צביעת משקופים ודלתות מעץ או מתכת – כך תבצעו עבודה יעילה ומקצועית

צביעת משקופים ודלתות מעץ או מתכת – כך תבצעו עבודה יעילה ומקצועית

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

עבודת צביעה נכונה יכולה לשדרג את הדלת והמשקופים בבית או במשרד שלך. במקום לשפץ מחדש את הכניסה או להשקיע אלפי שקלים בדלת חדשה, כל שעליך לעשות הוא לבחור את הצבע הנכון. נוסף על כך, כיום באפשרותך לבחור בין מגוון רחב של צבעים וגימורים על מנת לרענן את חלל הפנים בלי להתאמץ יתר על המידה.

אך כמובן שהתנאי לניצול היתרונות של צביעת משקופים ודלתות היא לדעת איך עושים את זה. אם בחרת לצבוע לבד את הדלת והמשקוף, הגעת למקום הנכון – כי לנו יש עבורך מדריך מסודר ומקצועי.

שלב ראשון: הכנה מוקדמת

צביעת דלתות ומשקופים דורשת מיומנות פיזית מסוימת. המטרה היא לצבוע באופן אחיד את הדלתות והמשקופים, אך בלי להשאיר סימני רולר ומברשת על הרצפה או טפטופים על הקירות. בשביל זה, צריך להכין את האזור ולהסתיר את הריצוף עם עיתונים, ניילון או כל דבר אחר.

כמו כן, הכנה מוקדמת מחייבת הקצאת זמן: כמו למשל לצורך המתנה לזמני הייבוש בין השכבות, או אפילו לצביעה עצמה. אם אין לך מספיק זמן במהלך שבוע העבודה, מומלץ להקדיש לכך כמה שעות ביום שישי או שבת – או לפנות לאנשי מקצוע שמתמחים בנושא.

שלב שני: זיהוי החומר – מתכת או עץ

אחרי ההכנה המוקדמת ורכישת הצבע הרלוונטי יחד עם הציוד המתאים, מגיע השלב של אפיון הפרויקט. כאן עליך קודם כל לזהות את החומר שממנו מיוצרים המשקופים והדלתות בבית שלך. דלתות ומשקופים יכולים להיות מיוצרים או מעץ או ממתכת. בגלל שלכל חומר גלם דרך צביעה אחרת, חשוב מאוד לזהות במדויק באיזה חומר מדובר. בפועל, הדרך לעשות זאת היא להקיש קלות על הדלת או המשקוף ולשמוע את הרעש.

איך צובעים עץ?

האמת היא שדלתות ומשקופי עץ בדרך כלל נמצאים בחלל הפנים, אבל זו לא קביעה מוחלטת וצריך לבדוק כל מקרה לגופו.

  • לפני הכל, אם וידאת שאכן מדובר על עץ, עליך לארגן ארגז כלים ובו שפכטל עץ, נייר לטש, רולר, מברשת קטנה, צבע בסיס וצבע שמן.
  • בשלב השני מכינים את העץ לצביעה על ידי שיוף החלקים הרופפים ותיקון החורים הפנימיים עם השפכטל.
  • ממתינים לייבוש ואז עוברים לשלב השלישי, שבו משייפים את העץ עד שמקבלים משטח אחיד ללא בליטות או משקעים.
  • בשלב הבא צובעים את המשקוף והדלת עם רולר. במקומות שאליהם הרולר לא מגיע, צריך להיעזר במברשת עדינה. לאחר מכן ממתינים עד לייבוש הצבע לפי הוראות היצרן המופיעות על האריזה וחוזרים על הפעולה.
  • אל תהססו – אם שתי שכבות אינן מספיקות, צריך לבצע צביעה נוספת.
צביעת דלתות עץ

איך צובעים דלתות ומשקופי מתכת?

הצביעה של דלתות ומשקופים ממתכת כאמור שונה מצביעת עץ, לכן גם ארגז הכלים שונה וכולל נייר לטש עדין, רולר בגודל 3-4 אינצ', מברשת צרה וכמובן צבע מתאים למתכת עם או בלי צורך ביישום שכבת בסיס. בהקשר הזה, ההמלצה היא להשקיע בצבע איכותי שיחזיק מעמד וייראה נהדר על אחד האלמנטים הכי חשובים בחלל הפנים.

