מחיר צביעת דירה 4 חדרים

מחיר צביעת דירה 4 חדרים

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

מחפשים איש מקצוע לצביעת הדירה? מעוניינים לדעת כמה עולה צביעת דירה 4 חדרים? לפניכם כל המידע הדרוש לכם לגבי מחיר צביעת דירה 4 חדרים.

דירת 4 חדרים היא אולי הגודל הפופולרי ביותר של הדירות החדשות הנרכשות בישראל. היא כוללת בדרך כלל שלושה חדרי שינה, סלון, חדר אמבטיה ומטבח. דירה בגודל של 4 חדרים מתאימה כמעט לכל משפחה בת 3-5 נפשות, ולכן אצלנו בסופר צבע, חלק ניכר מהלקוחות הם אנשים החיים בדירה בגודל זה.

מחיר צביעת דירה 4 חדרים

צביעת דירה 4 חדרים, תארך בדרך כלל תוך מספר שעות עד יום. במידה וישנן בעיות של רטיבות, עובש, או קילופים ובעיות אחרות בקירות של הדירה, נצטרך לטפל בהן, ולהאריך את זמן העבודה.  לנוחיות הלקוחות, וכדי להציע מחירים אטרקטיביים, חילקנו את השירותים שלנו ל-4 דרגות מחיר. אתם מוזמנים לבחור מחיר צביעת דירה 4 חדרים, שמתאים לרמת הצביעה הדרושה לכם.

עלות צביעת דירה 4 חדרים:

צביעת דירה ריקה ללא צביעת התקרה – החל מ- 1590₪.

צביעת דירה ריקה כולל צביעת התקרה – החל מ- 2400₪.

צביעת דירה מאוכלסת ללא צביעת התקרה – החל מ- 2500₪.

צביעת דירה מאוכלסת כולל צביעת התקרה – החל מ- 3500₪.

* שינוי גוון הקיר, הוא בתוספת של 50% מהמחיר המצוין.

** המחירים לא כוללים מע"מ.

לקוחות רבים בוחרים בסופר צבע לאחר קבלת מחיר צביעת דירה 4 חדרים:

חיפשתם בגוגל "צביעת דירה 4 חדרים מחיר"? מן הסתם קיבלתם מספר רב של תוצאות ושמות של צבעים. אז איך מחליטים באיזה איש מקצוע לבחור?

אם אתם מתעניינים בצביעת דירה 4 חדרים כדאי שתדעו מספר פרטים על העבודה שלנו.

הלקוחות שלנו המזמינים צביעת דירה, ממליצים עלינו ממספר סיבות:

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

מקצועיות

אנחנו מתחייבים לבצע את העבודה בצורה המקצועית ביותר. הצוות שלנו מורכב אך ורק מאנשי מקצוע מיומנים. אנחנו משתמשים רק בצבעים האיכותיים של טמבור. בכל צביעת דירה, תמיד נבצע הכנות חיוניות, כגון כיסוי והגנה על הרהיטים ועל החלקים שאינם אמורים להיצבע. אנחנו בודקים את מצב הקירות ומבצעים תיקוני טיח לפני הצביעה.

תמיד נקפיד להתחיל בצביעת שכבת יסוד, ולעולם לא נוותר על הפינישים הקטנים, ועל עבודה נקיה ומדויקת.

אייקון זמן

אפשרות להזמין אותנו לעבודות דחופות

זקוקים לעבודה מהיום להיום? אנחנו תמיד זמינים בטלפון, ומוכנים בכל עת לעבודות צבע.

אייקון וי

אמינות ומוניטין

ישנה אמירה נכונה- "טוב שם טוב, משמן טוב". לצחי דהן, הבעלים של סופר צבע, וצבעי מנוסה כבר שנים רבות, יש מוניטין נהדר. אנחנו נותנים שירותים לא רק לבעלי דירות ובתים פרטיים, אלא גם לגופים ציבוריים, ולבעלי עסקים וחנויות.

לכל העובדים שלנו ברור, שכדי לשמור על הלקוחות, חובה תמיד לעבוד בשקיפות ובפתיחות. כאשר אתם מזמינים מאיתנו הצעת מחיר צביעת דירה 4 חדרים, תקבלו תמיד הצעה הכוללת הכל: ייעוץ, עלות עבודת הצבעי, עלות ההכנות המקדימות, עלות חומרי הצבע, וכמובן הניקיון והפינישים בסוף העבודה.

אין אצלנו עלויות נסתרות!

