צביעת דירה

צביעת דירה

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

כמה עולה לצבוע דירה ב-2022?

בואו ניגש ישר לעניין - המחיר.

שימו לב שהמחירון שלפניכם מתייחס למחיר הבסיסי לצביעת הדירה - דירה ריקה, בצבע לבן, ללא צביעת התקרה.

מחיר צביעת דירת חדר

דירה ריקה ללא צביעת התקרה – החל מ-900 ש"ח

דירה ריקה כולל צביעת התקרה – החל מ-1200 ש"ח

דירה מאוכלסת ללא צביעת התקרה – החל מ-1000 ש"ח

דירה מאוכלסת כולל צביעת התקרה – החל מ-1800 ש"ח

*שינוי גוון הקיר – תוספת 50% מהמחיר המצוין

מחיר צביעת דירה 2 חדרים

דירה ריקה ללא צביעת התקרה – החל מ-990 ש"ח

דירה ריקה כולל צביעת התקרה – החל מ-1300 ש"ח

דירה מאוכלסת ללא צביעת התקרה – החל מ-1200 ש"ח

דירה מאוכלסת כולל צביעת התקרה – החל מ-2000 ש"ח

*שינוי גוון הקיר – תוספת 50% מהמחיר המצוין

מחיר צביעת דירה 3 חדרים

דירה ריקה ללא צביעת התקרה – החל מ-1290 ש"ח

דירה ריקה כולל צביעת התקרה – החל מ-1800 ש"ח

דירה מאוכלסת ללא צביעת התקרה – החל מ-1800 ש"ח

דירה מאוכלסת כולל צביעת התקרה – החל מ-2950 ש"ח

*שינוי גוון הקיר – תוספת 50% מהמחיר המצוין

מחיר צביעת דירה 4 חדרים

דירה ריקה ללא צביעת התקרה – החל מ-1590 ש"ח

דירה ריקה כולל צביעת התקרה – החל מ-2400 ש"ח

דירה מאוכלסת ללא צביעת התקרה – החל מ-2500 ש"ח

דירה מאוכלסת כולל צביעת התקרה – החל מ-3500 ש"ח

*שינוי גוון הקיר – תוספת 50% מהמחיר המצוין

מחיר צביעת דירה 5 חדרים

דירה ריקה ללא צביעת התקרה – החל מ-1790 ש"ח

דירה ריקה כולל צביעת התקרה – החל מ-3000 ש"ח

דירה מאוכלסת ללא צביעת התקרה – החל מ-3000 ש"ח

דירה מאוכלסת כולל צביעת התקרה – החל מ-5000 ש"ח

*שינוי גוון הקיר – תוספת 50% מהמחיר המצוין

רוצים לדעת יותר על המחירון שלנו ועל איך הוא מחושב? לחצו כאן

צביעת דירה בסופר צבע

בכל דירה שאנחנו צובעים מושקעת עבודה יסודית עם תשומת לב לפרטים הקטנים. לא תמצאו אצלנו 'פספוסים' ומה שמפתיע באמת - תקבלו אצלנו את המחירים המשתלמים ביותר בשוק. לחברה שלנו חמש עשרה שנות ניסיון במהלכן צבענו מספר רב מאוד של דירות: דירות קטנות, גדולות, חדשות וישנות. המטרה שלנו בסופו של דבר היא לגרום לכם להרגיש נעים בבית. 

כדי להגיע לתוצאה הזו השיטה שלנו היא לתת תמיד 'אקסטרה מאמץ' יותר ממה שציפיתם אליו כמו למשל: הכנת הדירה לצביעה, צביעה נקייה ואחידה של הדירה, ניקיון עם השלמת הצביעה, אחריות מקיפה בלי לגבות מכם אפילו שקל נוסף.

כמה עולה צביעת דירה 100 מטר?

