צביעת דירה קומפלט

צביעת דירה קומפלט

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

כל בעל נכס או דייר המסיים שכירות, מודע היטב לעובדה שצביעת דירה קומפלט עלולה להיות כרוכה בהוצאה כבדה. לכן בחברת 'סופר צבע', אנו מאמינים שחשוב שתקבלו תמורה מלאה וראויה לכספכם ולא פחות חשוב מכך - אפשרות לצביעה מלאה של הדירה במחירים הוגנים.

שירותי צביעת הדירה שלנו

אנו מציעים ללקוחותינו מגוון שירותים של צביעת דירות, בהתאם לצורך של המזמין ולסוג הנכס:

צביעת דירה שכורה

צביעה מלאה של דירה שכורה היא למעשה עבודת צביעה סטנדרטית במהותה, כאשר יתרונה הבולט הוא בכך שעלות הצביעה עשויה להיות נמוכה יותר מצביעה של דירה מאוכלסת, אם מדובר בדירה ריקה. לכן לצביעת דירה שכורה אנו ממליצים לבעלי דירות לכוון לתקופת הביניים, לאחר עזיבתם של השוכרים האחרונים ולפני כניסתם של שוכרים חדשים. כאשר הדירה אינה מאוכלסת, בשלב של חילופי הדיירים, מלאכתם של הצבעים היא קלה יותר, היות ובדירה אין איש והיא גם פנויה יותר מרהיטים. הדבר משפיע כמובן, על עלותה של צביעת דירה קומפלט ולכן בעלי נכסים ייטיבו לעשות אם יתזמנו את הזמנת הצבעים למועד בו הדירה פנויה משוכרים. כמובן, גם דיירים שאמורים לעזוב את הדירה או להיכנס אליה, שצביעת הדירה מוטלת עליהם, יכולים ליהנות מחיסכון משמעותי בעלויות צביעת הדירה, אם יזמינו את הצבעים שלנו לצביעת דירה קומפלט לפני שמתבצעת ההובלה של הריהוט והכניסה לדירה בפועל.

צביעת דירה מקבלן

צביעת דירת קבלן חדשה איננה זהה לצביעת דירה קומפלט כשמדובר בנכס קיים שהתגוררו או מתגוררים בו דיירים. כאשר מתבצעת צביעה של דירות או בתים חדשים מקבלן, הצבעים מצופים להביא בחשבון הנחיות עיצוביות שונות המגיעות מבעלי הנכס או ממעצב/ת הפנים שלהם. בצביעת דירה קומפלט כאשר הדירה היא חדשה, יש להתחשב בשינויים המתוכננים בחלל, לרבות ארונות שאמורים להיות מותקנים, קידוחים מתוכננים, העברת תשתיות חשמל, שבירת קירות, הוספת קיר גבס, ועוד. לכן אנו ממליצים בחום ליצור עמנו קשר לפני שמזמינים עבודת צבע מלאה לדירה חדשה, כדי להבין מה היקף העבודה הנדרש ואיך ניתן לצמצם בעלויות הצפויות.

צביעת דירה מרוהטת

כפי שהזכרנו קודם לכן, צביעת דירה קומפלט כמו גם צביעת דירה חלקית, היא מורכבת יותר בהשוואה לצביעה של דירה ריקה. הסיבה העיקרית לכך היא נוכחותו של ריהוט בדירה, שיש להגן עליו מטפטופי צבע ולכלוך שעלול לדבוק ברהיטים בזמן עבודות הצביעה. בצביעת דירה מאוכלסת חשוב גם להתחשב בלוחות הזמנים של הדיירים ובסדר צביעת החדרים הרצוי להם. פרק הזמן המוקצה לעבודת הצביעה בדירה מרוהטת ומאוכלסת, הוא מטבע הדברים מוגבל, כדי להימנע משיבוש מופרז של שגרת החיים של הדיירים שגרים בנכס. לכן חשובה במיוחד המיומנות והמקצוענות של העוסקים במלאכה.

מה משפיע על המחיר של צביעת דירה?

