התאמת צבעים לבית – כך נעשה את זה נכון

התאמת צבעים לבית – כך נעשה את זה נכון

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

גם אם אנו מרגישים שהבית שלנו מושלם עבורנו והעיצוב משרת אותנו בצורה מושלמת, בסופו של דבר, כולנו נרצה להכניס שינוי אל סביבת המגורים שלנו. מתיחת פנים קטנה יכולה לעשות פלאים לאווירה בבית ולאפשר לנו להכיר מחדש את חללי הבית השונים באופן שלא חווינו קודם. אחת הדרכים היעילות, הקלות והמשתלמות לעשות שינוי משמעותי במראה הבית, הוא על ידי שימוש בצבע. במובנים רבים, זהו הנשק הסודי של כל פרויקט שיפוץ מוצלח. עם הצבע הנכון, ניתן לגרום לחלל קטן להרגיש רחב ידיים, לאזור חשוך להיעשות למואר יותר ולחדר הקודר ביותר להיעשות לעליז ומלא חיים. אז איך הפלא הזה מתרחש בעצם? המומחים של סופר צבע, המעניקים שירותי צביעה לכל מטרה, מפרטים כאן את כל השיקולים שכדאי לקחת בחשבון כשמתאימים צבעים לבית.

הכול מתחיל בסכמת הצבעים הנכונה

בעולם שבו אלפי צבעים יכולים להיות שלך תמורת כמה עשרות שקלים בלב לליטר, חשוב לעשות סדר לפני שנלך לאיבוד בתהליך קבלת ההחלטות שלנו. כדאי לזכור עובדה חשובה, על אף שישנם אלפי גוונים על מניפות הצבעים של חברות השונות, בספקטרום הצבע יש בסופו של יום רק שבעה צבעים - אדום, כתום, צהוב, ירוק, כחול, אינדיגו וסגול. כדאי שלפחות נבחר צבע אחד או שניים מהספקטרום לפני שנתחיל להתבונן בדקויות הקטנות ביותר של הגוונים. הבחירה הזו תאפשר לצמצם משמעותית את האפשרויות.

מניפת צבעים

אחרי שהגענו למסקנה באיזו נקודה של הספקטרום אנחנו קובעים את סכמת הצבעים שלנו, הגיע הזמן להתחיל להיכנס לרזולוציות הקטנות יותר. אלו כמה שלבים לבחירת שילובי הצבע.

  • מסתכלים תחילה בגוון הכהה ביותר במניפה. הסיבה לכך היא פשוטה. ככל שהעיניים שלנו נעות מכהה לבהיר, קל לנו יותר לראות את ההבדלים. אם נתחיל מהגוון הבהיר ביותר, מאוד מהר הכול יתחיל להיראות אותו דבר. 
  • לאחר מכן, בוחרים שלושה גוונים מאובייקטים קיימים בבית. אלו יכולות להיות כריות הספה, תמונה אהובה, פריט ריהוט או כל אובייקט דומיננטי אחר בחלל. כדאי לקחת את החפץ איתך אל החנות ולהתאים גוונים שישתלבו איתו בצורה אידיאלית.
  • לבסוף נבחר בגוון שיעניק קונטרסט לשלישיית הצבעים שנבחרה. מומלץ לקחת דגימה מהצבע ולהביא אותה הביתה, כדי לבחון כיצד היא נראית על הקיר בפועל בבית.

לבחור בגימור שיעניק את התוצאה הרצויה לאורך זמן

ברגע שיש לך את הצבעים ביד, הגיע הזמן לבחור בסוג הגימור המועדף. למרות שרבים מעדיפים ללכת על מט, כדאי לקחת בחשבון שגימור משי מאפשר קרצוף יסודי במקרה של לכלוך וברוב המקרים, הוא יטשטש פגמים ולכלוכים קטנים. על צבע מט, רואים הכול. את הגימורים המבריקים מוטב לשמור לפינות או למשקופים. הגימור המבריק ידגיש היטב קווים, אך הוא לא תמיד ייראה טוב בהכרח על משטחים גדולים.