הגודל של דירה סטנדרטית הוא בממוצע כ-100 מטר, ולכן כדי שתדעו עוד קודם לשיחה איתנו איזו הצעה פחות או יותר תקבלו החלטנו פשוט להציג לכם בצורה שקופה והגונה את המחיר. ההצעה הבסיסית למחיר צביעת דירת 100 מטר היא 1,900₪.

אז האם זה המחיר שבהכרח תשלמו? לא בהכרח. כמעט תמיד יש פרמטרים נוספים המשפיעים על מחיר צביעת הדירה. הצעת המחיר הזו מתייחסת לדירה ריקה, ללא רהיטים או דיירים, בלי לשנות את גוון הקירות ובלי לצבוע את התקרה. מעבר לזה אנחנו צריכים לדעת עוד נתונים כדי לתת לכם מחיר סופי: כמות העבודה והצבע הנדרשת, גוון הצבע המבוקש והטקסטורה של הקיר, פינות מאתגרות לצביעה בדירה, מצב הקירות, דחיפות הצביעה ועוד.

קראו עוד על מחיר צביעת דירה 100 מטר

צביעת דירה 100 מטר

מה כוללת צביעת דירה בסופר צבע?

העבודה איתנו כוללת שימוש בחומרי הצבע האיכותיים ביותר (רק טמבור). אנחנו מתחייבים לסטנדרט הגבוה ביותר של צביעה בכל חלקי הדירה, כולל צביעה איכותית של איזורים בבית שבדרך כלל קשה לצבוע בהם כמו מסביב לחלונות, נקודות חיבור בין קירות ועוד. 

ב'סופר צבע' אנחנו דואגים בחינם לניקיון וסידור הבית לפני ואחרי הצביעה. אנחנו נפרוס ניילונים וקרטונים באיזורים רגישים, נכסה את הרהיטים או חפצים אחרים שעשויים להתלכלכך, נפנה חפצים אחרים ממקום למקום ונחזיר את סביבת העבודה למצבה הקודם בצורה נקייה ומסודרת.

ויש גם אפילו אחריות - ללא כל עלות! תקבלו מאיתנו אחריות מלאה על העבודה, כך שאתם יכולים להיות רגועים ושקטים להזמין אותנו. אנחנו כאן בשבילכם בכל בעיה.

9 פרמטרים המשפיעים על המחיר שתשלמו

כמו שבטח שמתם לב, המחירים של צביעת הדירה שונים לא מעט אחד מהשני. זה כמובן לא מקרי, יש כמה פרמטרים המשפיעים על המחיר שחשוב שתדעו.

1. הגודל כן קובע

הפרמטר שקובע את המחיר הוא שטח הדירה שאותו צריך לצבוע ולא מספר החדרים. ההיגיון הוא פשוט: אין גודל סטנדרטי לחדר ולכן לפעמים מדובר בחדרים גדולים ולפעמים קטנים. לכן ככל ששטח הדירה גדול יותר - מחיר העבודה יתייקר.

2. יש מישהו בבית?

תשאלו כל צבעי והוא יגיד לכם שקל יותר לצבוע דירה ריקה מדירה מאוכלסת ולכן זמן הצביעה מהיר בהרבה. הסיבה לכך היא שדירה שבה בזמן הצביעה גרים אנשים דורשת מן הצבע להשקיע זמן רב בכיסוי ועיטוף התכולה.

3. מצב הקירות

עוד לפני התחלת הצביעה, הצבעי מכין את הקיר לצביעה. חלק מן התהליך הוא שליפת מסמרים ודיבלים, סתימת חורים באמצעות שפכטל, שיוף הקיר כדי למנוע קילוף שלו לאחר הצביעה. ככל שמצב הקיר רעוע יותר ויש בו סדקים וחורים, סביר שהמחיר שתשלמו לצבעי יהיה גבוה יותר.

4. לא כולל תקרה

בדרך כלל הצעת מחיר סטנדרטית לא כוללת את צביעת התקרה. לכן במידה ואתם זקוקים לצביעת התקרה מומלץ לתאם זאת מול הצבעי ולהיות נכונים לכך שהעלות תהיה יקרה יותר.

