מחיר צביעת דירה 100 מטר

מחיר צביעת דירה 100 מטר

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

לקוחות רבים המתקשרים אלינו, מעוניינים לקבל הצעה אטרקטיבית למחיר צביעת דירה 100 מטר. זאת משום שגודלם של דירות רבות הוא פחות או יותר מאה מטרים רבועים, וגם אם הוא שונה וגדול יותר, זה נותן להם אומדן של המחיר הכללי.

כמה עולה צביעת דירה 100 מטר בשנת-2022?

ההצעה הבסיסית למחיר צביעת דירת 100 מטר היא 1,900₪.

מדובר על מחיר לצביעת דירה ריקה, ללא רהיטים ודיירים, ללא צורך בשינויי גוון הקירות, וללא צורך בצביעת התקרה.

כיצד נקבע מחיר צביעת דירה 100 מטרים רבועים?

לפני שאתם ממשיכים בחיפוש בגוגל של המונח “צביעת דירה 100 מטר מחיר”, ומתקשרים לקבלת הצעת מחיר. כדאי שתדעו מהם הגורמים העשויים להשפיע על המחיר:

  • כמו כל צביעה אחרת, גם מחיר צביעת דירה 100 מטר, משתנה בהתאם לכמות העבודה. כדי לתת לכם הצעת מחיר מעודכנת, מדויקת ואמינה, אנחנו צריכים לקבל אומדן של כמות הצבע הדרוש. את שטח החלל אנחנו כבר יודעים, אך איך הוא בנוי וכמה קירות פנימיים יש בו? מה גובהה של התקרה? נתונים אלו ישפיעו על כמות הצבע ולכן גם על המחיר.
  • דרוש לנו לדעת מה סוג הצבע שתרצו, ומה היא העלות של אותו צבע. ללקוחות רבים ישנן בקשות ורעיונות מיוחדים לגבי הגוון, והטקסטורה של הקיר. כדי לחשב את הוצאות הצביעה- הצבעי צריך להעריך את עלות הצבע עצמו. לעיתים, ולא רק מטעמי חיסכון, אם מדובר בצבע מיוחד (וגם יקר), נמליץ ללקוחות לצבוע רק קיר בודד בחלל המבוקש. זאת כדי לא ליצור אוירה מוגזמת של צבע דומיננטי מאוד.
  • בנוסף, נצטרך לבדוק מהם האתגרים שיעמדו בפני הצבעים בעת עבודות הצבע. האם ישנם פינות ומקומות מאתגרים לצביעה. האם דרושה צביעה של משקופים ודלתות? האם מחיר צביעת דירה 100 מטר צריך לכלול גם צביעת תקרה בכל החדרים?
  • כל צבעי מקצועי יודע שלא ניתן להתעלם מממצב הקירות- הוא חשוב כדי שהצביעה תהיה מושלמת, וכדי שלא תצטרכו לחזור עליה שוב. למתן הצעת מחיר, דרוש לנו לדעת כאמור, את מצב התחזוקה של החלל. האם ישנן תקלות כמו רטיבות בקירות, עובש, יובש וקילופים? האם דרושה עבודת תשתית רבה או תיקוני טיח מיוחדים לפני הצביעה?
  • כאשר אתם פונים אלינו לקבלת הצעת מחיר, דרוש לנו לדעת מהי דחיפות הצביעה, ומהם זמני העבודה האפשריים. לרוב אין לכך השפעה רבה על מחיר צביעת דירה 100 מטר, אך אם העבודה דחופה, נוכל לתת לכם שירות של צביעה מהירה, על ידי הגדלת צוות הצבעים. זה כמובן ישפיע על הצעת המחיר.
  • לבסוף, גם מיקומה של חניה בסמוך לדירה יכול להשפיע על המחיר. האם יש חניה ליד הדירה או שהצבעי צריך לשלם על חניה? זה יעזור לנו לחשב את ההוצאות הדרושות כדי לבצע את העבודה, והיכן ניתן לחסוך בעלויות גם מבחינתכם.