אייקון וי
אייקון ארנק

מחיר ללא תחרות

מחפשים מחיר צביעת דירה 4 חדרים, שלא ישבור לכם את הכיס? מעוניינים בצבעי מקצועי שיעשה עבודה מעולה, במחיר מעולה? התקשרו אלינו. הצעת מחיר צביעת דירה 4 חדרים מסופר צבע, היא ללא מתחרים. וכל זאת מבלי לפגוע באיכות העבודה, או להתפשר על איכות חומרי הצבע.

אייקון וי

אחריות

הזמנתם אצלנו צביעת דירה 4 חדרים? אתם מקבלים מאיתנו אחריות מלאה! אם גיליתם בעיה לאחר הצביעה, אנחנו מתחייבים לחזור לבצע תיקונים, אפילו אם עבר חודש מתום הצביעה. כמובן ללא עלות נוספת.

אייקון לייק

ליווי אישי

אנחנו מודעים לכך שלהכניס אדם זר לעבוד בתוך ביתכם, אינו דבר של מה בכך. ובסופו של דבר, אתם גם מעוניינים שבעל המקצוע יקשיב לכם, ויבין את הבקשות והרעיונות שלכם. אנחנו ערוכים לעבודה בהתאם לבקשות שלכם, ונלווה אתכם משיחת הטלפון הראשונה, ועד מסירת הדירה צבועה ונקיה.

אייקון מטאטא

ניקיון

אנחנו תמיד מקפידים על צביעה נקייה ומדויקת, ודואגים להשאיר את הדירה נקייה ומסודרת בסוף המלאכה.

מחפשים להתייעץ עם צבעי אדיב ומקצועי שיענה על כל השאלות שלכם? מתעניינים בהצעת מחיר צביעת דירה 4 חדרים? רוצים לצבוע רק חלקים של הדירה? התקשרו אלינו ואנחנו נעזור לכם עם כל שאלה ובקשה.

אז מה כמה עולה צביעת דירה 4 חדרים?

צביעת התקרה: מחיר צביעת דירה 4 חדרים, הכולל את צביעת התקרה, הוא יקר יותר. צביעת התקרה היא חלק מאתגר בעבודת הצבעים, ועלותה גבוהה ממספר סיבות:

  • צביעתה של התקרה לוקחת זמן נוסף ולכן דורשת עלות נוספת. אם התקרה של הדירה נראית מצוין, תוכלו לחסוך זמן ועלות אם תוותרו על צביעתה.
  • צביעת התקרה מצריכה צבע יסוד וצבע עיקרי המתאים לתקרה. אנחנו משתמשים בסופרקריל של טמבור כדי לצבוע את התקרה, ותמיד בודקים יובש או רטיבות בתקרה, לפני תחילת העבודה.
  • הביצוע של צביעת התקרה, הוא שונה ומורכב יותר. צביעת התקרה מצריכה עבודה על סולם, ושימוש ברולר ייעודי, אשר אינו גורם לטפטוף של הצבע. זוהי עבודה קשה וארוכה יותר מצביעת קיר רגיל.
צביעת תקרה

חשוב שתדעו- אם החלטתם לצבוע את התקרה, עדיף שתשאירו את העבודה לבעל המקצוע! צביעת תקרה בעצמכם, עלולה לעלות יותר מאשר צביעתה על ידי צבעי מקצועי. במיוחד אם נעשו טעויות בעבודה, ויש לעבור שוב על התקרה, ולצבוע אותה מחדש.

דירה מאוכלסת: מחיר צביעת דירה 4 חדרים מאוכלסת, יהיה תמיד יקר יותר מצביעת דירה ריקה. בדירה מאוכלסת יש צורך בעבודות הכנה לפני עבודת הצבע, כגון ציפוי הרהיטים מפני לכלוך ונזק, והזזתם למקום המאפשר עבודה נוחה של הצבעים.

בנוסף, דרושה התחשבות בדיירים החיים בדירה, ולכן יש לקבוע את זמני ההגעה והעזיבה של אנשי המקצוע, לפי הזמן הנוח לדיירים.

לבסוף- גם סדר הצביעה של דירה מאוכלסת מצריך תכנון מראש, ועשוי להאריך את זמן העבודה. הדיירים צריכים להחליט יחד עם הצבעי, באיזה שלב לצבוע את חדר האמבטיה, ובאיזה סדר לצבוע את חדרים. זמני יבוש הצבע בכל חדר, עשויים לעקב את סיום העבודה, ולהאריך את שעות עבודת הצבעים.

שינוי צבע: שינוי גוון הקירות יכול להשפיע על מחיר צביעת דירה 4 חדרים. שינוי גוון, במיוחד מכהה לבהיר, מצריך מספר רב של שכבות צבע. זה אומר יותר חומרי צבע, וזמן רב יותר של עבודה. המחיר משתנה בהתאם.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!