5. צבע לבן זה הסטנדרט

בוא נפתח בשורה התחתונה: כל צביעת קיר בצבע שאינו לבן תייקר את העבודה. שינוי קל בגוון של הקיר ייקר לכם את העלות ב-50% ושינוי דרמטי של צבע כמו למשל מלבן לכחול עשוי לייקר את העבודה אפילו ב-100%.

6. צביעת דלתות ומשקופים

בגלל שצביעת דלתות ומשקופים נעשית בטכניקה שונה מצביעה רגילה היא תייקר לכם את המחיר. לכן אם אתם מעוניינים שצבעי יצבע לכם את האיזורים האלה, ציינו זאת בפניו בשלב הצעת המחיר.

7. שוכרים דירה? תשלמו פחות

אם אתם גרים בדירה שכורה ואתם נדרשים לצבוע אותה לפני שתעזבו, סביר להניח שלא תרצו להשקיע אלפי שקלים בצביעה שלה. במקרים כאלה נדרשת צביעה 'קוסמטית' יחסית שתשפר במעט את מראה הדירה. לכן, בדרך כלל העלות של הצביעה תהיה זולה יותר.

8. צביעה אומנותית

כל הצעת מחיר שתקבלו לצביעת דירה מתייחסת לצביעה סטנדרטית ולא לצביעה מיוחדת כל שהיא. במידה ואתם צריכים שהצבע שלכם יבצע עבורכם צביעה דקורטיבית באזור מסוים בבית, סביר להניח שעלות העבודה תתייקר. למה הכוונה בפועל? לצביעה מיוחדת שכוללת שימוש בשבלונות של צורות מיוחדות, צביעה באמצעות ספוג לקבלת גוון מחוספס ועוד.

 

9. עונת הקיץ מול החורף

פרמטר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא הזמן שבו תבחרו לצבוע את הדירה שלכם. במהלך עונת הקיץ (בעיקר חודשי יולי-אוגוסט) הביקוש לצביעת דירות עולה וכך גם התעריף שלנו.

מי אנחנו? סופר צבע בהנהלת צחי דהן

 נעים להכיר!

אני צחי דהן, הבעלים של סופר-צבע וכמובן צבעי מקצועי. בחמש-עשרה השנים האחרונות אנחנו מספקים שירותי צבעות בכל הארץ. הניסיון הרב שלנו, האהבה למקצוע והנכונות להיות שם בשביל הלקוחות שלנו - הם סימן ההיכר שלנו. אנחנו מספקים שירות לבעלי דירות, למשרדים, לבתים פרטיים וכדומה. הניסיון שלנו כולל גם עבודה מול מוסדות ציבוריים, בתי ספר, בנייני משרדים, ועוד מגוון רחב של לקוחות.

צחי דהן

אנחנו משתדלים להיות ישירים, תמיד ישרים, ורק מקצועיים. כבר מהטלפון הראשון שלכם אלינו, או מהפגישה בביתכם, נוכל להעריך העבודה הדרושה, כאשר נראה את החלל המבוקש לצביעה. בפגישה או בטלפון, נעבור על הפרטים הדרושים לעבודת הצבע. נסביר ונייעץ לכם כיצד כדאי לבצע את הצביעה, ונוודא שההצעה שלנו היא בהתאם לחזון ולבקשות שלכם.

אמנת השירות שלנו

אנחנו מתחייבים להעניק לכם שירות אישי ומקצועי בצביעת הדירה שלכם. ה'אני מאמין' שלנו כולל אחריות ושירותיות, יושרה ואמינות. בכל שאלה או אתגר, אנחנו ב'סופר צבע' נמצאים כאן עבורכם.