מדוע לבחור בסופר צבע לצביעת דירה?

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

מקצוענות מעל הכל

אנחנו מבצעים כל עבודת צבע בצורה האיכותית ביותר. המחיר שתקבלו מאיתנו, זול ככל שיהיה, לעולם לא ישפיע על האיכות של העבודה. אנחנו מעסיקים אך ורק אנשי מקצוע מנוסים. אנחנו תמיד משתמשים בצבעים האיכותיים ביותר של טמבור. ואנחנו לעולם לא משאירים קירות ללא ביצוע פינישים ותיקונים בסוף המלאכה.

אייקון זמן

זמינות

אנחנו זמינים בטלפון בכל עת, ועומדים לרשותכם לכל עבודת צבע הדרושה לכם. ניתן להזמין מאיתנו עבודות דחופות מהיום להיום.

אייקון וי

אמינות– אצלנו אין עלויות נסתרות!

כל הצעת מחיר כוללת תמיד את הייעוץ, את עלות העבודה, את ההכנות לצביעה, ואת עלויות הצבע. היא כוללת כמובן גם את עבודת הניקיון, הפינישים והתיקונים.

אייקון וי

ניסיון

צחי דהן, הבעלים של סופר צבע, הוא צבעי מקצועי ומנוסה. צחי וצוות העובדים שלנו, מסוגלים לבצע כל עבודת צבע שתבחרו. הלקוחות הרבים שלנו הם מגוונים, וכוללים בעלי דירות ובתים פרטיים, בעלי משרדים, מבני מגורים, חברות גדולות במשק, ואף מוסדות ציבוריים.

אייקון ארנק

מחיר ללא תחרות

מחיר צביעת דירה 100 מטר הוא כאמור 2,000 ₪ לצביעת דירה במצב בסיסי. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולקבל הצעת מחיר מדויקת, עבור צביעת הדירה שלכם.

אייקון וי

אחריות מלאה

אנחנו נותנים אחריות מלאה על כל עבודות הצבע שעשינו עבורכם. אם גיליתם תקלות בצביעה, גם כחודש לאחר סיומה, נשוב אליכם, ללא עלות נוספת, כדי לבצע תיקונים דרושים.

אייקון לייק
אייקון מטאטא

ניקיון בתום הצביעה

חשוב לנו להקפיד על עבודה מדויקת, ונקייה. בכל עבודת צבע שאנו מבצעים, נשאיר לכם בסוף העבודה את החלל, נקי וללא רבב.

מחפשים צבעי אמין ומקצועי? רוצים לקבל הצעת מחיר לצביעת דירה 100 מטר, תוך זמן קצר וללא עיכובים? מעוניינים בשירות אדיב ובעבודה נקיה? אנחנו כאן בשבילכם. צרו קשר

אין שתי דירות זהות. הלקוחות והצרכים של הדיירים בכל דירה משתנים, ואנחנו צריכים להתאים את השירות שלנו לדיירים ולסוג העבודה. לפניכם כמה דוגמאות של סוגי צביעת דירה:

צביעת דירה קומפלט: בחלק גדול מהמקרים, כאשר לקוחות מבקשים מאיתנו הצעה למחיר צביעת דירה 100 מטר רבוע, מדובר בצביעת הדירה כולה. רוב הדירות בארץ הן בנות 3 עד 6 חדרים. כאשר מדובר בדירת 100 מטר, סביר להניח שזו תהיה דירה בגודל של 5-3 חדרים. בהזמנת צביעת הדירה, מבחינת המחיר, אין הבדל אם זו דירת קרקע או דירה באחת הקומות העליונות. אך ישנם כמה גורמים אחרים הקשורים למצב הדירה, העשויים להשפיע על המחיר. חשוב לנו לדעת אם ישנן בעיות של רטיבות, נזילות או קילופים בקירות, ובמיוחד בתקרה. התקרה מושפעת רבות מלחות בגג או בדירה מלמעלה. גם שמש חיצונית או מצב הבידוד, עשויים להשפיע על יובש או רטיבות בקירות. אם אינכם מכירים את הנושא, אל תדאגו- אנחנו נוכל לראות אם ישנן אי אלו בעיות, ונשתדל לפתור אותן עבורכם.

