מחיר צביעת דירה 2 חדרים

מחיר צביעת דירה 2 חדרים

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

צעירים רבים החיים בדירה קטנה, ובעלי דירות להשקעה המשכירים דירה או יחידת דיור, מתעניינים במחיר צביעת דירה 2 חדרים. בדרך כלל מדובר בדירה הכוללת חדר שינה אחד, וסלון, אשר מתחבר לרוב גם למטבח.

צחי דהן, הבעלים של סופר צבע, הוא צבעי מקצועי ומנוסה, העובד כבר שנים רבות בתחום עבודות הצבע. צחי מבצע צביעת דירות, צביעת בתים פרטיים, וגם צביעת משרדים וצביעת בתי חולים ובתי ספר.

אנחנו בסופר צבע מטפלים בכל סוגי עבודות הצבע ומתאימים את העבודה לבקשות הלקוחות, ואת המחיר לגודל העבודה. אנחנו מנוסים מאוד בצביעת דירה 2 חדרים, ולכן העבודה שלנו היא מקצועית ומהירה, וגם המחירים שלנו הם אטרקטיביים.

אז מה כמה עולה לצבוע דירה 2 חדרים?

מחיר צביעת דירה 2 חדרים עם סופר צבע:

צביעת דירה 2 חדרים, סביר להניח שתמשך מספר שעות, ובוודאי לא יותר מיום אחד, במידה ואין בעיות של רטיבות או אתגרים מיוחדים בדירה. לנוחיות הלקוחות, וכדי להציע מחיר צביעת דירה 2 חדרים שיהיה אטרקטיבי וזול, חילקנו את השירותים שלנו ל-4 רמות מחיר. אתם מוזמנים להזמין את  השירות המתאים לצרכים שלכם.

עלות צביעת דירה 2 חדרים:

צביעת דירה ריקה ללא צביעת התקרה – החל מ-990 ₪.

צביעת דירה ריקה כולל צביעת התקרה – החל מ-1300 ₪.

צביעת דירה מאוכלסת ללא צביעת התקרה – החל מ-1200 ₪.

צביעת דירה מאוכלסת כולל צביעת התקרה – החל מ-2000 ₪.

* שימו לב-  שינוי גוון הקיר הינו בתוספת של 50% מהמחיר המצוין.

** המחירים לא כוללים מע"מ.

כמה הסברים על המחירים שלנו

מחיר צביעת דירה 2 חדרים מאוכלסת, הינו גבוה יותר ממחיר לדירה ריקה, משום שיש צורך ביותר עבודות הכנה לפני עבודת הצבע. יש לקבוע את זמני העבודה וסדר הצביעה, עם הדייר או הדיירים החיים בדירה. עבודה על דירה מאוכלסת מצריכה הזזה, ציפוי והגנה של רהיטים וחפצים בחלל, עובדה המאריכה את משך העבודה.

מחיר צביעת דירה 2 חדרים ללא צביעת תקרה, הינו זול יותר ממחיר הכולל צביעת תקרה, משום שהתקרה היא חלק מאתגר בעבודת הצבע. צביעת התקרה מצריכה צבע יסוד וצבע עיקרי מיוחד משלה, הרבה פעמים בגוון שונה מהקירות. הביצוע של צביעת התקרה, כולל הזמן הדרוש לייבושה בין שכבות הצבע, מאריך גם הוא את משך העבודה, וגורם לעליה במחיר.

מחפשים צבעי אמין ומקצועי? מעוניינים במחיר צביעת דירה 2 חדרים, או אפילו רק חלקים של הדירה? רוצים לקבל מחיר ללא תחרות? צרו איתנו קשר ואנחנו נעזור לכם.

צרו קשר

מה השירותים שאתם מקבלים מאיתנו בתוך מחיר צביעת דירה 2 חדרים?

כשמדברים על צביעת דירה, מתכוונים לרוב לצביעת דירה קומפלט. בצביעה של כל הדירה, אנחנו צובעים את הקירות של חדרי השינה, את המטבח, את השירותים וחדר האמבטיה, ואפילו את המשקופים והמסגרות של החלונות, אם תרצו. יחד עם זאת, תוכלו גם להזמין מאיתנו צביעה חלקית של הדירה. אל תהססו לשאול כמה תעלה לכם צביעת מספר קירות, או צביעה של חדר האמבטיה של הסלון בלבד.

