שימון או צביעת דק - במה לבחור?

שימון או צביעת דק - במה לבחור?

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

מה עדיף? צביעת דקים מעץ או שימון דקים? אולי בכלל עדיף לבצע חידוש דקים? אם אתם שואלים את זה, כנראה שיש לכם דק עץ כבר כמה שנים וכנראה שהגיע הזמן לחדש אותו, לשמנו או לתקן את פגעי מזג האוויר שנוצרים עם השנים. אז, מה עושים?

אם אתם בוחרים צביעת דקים מעץ, ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת סוג הצבע המתאים לפרויקט. בתוך כך, יש אנשים שמשתמשים בצבע דק כדי לבצע חידוש, בעוד שאחרים משתמשים בצבע עבה לציפוי העץ ולאחר מכן משייפים אותו כדי להפוך אותו לדק יותר. צביעת דק עץ או שימון דק? אולי אפילו עדיף לעשות חידוש דק? הנה המידע, המשיכו לקרוא. 

צביעת דקים מעץ או חידוש? מה האפשרויות ומה כדאי? 

לא קל לבחור בין צביעת דק עץ או שימון דק. ישנם גורמים רבים שצריכים לקחת בחשבון לפני שתחליטו איזו אפשרות מתאימה לכם ביותר. במה בוחרים? התשובה היא שזה תלוי בסוג העבודה שאתם צריכים ובתקציב שלכם, כמו גם בסוג השימוש בדק העץ שלכם. כמו כן, זה מאוד תלוי גם בסוג העץ. 

אין כאן תשובה נכונה או לא נכונה, כי ההחלטה תלויה בסופו של דבר בפרט והעדפתו האישית. עם זאת, חשוב לציין שחלק מצבעי העץ כוללים בתוכם גם חומרים אשר מגנים על דק העץ מנזקי מזג האוויר וקרינת UV. באופן הזה, צביעת דקים תהיה עדיפה אם מתבצעת עם הצבע הנכון. 

מה ההבדל בין שימון דק עץ לבין צביעת דקים מעץ?

שימון עץ הוא תהליך של ציפוי משטח עץ בשכבה דקה של שומן או שמן כדי להקל על העבודה אתו ולהפוך אותו לאסתטי יותר. בתהליך צביעת דקים מעץ מסירים את הצבע המקורי של העץ ומחליפים אותו בצבע חדש. שימון עץ הוא תהליך שבו הצבע המקורי של העץ אינו מוסר והוא מותיר אחריו משטח מבריק.

כיום ניתן לייצר מוצרי שימון דקים מעץ מחומרים המבוססים על שמן מינרלי או שומן טבעי אחר, המשולבים עם תוספים אחרים כגון מים וסבון, שמנים צמחיים ועוד. בהיבט זה, שימון דק עץ הוא יותר אקולוגי מאשר צביעת דק עץ. בתוך כך, השמן מספק שימון ועוזר לעץ להחזיק מעמד שנים ארוכות. 

מה כולל חידוש דק עץ?

חידוש דק עץ כולל טיפול בשריטות ובשברים בעץ, אבל לא רק. תהליך זה כולל גם שימון העץ וצביעה במידת הצורך, תלוי בתקציב ובמצב של דק העץ. כמו כן, התהליך גם מסייע בהגברת עמידות הדק על ידי הוספת שמנים טבעיים שונים. 

אם נדרשת צביעה, יש לבצע זאת בשכבות דקות כדי לא לפגוע בגימור הטבעי בעץ. והכי חשוב, הקפידו תמיד לקבל סיוע מקצועי. בין אם תצטרכו חידוש דק עץ, צביעת דקים או שימון דק מעץ, זכרו שיש הבדל בין חברות מקצועיות לבין אלו שעדיין לא רכשו את ניסיונן.

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת
אייקון זמן
אייקון וי
אייקון וי
אייקון ארנק
אייקון וי
אייקון לייק
אייקון מטאטא

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!