צביעת דירה מאוכלסת: בצביעת דירה מאוכלסת יש מעט יותר אתגרים מאשר בצביעת דירה ריקה. אנשי המקצוע צריכים להתחשב במספר גורמים. צריך להכין את הרהיטים הקיימים בדירה, לכסות אותם ולוודא שהם מוגנים מלכלוך או מנזקים. צריך להתייעץ עם הדיירים הנשארים בדירה בעת ביצוע עבודת הצבע. דרוש לשאול אותם באיזה סדר לצבוע את החדרים, באילו שעות נוח להם שנגיע לצבוע, והאם יש להם בקשות מיוחדות לגבי גוונים, סוגי צבע, או רעיונות עיצוב כלשהם. יש צורך לבצע את הצביעה בזריזות וביעילות, כך שהצביעה תסתיים במהירות, והדיירים יוכלו לשוב לחיות את חייהם ללא הפרעות.

צביעת דירה מאוכלסת

צביעה חלקית של הדירה: למרות שכאשר אנחנו מדברים על מחיר צביעת דירה 100 מטר, מדובר על צביעה מלאה של הדירה, ישנם גם לקוחות המעוניינים לצבוע רק חלק מהדירה. לא מדובר על מחיר של צביעת קיר אחד או שני קירות (שגם עבודות כאלה אנחנו מבצעים). לקוחות רבים מבקשים לדעת כמה עולה צביעת דירה 100 מטר, אך אינם צריכים לצבוע את התקרה, אינם מעוניינים בצביעה של המשקופים, הדלתות והמסגרות של החלונות, או שאינם זקוקים לצביעת חדר האמבטיה. אם אתם אחד מהלקוחות הללו, אל תהססו להתקשר אלינו- אנחנו ערוכים לביצוע כל סוג של עבודה, קטנה כגדולה. נוכל לתת לכם מחיר בהתאם לחדרים ולקירות שאתם רוצים שנצבע.

צביעת דירה שכורה: אם סיימתם חוזה שכירות, ויש צורך לצבוע את הדירה, כדי שתדעו שצביעת דירה שכורה היא כמו צביעת דירה רגילה, רק עם יתרון מסוים. היא עשויה להיות זולה יותר מצביעת דירה רגילה. ברוב המקרים, דיירים העוזבים את הדירה, מחויבים לפי החוזה להשאיר אותה נקיה ומסוידת כפי שקיבלו אותה. בעל הבית מצפה לקבל את הנכס צבוע בצבע לבן, פשוט ונקי, כדי למסור לדיירים החדשים דירה בסטנדרט מסוים. אם אתם עוזבים את הדירה, תוכלו לחסוך עשרות אחוזים על עלות הצביעה, אם תזמינו אותנו בין חילופי הדיירים. מחיר צביעת דירה 100 מטר יהיה זול בהרבה אחרי הוצאת הרהיטים ויציאה מהדירה, משום שאז הדירה תהיה ריקה. הרבה יותר קל ומהר לצבוע דירה ריקה מאשר דירה מאוכלסת, ולכן המחיר הוא בהתאם. גם אין צורך בשימוש בגוונים או צבעים מיוחדים, כאשר אתם עוזבים את הדירה, למעט מקרים בהם צבע הקירות שונה מהצבע בו אתם אמורים להשאיר את הדירה.

צביעת דירה שכורה

דבר נוסף המשפיע על המחיר צביעת דירה שכורה, היא העובדה שברוב המקרים אין צורך לצבוע את התקרה. עובדה זו מוזילה משמעותית את המחיר.

מעוניינים לדעת מה מחיר צביעת דירה 100 מטר? צריכים להזמין צבעי אמין ומקצועי לצביעת דירה במחיר הוגן ואטרקטיבי? אנחנו בסופר צבע מספקים שירות מקצועי, אמין וזול, לכל הלקוחות המעוניינים בצביעת דירה.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!