סוגי צבעים

סוגי צבעים

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים
מאיר מלכה וצחי דהן - צוות סופר צבע
גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

אז החלטת להניח צבע חדש על קירות הבית. זה כלל לא משנה אם מדובר בפרויקט שיפוץ בבית הוותיק שלך, או לקראת כניסה לבית חדש. כיום יותר מתמיד, רבים נוטים להיכנס אל פרויקט כזה לעתים קרובות מתמיד. יש לכך סיבות רבות. ראשית, בעלי דירות ושוכרים כאחד מוכנים כיום להשקיע יותר מתמיד בעיצוב סביבת הבית. עם זאת, ישנו גורם נוסף שמוביל את המגמה הזו. שוק הצבעים התפתח באופן אדיר בשנים האחרונות. מגוון רחב של סוגי צבעים מהרכבי חומרים חדשניים ועם תכונות שבעבר לא היו זמינות לנו, התחילו להיות זמינים בחנויות. השפע הזה פותח בפנינו שלל הזדמנויות חדשות ומרגשות. עם זאת, הוא מביא עמו גם לא מעט בלבול. כדי לסייע לך בתהליך, בחרנו לעשות סדר אחת ולתמיד. המומחים של סופר צבע המתמחים בעבודות צבעות מתקדמות, חיברו עבורך מדריך שמפרט על כל סוגי הצבעים הזמינים כיום.

נשאר עמוק בעבר - צבע פלסטי 

זהו הצבע בעל הריח החזק, המרקם השמנוני והצמיגי ושפשוט מסרב לרדת מהמברשות שהכרנו מהילדות. מדובר בחומר גלם מיושן מאוד שכיום כמעט ולא נעשה בו שימוש. היתרון היחיד שנוכל להתייחס אליו הוא שמדובר בחומר גלם זול מאוד. עם זאת, בצביעת חללי פנים הוא יעניק לנו תוצאות ברמה ירודה מאוד. אם איש המקצוע שלך מתכוון לעשות שימוש בצבע פלסטי, ייתכן שהגיע הזמן לשקול מחדש את ההחלטה שלך. 

הפתרון הרב תכליתי – צבע אקרילי

זהו ללא תחרות הצבע שחולל את השינוי הגדול ביותר בתחום צביעת הדירות. יכולת הכיסוי המעולה שלו וההתאמה שלו למגוון רחב של משטחים, הופכת אותו לפתרון הרב תכליתי המושלם. בנוסף, חומר הגלם האיכותי העומד בבסיס הצבע מעניק רמת גימור יפה מאוד. עם זאת, אלו לא התכונות שהפכו את הצבע לכה מהפכני ולבחירה של צבעים רבים. אלו שתי תכונות שעשו את ההבדל הגדול:

  • צבע אקרילי הוא רחיץ – במשך שנים, כל כתם שנוצר על הקיר דרש צביעה מחדש. לעתים קרובות תיקוני הצבע לא העניקו תוצאות מספקות ונאלצנו לצבוע את כל הקיר. מספיק שאוכל או משקה התיז על הקיר או שאחד הילדים החליט להתנסות בפרויקט אמנותי עם הטושים ובן רגע אנחנו נאלצים להזמין צבעי. הצבע האקרילי שינה את התמונה. ניתן להסיר טווח רחב של כתמים מהצבע האקרילי עם סמרטוט רטוב בתהליך פשוט.
  • צבע נושם – סביר להניח שיצא לך לשמוע כבר את המונח הזה ותהית מה משמעותו. כל מה שזה אומר הוא שהחומר ממנו מורכב הצבע הוא נקבובי ומאפשר ללחות לברוח החוצה. כל מעט לחות שנלכדה בקיר עקב מזג אוויר או שינויים בטמפרטורה, יוכל לצאת החוצה דרך הצבע במקום להיכלא בקיר. תכונה זו מאפשרת להימנע ממגוון רחב של תופעות לא נעימות כמו עובשים, פטריות וקילופים בקיר.