בכל צביעת דירה, אנחנו ניגשים לעבודה בצורה מקצועית ביותר. לפני הכל, נזיז ונכסה את הרהיטים (במידה וישנם), ביריעות ניילון. נצפה את המשקופים ואת המסגרות והשקעים במסקינטייפ, ונדאג להגן גם על הרצפה והדלתות

עם תחילת העבודה, אנחנו ניגשים לנקות את הקירות מאבק, למלא חורים בטיח, וליישר בליטות בקיר.

בכל עבודת צבע, תמיד נתחיל בתקרה, ולאחר מכן נעבור לקירות האחרים.

בתחילת עבודת הצבע, נבצע שכבה ראשונית של שכבת צבע יסוד, הנקראת גם צבע פרימייר. זהו צבע ייחודי, המאפשר קליטה טובה יותר של הצבע העיקרי, עם המשטח עליו הוא נצבע.

לאחר צביעת התקרה (גם היא עם צבע יסוד ייחודי לה), נעבור לאזורים המאתגרים, לפינות ולחיבורים בין הקירות לרצפה ולתקרה. לבסוף נגיע אל הקירות. בהמשך נדאג גם לצבוע את המשקופים, ואפילו את הדלתות או הרצפה במידה ותרצו.

צביעת תקרה

ברוב המקרים , דרושות לפחות שתי שכבות של צבע עיקרי, לאחר שכבת צבע היסוד. במידה וצבע הקיר אינו שיונה מהצבע החדש, ניתן לוותר על השכבה השנייה. אך אם הצבע החדש שתרצו שונה לחלוטין מהצבע המקורי, לעיתים דרושות אף שלוש שכבות של צבע.

בסוף הצביעה, אנחנו מבצעים פינישים. זאת אומרת- מעבר על הקירות ובחינה מדוקדקת שאין פיספוסים או שכבות לא אחידות של צבע.

אנחנו מחזירים לכם את הדירה אחרי שהיא נקיה מיריעות ניילון ומסרטי מסקינטייפ, מצוחצחת ומוכנה למגורים.

מדוע לבחור בשירותים של סופר צבע לצביעת דירה?

חיפשתם בגוגל תחת המשפט “צביעת דירה 2 חדרים מחיר”, ואתם רוצים לדעת באיזו חברה לבחור. כדי לעזור לכם, מפורטים היתרונות שלנו, והסיבות שהלקוחות שלנו חוזרים אלינו שוב ושוב, ושולחים אלינו גם את המכרים שלהם:

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

מקצועיות

אנחנו ידועים בתור צבעים מקצועיים ויסודיים, העושים עבודות צבע בצורה מדויקת ונקיה. אנחנו ערוכים לבצע כל עבודה, כולל צביעת משקופים, צביעת חלונות ודלתות, צביעת רצפות פרקט, ועוד.

איכות הצבע- אנחנו משתמשים אך ורק בצבעים האיכותיים של טמבור, ומתאימים את המרקם והגוונים לבקשות שלכם.

אייקון זמן

זמינות

תוכלו להזמין אצלנו עבודות צבע מהיום להיום. צריכים צבעי מקצועי בדחיפות? אנחנו מחזיקים צוות מנוסה הערוך לצבוע את הדירה במהירות המרבית.

אייקון וי
אייקון וי
אייקון ארנק

המחירים שלנו

המחירים שלנו הם ללא תחרות! מעוניינים לקבל הצעת מחיר צביעת דירה 2 חדרים הכוללת הכל? אצלנו המחירים כוללים את עלות הצבע ועבודת הצבעים, את ההכנות לפני הצביעה, ואת הפינישים והניקיון, בסוף העבודה.

אייקון וי

אחריות על העבודה

אצלנו כל לקוח מקבל אחריות על העבודה. זה אומר שאם מצאתם פגמים או תיקונים דרושים, גם כחודש אחר תום העבודה- אנחנו מתחייבים לחזור לביתכם לעשות תיקונים, ללא עלות נוספת.

אייקון לייק

השירות שלנו

הלקוחות שלנו אוהבים לקבל יחס אדיב, ושירות אמין. אנחנו מקשיבים לכל לקוח, בין אתם מזמינים צביעת דירה 2 חדרים, צביעת חדר אמבטיה בלבד, או צביעה של בית פרטי. אנחנו כאן כדי לעזור לכם לכם בכל בקשה, ונשמח גם לייעץ לכם כיצד כדאי לצבוע את הדירה, ובאיזה גוונים מומלץ להשתמש.

אייקון מטאטא

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!