מעבר לנושא של אכלוס הדירה (האם הדירה ריקה מרהיטים ודיירים או לא) שמשפיע על העלות לצביעת דירה קומפלט, המחיר מושפע ממספר פרמטרים נוספים, והם:

 שטח הדירה מיועד לצביעה - בהקשר זה, גם לגובה התקרה ולאורכם של קירות הנכס המיועדים לצביעה, יש השפעה על העלות. כלל האצבע הוא שכאשר השטח שיש לצבוע הוא גדול יותר, כך גם מחיר צביעת הדירה גבוה יותר. יחד עם זאת, בעבודות צבע נרחבות, המחיר למטר רבוע עבור כל קיר שנצבע בחדר או בקומה מסוימת - הוא נמוך יותר.

מצב התחזוקה של הדירה - זהו נושא נוסף שיכול להשפיע על מחיר צביעת דירה קומפלט. ככל שישנן תקלות תשתית כגון רטיבות של התקרה או הקירות, עובש, ובעיות אחרות - העבודה הופכת מורכבת יותר לביצוע, וכפועל יוצא - גם המחיר עולה.

שיקולי לו"ז - גמישות בלוחות הזמנים לצביעת הדירה מאפשרת לנו בדרך כלל לגלות גמישות גם בנושא המחיר. אולם במידה ומדובר על עבודת צבע שחשוב לכם שנשלים בתוך פרק זמן מצומצם מאוד, ייתכן שנידרש לתגבר את צוות הצבעים שלנו, מה שעשוי להשפיע על המחיר ולייקר את עלות העבודה.

הצורך בצביעת משטחים נוספים - לעיתים לקוחות שמזמינים צביעת דירה קומפלט מעוניינים גם שנצבע דלתות, משקופים ואף את הרצפות. לבקשות מסוג זה, יש כמובן משמעות גם מבחינת העלויות.

 בהתאם לצרכים שלכם ולשקלול של הפרמטרים הללו, נוכל לספק לכם הצעת מחיר מותאמת אישית וצפי לסיום הצביעה.

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

המקצועיות שלנו

אצלנו, מקצועיות היא מעל הכל (והיא באה לידי ביטוי גם ברמת השירות שאנו מספקים). אנו מתחייבים לביצוע עבודות צביעה ברמת הגימור המדויקת והגבוהה ביותר בישראל. מאחר והניראות של הנכס שלכם משפיעה על המוניטין שלנו - צוות הצבעים שאנו מעסיקים כולל אנשי מקצוע מנוסים, מיומנים ואמינים בלבד. המקצוענות שלנו מתבטאת גם בשימוש בצבעים של חברת טמבור, הנחשבים כצבעים האיכותיים ביותר שזמינים כיום לצביעת דירות ובתים.

אייקון זמן
אייקון וי
אייקון וי
אייקון ארנק

המחיר שלנו

צביעת דירה קומפלט אצלנו היא מהזולות ביותר בישראל - אתם מוזמנים לבדוק אותנו! אך מעבר למחיר, מובטחת לכם גם תוצאה ברמה הגבוהה ביותר ושירות אכפתי וקשוב, שיבטיח שתהיו מרוצים מאיתנו ב- 100%.

אייקון וי

האחריות שלנו

אין דבר שחשוב לנו יותר משביעות הרצון של לקוחותינו. לכן כאשר אתם מזמינים מאיתנו צביעת דירה קומפלט או כל עבודת צבע אחרת, אתם יכולים להיות בטוחים שיש לכם כתובת, אם עולה הצורך בשיפורים או תיקונים. אנחנו מצידנו, שמחים לשוב לביקור אצל לקוחותינו, במידה ומתעורר הצורך, ומבצעים פינישים ושיפורים על חשבוננו, ללא עלות נוספת מצידכם.

אייקון לייק

השירות שלנו

כשאתם מזמינים צביעת דירה קומפלט, חשוב שתרגישו שאתם מפקידים את הנכס שלכם ואת כספכם בידיים מקצועיות ומהימנות. לכן אנחנו תמיד זמינים לייעץ ולתת מענה מלא ואדיב על שאלות. צוות הצבעים שלנו, שמח להקשיב לבקשות שלכם ולספק מענה איכותי ואדיב - מכל הלב.

אייקון מטאטא

צביעת דירה קומפלט זה סופר צבע

מעוניינים בצביעת דירה קומפלט בעלות ללא תחרות? אצלנו בחברת 'סופר צבע' תקבלו שירות מקצועי, אמין, אסתטי ונקי, עם אחריות מלאה לתיקונים ושיפורים - עד שתהיו מרוצים!

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית ביותר - בואו נדבר.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!