיונות שלכם. אנחנו כאן כדי לענות לבקשות שלכם, וללוות אתכם משיחת הטלפון הראשונית, ועד מסירת הדירה צבועה ונקיה

אייקון מטאטא

מה משפיע על מחיר צביעת דירה 5 חדרים?

ישנם מספר גורמים עיקריים המשפיעים על מחיר צביעת דירה 5 חדרים:

שינוי גוון בקירות: שינוי צבע הקירות, במיוחד מקיר בצבע כהה – לקיר בצבע בהיר, עשוי להשפיע על מחיר צביעת דירה 5 חדרים. שינוי גוון הקירות מצריך מספר רב של שכבות צבע, בכדי לכסות על הצבע המקורי. צריך לחכות זמן רב יותר כדי לתת לכל שכבת צבע להתייבש. משום כך, מחיר צביעת דירה 5 חדרים, בה צבע הקירות הרצוי שונה לחלוטין מהצבע המקורי, הינו יקר יותר מהמחיר הרגיל.

עלות צביעת התקרה: צביעת תקרה היא חלק מאתגר בעבודת הצבעים. עלותה מייקרת את מחיר צביעת דירה 5 חדרים, ממספר סיבות:

  • צביעת התקרה לוקחת זמן. העבודה על הדירה מתארכת, ולכן יש לה עלות נוספת.
  • מבחינה מקצועית, הביצוע של צביעת התקרה הוא מורכב. יש לבדוק יובש או רטיבות בתקרה, לפני תחילת העבודה, משום שהתקרה מושפעת רבות מהדירה שמעליה. הצבעי צריך לדאוג שלא יהיו טפטופים של צבע, לכסות יותר מקומות וחפצים בחלל, ולהשתמש ברולר ייעודי במהלך הצביעה. יש צורך לעבוד על סולם לאורך כל צביעת התקרה, ולכן העבודה קשה ואיטית יותר.
  • בנוסף, צביעת התקרה מצריכה צבעים אחרים. דרוש להשתמש בצבע יסוד ובצבע עיקרי המתאימים לתקרה. אנחנו בסופר צבע, משתמשים בסופרקריל של טמבור כדי לצבוע את התקרה.
צביעת תקרה

חשוב לדעת- לעיתים כדאי מאוד לצבוע את התקרה. אם החלטתם לעשות זאת, עדיף שתשאירו את העבודה לצבעי מקצועי! זוהי כאמור עבודה המצריכה ידע, וצביעת תקרה בעצמכם, עלולה לעלות יותר מאשר עבודתו של איש מקצוע. עדיף לעשותה פעם אחת בצורה טובה, מאשר לעשות טעויות, ולהצטרך לצבוע אותה מחדש.

מחיר צביעת דירה מאוכלסת: מחיר צביעת דירה 5 חדרים מאוכלסת, הוא יקר יותר ממחיר צביעת דירה ריקה. דירה מאוכלסת מצריכה עבודות הכנה לפני עבודת הצבע. לדוגמה: ציפוי הרהיטים מפני לכלוך ונזק, הזזתם למקום המאפשר עבודה נוחה של הצבעים, והחזרתם בסוף העבודה.

דרושה גם התחשבות בדיירים החיים בדירה- ויש לקבוע את שעות תחילת וסיום העבודה בכל יום, כך שיתאימו לשעות הנוחות לדיירים.

גם סדר הצביעה של דירה מאוכלסת עשוי להאריך את זמן העבודה.

מתעניינים בהצעת מחיר צביעת דירה 5 חדרים? צריכים צבעי לצביעה רק של חלק מהדירה? רוצים להתייעץ עם צבעי מקצועי ואדיב? אנחנו כאן בשבילכם

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!