צביעת דירה בסיום שכירות

צביעת דירה בסיום שכירות

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

מסיימים חוזה שכירות? צריכים לצבוע את הדירה? הגעתם למקום הנכון, קבלו את כל מה שחשוב לדעת על ההבדלים בין צביעת דירה שכורה ורגילה.

חוק צביעת דירה בסיום שכירות - על מי האחראיות?

זה אולי קצת מוזר, אבל כיום אין במדינת ישראל חוק שתפקידו להסדיר את נושא צביעת הדירה, וזו בדיוק הסיבה שבגינה שוכרים ובעלים של דירות מוצאים את עצמם לעיתים במחלוקת לגבי האחריות על צביעת הדירה. אז נכון, יש חוזה שכירות שאמור להכיל את כל הסעיפים, לרבות צביעת דירה והחזרתה לבעלים שלה במצב שבו קיבלתם אותה.

ועדיין, גם אם החוזה לא מציין מי אחראי לצבוע את הדירה, מן הראוי שתחזירו אותה במצב שבו קיבלתם אותה. לכן, הציפייה היא שהשוכרים יקחו את האחריות על הצביעה וכמובן גם על התיקונים של הנזקים בקירות, אם קיימים כאלה כמובן כתוצאה מקדיחה בקיר או כל סיבה אחרת.

הכי חשוב - מי משלם?

נפתח אולי בפרמטר הכי חשוב בכל הקשור להבדלים בין צביעת דירה שכורה ורגילה, מי משלם? אז כמובן שבמידה ואתם אלה שחותמים על חוזה שכירות ונכנסים לדירה, אתם לא אלה שאמורים לשלם על העבודה אלא בעל הבית שממנו אתם שוכרים אותה.

חשוב לציין - במקרים בהם אתם גרמתם לנזק או שבעקבות התנהלות לא תקינה שלכם בבית הצבע שעל הקירות נפגע, אתם תהיו אלה שתצטרכו לשלם עבור העבודה. הדבר נכון במיוחד במקרים בהם אתם מסיימים חוזה וצריכים למסור את הדירה לשוכרים שיבואו אחריכם.

כמה עולה לצבוע דירה שכורה?

כמובן שאין מחיר קבוע עבור כל הדירות השכורות בארץ, אבל אם נצא מנקודת הנחה שצביעת דירה שכורה משמעותה:

א. צביעת הדירה תתבצע בגוון לבן (כאשר הגוון הקיים בקיר הוא גם לבן).

ב. צביעת הדירה לא תכלול את צביעת התקרה ואת הדלתות והמשקופים.

ג. הדירה תהיה ריקה בעת עבודת הצביעה.

אז זהו המחירון שלנו:

מחיר צביעת דירת 2 חדרים – החל מ-990₪.

מחיר צביעת דירת 3 חדרים – החל מ-1290₪.

מחיר צביעת דירת 4 חדרים – החל מ-1590₪.

מחיר צביעת דירת 5 חדרים – החל מ-1790₪.

איך צביעת דירה שכורה שונה מצביעת דירה רגילה?

ככה פשוט, ככה מהיר.

בניגוד לצביעה של דירה בבעלותכם, צביעת דירה שכורה נחשבת לפשוטה הרבה יותר. מדוע? מכיוון שברוב המקרים כשצובעים דירה שכורה צובעים אותה בצביעה סטנדרטית בצבע לבן ולא משקיעים בצביעה אומנותית שכוללת שימוש בשבלונות או שינוי גוון שמייקר את עלות העבודה.

וברוב המקרים הלקוחות גם לא מבקשים שהעבודה תכלול צביעה של התקרה. זה כמובן מאפשר לעבודה להתבצע במהירות אך עם זאת חשוב לנו לציין, שבסופר צבע האיכות לא באה על חשבון המהירות.

ככה פשוט, ככה זול.

בניגוד לצביעת דירה שבבעלותכם, תהליך צביעת דירה שכורה הוא הרבה יותר פשוט. ברוב המקרים, לא תצטרכו להזמין את בעלי המקצוע לביקור מקדים על מנת לתת הצעת מחיר, סביר שתעשו את זה על הדרך על מנת לסמן וי.

בנוסף, כפי שציינו, מכיוון שברוב המקרים עבודת הצביעה תהיה פשוטה יותר, כך היא תיארך פחות זמן וכך סביר להניח שהיא תעלה פחות. עם זאת חשוב לציין, גם במקרים של צביעת דירה יתכנו מורכבויות שעשויות לייקר את עלות העבודה. אם למשל מצב הקירות בדירה רעוע והצבע יצטרך לבצע תיקונים לא סטנדרטיים, העבודה תתייקר בהתאם.

צביעת דירה ריקה

במקרים בהם תצטרכו לצבוע דירה שכורה, סביר מאד להניח שהדירה עצמה תהיה ריקה מתכולה. בדרך כלל, אתם תזמינו את השירות בתחילת החוזה לפני שתעבירו את התכולה לדירה, או בתום בחוזה כאשר תצטרכו למסור אותה לבעלים שלה בדיוק במצב שקיבלתם אותה. לכן סביר להניח שהדירה תהיה ריקה ולצבעי יהיה קל הרבה יותר לצבוע אותה.

כיסוי הרהיטים במהלך צביעת דירה מאוכלסת

צביעת דירה שכורה - למה עם סופר צבע?

כשאתם מזמינים שירות של צביעת דירה שכורה אתם יכולים להיות שקטים ורגועים כי אצלנו אתם הולכים לקבל צבעי מקצועי במחיר הכי משתלם שיש. בעלי המקצוע שלנו הם בעלי מקצועי סופר מקצועיים שיש להם ניסיון רב בתחום הצביעה בכלל, ובצביעת דירות שכורות בפרט, על זה יעידו הלקוחות המרוצים שלנו שחוזרים ומזמינים שוב את השירות פעם אחר פעם.

מכיוון שאנחנו מאמינים בעבודה שאנחנו עושים, אין לנו שום חשש להעניק לכם אחריות מלאה על העבודה. במידה ואתם תגלו פגמים בצביעה של הדירה, אנחנו נגיע אליכם לתקן לכם אותם ללא עלות נוספת, גם אם תצרו איתנו קשר חודש לאחר העבודה. לכן, אתם יכולים להיות רגועים שאתם נמצאים בידיים הכי טובות שיש.

אנחנו יודעים שאתם שוכרים דירה וסביר להניח שאתם לא רוצים ולא יכולים לקרוע את הכיס ושכל שקל חשוב לכם. בסופר צבע, אנחנו מתחייבים לכם שתקבלו מאיתנו את הצעת המחיר המשתלמת ביותר. אצלנו תוכלו להזמין צבעי זול מבלי לחשוש שאנחנו חוסכים עליכם בחומרים, באיכות ובמקצועיות של העבודה.

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת
אייקון זמן
אייקון וי
אייקון וי
אייקון ארנק
אייקון וי
אייקון לייק
אייקון מטאטא

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!