עושים שיפוץ דירה? קבלו 5 טיפים לבחירת צבע

עושים שיפוץ דירה? קבלו 5 טיפים לבחירת צבע

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

צבע חדש לקירות הוא חלק בלתי נפרד מכל שיפוץ כמעט. איך לבחור את הצבע הנכון ביותר לכל קיר, כדי שהתוצאה תהיה היפה ביותר ותספק לכם נחת והנאה לטווח ארוך? הנה 5 טיפים שיעזרו לכם לצבוע את הבית ואת החיים בגוונים חדשים מתאימים במיוחד.

1. שילוב מדויק עם האלמנטים האחרים בכל חלל

כל קיר הוא חלק מסיפור רחב יותר, ולכן חשוב לזכור שנדרשת הרמוניה מוצלחת בינו לבין המרכיבים האחרים בחלל. בהקשר זה כדאי להכיר את שיטת 60-30-10 שנועדה ליצור חללים מעניינים אבל לא מבולגנים מדי. העיקרון המרכזי בשיטה הוא לבחור 3 גוונים אהובים, אחד ניטרלי יחסית, שני מתכתב עם הראשון אבל גם שונה ממנו מהותית והשלישי הוא צבע יחסית נועז שמסייע להבליט את שני הראשונים.

הצבע הראשון ימלא 60% מהחלל, השני 30% והשלישי 10%. מאחר שהקירות הם מרכיב בולט, סביר להניח שהם יקבלו את הגוון הראשון (כשאת הגוון השלישי אפשר לייצר עם כריות דקורטיביות או אביזרי נוי אחרים). עוד אופציה היא להקצות גם חלק מהקירות לטובת הגוון השני ו/או השלישי. 

2. איזה חדר תרצו ליצור, חם או קר?

שיפוץ דירה כולל צבע הוא הזדמנות להעניק לה אופי של ממש, כולל אחד חדש ובלי קשר לעיצוב הנוכחי שאולי כבר סיים את תפקידו בחייכם. במקרה כזה תוכלו לבחור צבעים לקירות השונים על-פי האופי המבוקש לכל חלל, כשבפרט ישנה הבחירה בין גוונים "חמים" ל"קרים".

הגוונים החמים - כתומים, אדומים, צהבהבים - מתאפיינים בחיוניות רבה ומוסיפים המון אנרגיות לחדר. הצבעים הקרים - כחולים, ירקרקים, סגלגלים ולבנים - ישרו על החלל שלווה ומן הסתם הרוגע יחלחל גם אליכם. 

3. לא לפחד מאפקטים

אחד הטרנדים הבולטים בעולם העיצוב, ובהתאם גם בבחירת צבעים לקירות הבית, הוא ההתרחקות מהסטנדרט של פעם, אותו לבן אחיד ומעט משמים. דרך אפקטיבית לייצר מראה מעניין היא לבחור בצבע עם אפקט. כך למשל הבטון הפך לפופולרי מאוד מפני שהוא מייצר מראה מודרני מאוד וגם מעט מחוספס, אפקט הספארי מוביל למראה דרמטי במידה מסוימת, אפקט נחושת משלב יוקרה עם תחושה של פעם ויש כמובן עוד שלל אפשרויות שיעזרו לכם ליצור בית מרתק.

4. 50 גוונים של לבן

גם בחדרים שאותם תבחרו לצבוע בלבן כדאי לנסות לגוון מעט - עם גוונים שונים של הצבע הקלאסי.

5. לקחת בחשבון את השפעת התאורה

כשמסתכלים על מניפת הצבעים מקבלים כמובן מושג מצוין על התוצאה הסופית, אבל חשוב לקחת בחשבון את הפער המסוים בין המראה של הצבע על הנייר או על מסך המחשב לבין המראה שלו על קיר ספציפי. בפועל התוצאה מושפעת מהאלמנטים האחרים בחלל, ועוד יותר מתנאי התאורה. גם אור טבעי וגם אור מלאכותי עשויים להפוך את הצבע לבהיר יותר או כהה יותר, ולכן מומלץ להתייעץ עם קבלן גמר מקצועי בעל בקיאות מעמיקה גם בנושא הצבע.

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת
אייקון זמן
אייקון וי
אייקון וי
אייקון ארנק
אייקון וי
אייקון לייק
אייקון מטאטא

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!