שירות לפני הכל

אנחנו כאן בשבילכם לכל אורך התהליך ונספק לכם את השירות המקצועי ביותר. בנוסף, אנחנו מבינים את הצורך להזמין עבודה ממישהו שיקשיב לבקשותיכם, וינסה להגשים את החלום שלכם. לכן בין אם אתם רוצים ליצור אוירה חדשה ונעימה בדירה ולא רגילים להכניס עובדים לתוך הבית הפרטי שלכם - נעשה הכל כדי שתהיו מרוצים בתהליך הצביעה. אצלנו תקבלו מענה אדיב ומקצועי מן הרגע הראשון. אנחנו מלווים אתכם בכל התהליך, מבחירת הצבע, ועד לסיום של העבודה לשביעות רצונכם.

האחריות שלנו - תמיד נחזור לתקן תקלות

בגלל שאנחנו מאמינים באיכות הצביעה שלנו, אנחנו מציעים אחריות על העבודות שאנו מבצעים ועוד הרבה בונוסים שבמקומות אחרים היו עולים לכם הרבה מאוד כסף. האחריות היא בחינם כמובן, ובלי כל תוספת מחיר. המטרה שלנו היא לגרום לכם להרגיש 100% שבעי רצון מתהליך הצביעה וכמובן מהתוצאה.

מחיר משתלם

ב'סופר צבע' תקבלו את כל שירותי הצבע שאתם זקוקים להם בצביעת דירה. נציע לכם את המחיר המשתלם ביותר לצד מקצועיות ורמת שירות גבוהה. המחירים שלנו נחשבים לגמישים ונוחים ללקוחות שלנו. כל הצעת מחיר מביאה בחשבון את הצרכים האישיים שלכם כדי לספק לכם מחיר הוגן וראוי.

צביעת דירה מהיום להיום/מחר

המחויבות לכל לקוח מאפשרת לנו בדרך כלל להיות זמינים לעבודה גם בהתראה של מהיום להיום/מחר (בהתאם ללוח הזמנים הפנוי). כמובן שטווח העבודה הקצר לא בא על חשבון איכות העבודה והמקצועיות שאנו מבצעים.

מדוע לקוחות בוחרים בנו להזמנת צביעת דירה?

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

בגלל המקצועיות

תהליך הצביעה נעשה בצורה מסודרת ושיטתית. אנחנו מכסים את כל הרהיטים, מבצעים תיקוני שפכטל ומקפידים להשתמש בחומרי הצביעה האיכותיים של טמבור. הצבעים שלנו הם רק מקצועניים אמיתים.

אייקון זמן
אייקון וי
אייקון וי

בגלל הניסיון

ב-15 השנים האחרונות צבענו אלפי דירות, בתי ספר ובנייני משרדים. ניתן ומומלץ להתייעץ איתנו בכל שאלה ובקשה החל מאיזה גוון כדאי לי לבחור' ועד ל-'האם כדאי לי לצבוע את התקרה'. העבודה שלנו יעילה ומהירה ונעשית ללא כל עיכובים.

אייקון ארנק

בגלל המחיר

המחירים שלנו זולים ממחירי השוק ובדרך כלל הם גם המחירים הזולים ביותר! אנחנו מתחייבים שהמחיר שלנו לא יבוא על חשבון איכות העבודה.

אייקון וי

בגלל האחריות

גם לצבעי הטוב ביותר מתרחשים לפעמים מקרים של 'מריחות צבע' במהלך הצביעה. זה קורה וניתן לטפל בקיר בקלות. צרו איתנו קשר ונחזור לפתור את הבעיה במהירות וביעילות.

אייקון לייק

בגלל השירות

אנחנו מאמינים שהבסיס כולל הענקת שירות מכל הלב. נשמח לעזור ולייעץ לכם בכל שאלה, להמליץ על רעיונות עיצוביים לקירות הדירה ועוד. בקיצור שירות סבלני, מקצועי ועם חיוך על הפנים.

אייקון מטאטא

בגלל היסודיות והניקיון

נדאג לשמור על הדירה לאורך הצביעה. ננקה אותה מכל טפטופי צבע במהלך הצביעה וכן להחזיר לכם אותה ללא כל לכלוך עם סיום העבודה.