קלאסיקה שעושה קאמבק - סיד

עוד חומר גלם ותיק מאוד שמשמש לצביעת בתים הוא הסיד. למעשה, הוא מלווה את האנושות כבר אלפי שנים. החומר המינרלי שימש עד לאחרונה כחומר הגלם המרכזי לצביעת קירות ותקרות בלבן. כיום יותר מתמיד, השימוש בו נעשה תכוף פחות ופחות. ברוב המקרים, הוא ישמש בעיקר כחלק מעבודות הטיח. 

עם זאת, ישנם לא מעט אנשי מקצוע שעושים שימוש בסיד סינתטי. על אף שגם הוא נושם ונוח לעבודה, הוא לא מעניק את הכיסוי שיציע לנו הצבע האקרילי והוא אינו רחיץ. ניתן לשקול לעשות בו שימוש לחדרים רטובים, אך כדאי לוודא שאנו עושים שימוש בחומר גלם מיצרן איכותי. בכל מקרה, בעבודה עם חומר הגלם הזה, כדאי להיעזר באיש מקצוע.

לצביעת מתכת ועץ - צבע שמן

לצביעת משטחי מתכת ועץ, צבעי השמן מציעים כיסוי מיטבי וגימור בעל נראות מושלמת. כיום צבעי השמש מגיעים בגימור מבריק, מט או משי וכל עוד העבודה תבוצע ביד מקצועית, התוצאות עשויות להיות ברמה גבוהה מאוד. עם זאת, כדאי לקחת בחשבון שצבע השמן ידיף ריח חזק מאוד. למעשה, הוא ממש עשוי לגרום לתחושה לא טובה ומוטב שלא לעשות בו שימוש בתוך סביבת הבית. בנוסף, עשוי לקחת לו זמן רב להתייבש. השילוב של שתי תכונות אלו גם יחד הופכות אותו לבחירה בעייתית לעבודה בתוך הבית. 

אפשרות נוספת היא לעשות שימוש במה שמכונה כיום צבע "שמן על בסיס מים" המציע את כל התכונות של צבע השמן, אך חומר הגלם החדשני המבוסס עם מים אינו מותיר ריח קשה ומתייבש הרבה יותר מהר. כדאי לקחת בחשבון, אמנם, שיידרשו יותר שכבות כדי להגיע לכיסוי שיציע צבע שמן אמיתי.

לעבוד על בסיס איכותי – פריימר

הפריימר, או צבע מקשר, הוא חומר גלם המורכב מדבקים. החומר הייחודי הזה מחזק משמעותית את הרכב הצבע הכימי ומאפשר לכל צבע שנמרח על גבי שכבת הפריימר להיצמד היטב למשטח. זהו הפתרון האידיאלי לצביעת קירות סדוקים או מתפוררים, או כאשר המשטח מחומר מאיכות ירודה שעשוי לגרום לצבע להתקלף. הפריימר מחזק משמעותית את היתפסות הצבע על המשטח ומאפשר לנו ליהנות מתוצאות ברמה האמינה ביותר. 

יתרון נוסף של צבע מקשר הוא שהוא מאפשר לנו, כשמו כן הוא, לקשר בין סוגי צבע שונים. אם יש לנו, למשל, תקרה הצבועה בסיד שאנו רוצים להניח עליה שכבה של צבע אקרילי, הפריימר ישמש כגורם מתווך שיבטיח היתפסות איכותית של הצבע. 

רוצה למצות את המיטב מעבודת הצבע שלך?

לכל אחד ממוצרי הצבע הנפוצים כיום בשוק יתרונות משלו ותכונות המותאמות למגוון רחב של עבודות שונות. כדי להבטיח שניתן יהיה ליהנות מתוצאות ברמה הגבוהה ביותר, חשוב שנוודא לפני הכול שאנו שוכרים אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים לעבודה. סופר צבע מעמידים לרשותך אנשי מקצוע מובילים בעבודות הצבע. אנו מחויבים להעניק לך תוצאות יסודיות ואיכותיות בכל פרויקט צביעה. רוצה לקבל הצעת מחיר משתלמת במיוחד? אנו מזמינים אותך להשאיר פרטים עוד היום ונחזור אליך בהקדם.

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת
אייקון זמן
אייקון וי
אייקון וי
אייקון ארנק
אייקון וי
אייקון לייק
אייקון מטאטא

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!