שילוב מעניין שניתן לעשות, הוא ליצור אפקטים ויזואליים על ידי שילוב גימורים. צובעים קיר אחד בגימור מט או משי ואת הקיר הסמוך בחצי מבריק, שניהם באותו צבע. כך, כשהאור יפגע בקירות, ייווצר אפקט דמוי קטיפה. באופן דומה, ניתן לצבוע את הקירות במט ועת התקרה במבריק ליצירת קונטרסט שמושך את העין. זהו פתרון אידיאלי כשהתקרות בבית נמוכות יחסית. הגימור המבריק יגביר את החזר האור של הצבע ויגרום לתקרה להיראות גבוהה יותר. 

להתאים את הצבע לאווירה הרצויה בחדר

צבעים מעוררים תגובה רגשית. באופן כללי, צבעים קרירים (כחול, ירוק ולבן נקי) נתפסים כמרגיעים ומשרי שלווה בעוד שצבעים חמים (כמו אדום, כתום וצהוב) יוצרים תחושה של דרמה ואנרגיה. לכן, מומלץ ללכת על צבעים קרירים לחדרים פרטיים כמו חדרי הרחצה והשינה ולשמור את הצבעים החמים לחללים הציבוריים שלנו כמו הסלון או המטבח. 

לשנות את מאפייני וממדי החלל עם הצבע הנכון

אחת הדרכים היעילות ביותר להשתמש בצבע כדי לשנות את ממדי החדר היא לשחק עם המאפיינים האדריכליים שלו. הדגשת פתחים, מסגרות, משקופים ודלתות בעזרת צבע תאפשר להוסיף שכבה נוספת של עניין לקירות צבעוניים. אין צורך בניגודים דרמטיים כדי ליהנות מהאפקט הזה. מספיק שינוי עדין בצבע או בחירה בגוון כהה מול בהיר על מנת להעניק עומק ניכר לאלמנטים האדריכליים השונים בחלל. 

להעצים את נראות החלל עם "קיר כוח"

בחדרים בעלי נראות שקטה יחסית עם קרות הצבועים בצבע שקט, אין כמו "קיר כוח" כדי למשוך את העין ותשומת הלב. קיר הכוח הוא קיר יחיד בחלל הצבוע בצבע דומיננטי ובעל אפקט דרמטי. הגוון הייחודי גורם מיד לקיר להתבלט והופך למוקד המבט של כל הנכנסים לחדר. זוהי דרך נהדרת להדגיש אלמנט עיצובי ייחודי בחדר או אפילו יצירת אמנות. 

לבן הוא הרבה יותר מלבן

טווח הגוונים הלבנים כיום הוא עצום. שימוש בכל אחד מהם יכול להעניק לנו אפקט שונה בתכלית. כדאי שנתעכב על ההבנה הזו גם אם החלטנו שנבחר פשוט ב"לבן". לרוב, לבן טהור ייבחר בעיקר לתקרות כדי לספק גוון ניטרלי ופשוט. עם זאת, רוב הלבנים הם חמימים יותר עם גוונים צהבהבים, גוון חלודה, ורודים או חומים - או קרירים, עם גוונים ירוקים, כחולים או אפורים. מומלץ להשתמש בלבן חם יותר בחדרים ללא הרבה תאורה טבעי, או כדי לגרום לחללים גדולים וריקים להיראות נעימים יותר. לבנים קרירים, לעומת זאת, יכולים לעזור לפתוח חלל ולהעניק תחושת מרחב. 

לבן הוא הרבה יותר מלבן

בין אם החלטת ללכת על גוון לבן ייחודי, ליצור קיר כוח יוצא דופן או לשלב בין גוונים וגימורים בחללי הבית השונים, החשוב ביותר הוא לוודא שכל העבודה תבוצע ביד המקצועי ביותר. אנו בסופר צבע כאן כדי לסייע לך ליהנות מתוצאות ברמה הגבוהה ביותר. עם צוות מוביל בתחומו, ציוד וחומרים באיכות הגבוהה ביותר, מחויבות למצוינות ומחירים ללא תחרות, אנו הכתובת האידיאלית שלך לכל עבודת צבע. רוצה ללמוד עוד על מגוון השירותים הזמינים לך? לקבל ייעוץ לקראת פרויקט הצביעה הבא? אנו מזמינים אותך להשאיר פרטים באתר עוד היום ונחזור אליך בהקדם.

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת
אייקון זמן
אייקון וי
אייקון וי
אייקון ארנק
אייקון וי
אייקון לייק
אייקון מטאטא

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!