הדירות שאנחנו צובעים:

צביעת דירה קומפלט

אנחנו צובעים את כל  חלקי הדירה, כולל אמבטיה,, הסלון, המטבח, הדלתות, וכמובן שאת החדרים.

צביעת דירה שכורה

צביעה של דירה שכורה בדר"כ זולה יותר מצביעת דירה רגילה, בעיקר אם היא ריקה בין חילופי דיירים. בין אם אתם בעלי הדירה, או שוכרים המחויבים למסור בחזרה את הדירה צבועה כמו שהייתה כשנכנסתם אליה, מרבית הסיכויים היא שהדירה תהיה פנויה בזמן עבודות הצבע, והעבודה של הצבעים תהיה קלה יותר. כך תוכלו לחסוך עשרות אחוזים על עלות הצביעה, משום שמהר וקל יותר לצבוע דירה ריקה, מאשר דירה מאוכלסת.

צביעת דירה מאוכלסת

דירה שבה גרים דיירים היא קצת יותר 'קשה' לצביעה לעומת דירה ריקה. כאשר דיירים גרים בדירה, צריך לתאם איתם את השעות בהן ניתן לצבוע, ואת סדר החדרים של הצביעה. אנחנו מתחייבים לוודא שהרהיטים מוגנים מלכלוך, ולבצע את העבודה בזריזות וביעילות, כדי שתוכלו לשוב לחיות בחלל נקי, כמה שיותר מהר

צביעת בית פרטי

בדרך כלל צביעת בית פרטי דורשת עבודה גדולה יותר. זאת משום שיש לצבוע גם קירות ומשטחים חיצוניים. 'סופר צבע' היא בעלת ניסיון רב בצביעת בתים פרטיים - פנימית וחיצונית. מכיוון שמדובר בצביעה מעט יותר מורכבת מומלץ להתייעץ איתנו לפני תחילת העבודה.

תהליך צביעת דירה - איך זה קורה בפועל

1. לפני הצביעה

אנחנו מכינים את הדירה לצביעה עוד לפני הצביעה. למשל: הזזת רהיטים למרכז החדר, פריסת ניילונים, ציפוי של השקעים, ניקיון הקיר לפני הצביעה ועוד.

2. הצביעה 

אנחנו צובעים את הדירה, בתחילה בשכבת צבע ראשונית תוך התאמת הצבע לקיר. בהמשך נצבע את החלקים המאתגרים בדירה כמו סביב החלונות, פאנלים וכו'. 


3. צביעת התקרה

צביעת הדירה, גם של צבע יסוד מתחילה מן התקרה. המטרה שלנו בצביעה היא לייבש את התקרה ולגרום לה לא לטפטף על הקירות. רק לאחר מכן נמשיך בצביעה.

4. פינישים אחרונים+ניקיון

עם סיום תהליך הצביעה אנחנו מבצעים תיקונים ובדיקת איכות סופית. בשלב הבא אנחנו עוברים לניקיון הדירה תוך הורדת כיסויים, ניירות דבק ופינוי הלכלוך מן הדירה.

לצבוע את הדירה לבד? מה חשוב לדעת

כמעט כל מי שירצה לצבוע את הדירה לבד מסוגל לעשות כאשר היתרון המרכזי בכך הוא חיסכון כספי. החסרון המרכזי הוא שלמרבית האנשים אין את הזמן לעשות את זה או את המיומנות הנדרשת ולכן הם עלולים לעשות 'קיצורי דרך' שיביאו לצביעה חלקית או לא מקצועית מספיק של הדירה. צבעי מקצועי יודע לבצע מגוון רחב של עבודות צביעה - פשוטות ומורכבות. החל מבחירת הצבע המתאים ועד לצביעה עצמה. הניסיון שלנו מאפשר ללקוחות ליהנות מצביעה מהירה הנעשית בצורה הטובה ביותר. 

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!