הדמיון בין צביעת דלתות ומשקופים מעץ וממתכת בכל זאת בא לידי ביטוי בשלבי העבודה. גם הפעם, קודם מכינים את המתכת לצביעה ומלטשים אותה היטב על מנת להסיר ממנה גבשושיות מיותרות ולאחר מכן, צובעים את המשקוף והדלת עם רולר וממשיכים לפינות עם המברשת.

מה צריך להיות בארגז הכלים שלך?

צביעת משקופים ודלתות היא הזדמנות מעולה לרענן את ארגז הכלים שלך. כבר עכשיו, כדאי לדעת שנייר לטש מיועד להסרת פגמים, שריטות וצבע רופף ושבעזרת רולר ניתן להגיע לתוצאות חלקות וללא טפטופים. אבל זה לא נגמר כאן – זו ההזדמנות שלך להכיר את שפכטל העץ – שתפקידו הוא לעזור לך לבצע תיקוני עץ גם אחרי הצביעה ובאפשרותך לבחור בין צבע שמן וצבע מים.

לשם השוואה, ההבדל הוא שצבע המים אמנם עלול להיות יקר יותר, אך זמני הייבוש שלו קצרים והוא אינו מדיף ריח חריף כמו הצבעים שהם על בסיס שמן. מנגד, צבע בסיס ישמש רק עבור הכנת המשטח כאשר מדובר בעץ חשוף – או בתיקונים בדלתות או במשקופי מתכת שלא נצבעו על בסיס דומה.

למה לקרוא את הוראות היצרן?

הבעיה היחידה עם מגוון סוגי הצבע שקיימים כיום היא שיש הבדלים בין הוראות היצרן. אם רוצים להשיג תוצאה משביעת רצון ולדאוג שהיא גם תהיה עמידה לאורך זמן – אין ברירה אלא לקרוא היטב את ההוראות ולהקפיד על יישומן המדויק.

הטעות הנפוצה היא לוותר על הוראות היצרן, בגלל ניסיון לכאורה עם צבעים כאלה ואחרים של דלתות ומשקופים – בין אם מדובר על מתכת או על עץ. בפועל, קיצור דרך כזה גורם יותר נזק מתועלת ואף עלול להוריד לטמיון את ההשקעה של הזמן והכסף.

הוראות היצרן עוזרות לך להגיע לתוצאות מקסימאליות בכל סוגי הדלתות והמשקופים. במידה ויש התלבטות לגבי פרשנות להוראות מסוימות, ניתן להשוות עם הוראות של חומרים אחרים או ליצור קשר עם אנשי מקצוע.

טיפים לצביעת משקופים ודלתות

הגעת עד כאן? מעולה! כבונוס, הטיפים הבאים יעזרו לך לצבוע את כל סוגי המשקופים, הדלתות וגם הקירות ולהימנע מעבודה כפולה:

  1. גלגול של הרולר בחוזקה על מגש הצביעה תבטיח כמות צבע אחידה ותמנע טפטופים
  2. את הרולר הצבוע מגלגלים בלחץ קל אבל אחיד
  3. הצביעה מתבצעת בתנועה איטית וקבועה
  4. חידשת את הרולר בצבע טרי מהמגש? מצוין. עכשיו צריך לעבוד על המשקוף או הדלת מהאזור הצבוע אל האזור שטרם נצבע – על מנת לשלב בין מקטעי הצביעה ולמנוע מריחות
  5. ולבסוף, חשוב מאוד: כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר, לשמור על זמני ייבוש מלאים

לא חייבים לעשות זאת לבד

אנחנו משקיעים מאמצים רבים במדריכים שלנו למי שמעוניין לצבוע את דלתות ביתו בעצמו ואפילו לצבוע בעצמו את כל הבית. אבל אם ניסיתם בעצמכם וגיליתם שזה פשוט לא בשבילכם, אתם יכולים להיות רגועים! אנחנו בסופר צבע נדאג לשלוח אליך את הצבעים המיומנים בישראל לצורך צביעת דלתות ומשקופים* במחירים משתלמים במיוחד.

* במידה במדובר בעבודה של מינמום 500 ש"ח.

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת
אייקון זמן
אייקון וי
אייקון וי
אייקון ארנק
אייקון וי
אייקון לייק
אייקון מטאטא

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!