צביעת משרד במרכז

צביעת משרד במרכז

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

גוש דן והסביבה, האזור המכונה מרכז הארץ, הוא הלב הכלכלי של ישראל. רובם המכריע של העסקים, נמצאים בין גדרה לחדרה, ורוב הפעילות הכלכלית בארץ, מתרכזת בערים תל אביב, רמת גן, חולון, ראשון לציון, פתח תקווה ובני ברק. סופר צבע המתמחה בצביעת משרדים במרכז הארץ, מקבלת את רוב ההזמנות לעבודות צבע מלקוחות בגוש דן. אנחנו נחשבים לאחת מהחברות המובילות לצביעת משרדים במרכז הארץ, ולכן רצינו לפנות אליכם הלקוחות- המעוניינים בצביעת משרד במרכז.

בכל הארץ, ובמיוחד בגוש דן, נעשתה בשנים האחרונות בנייה מואצת של בנייני משרדים חדישים ומודרניים. יחד עם זאת, קיימים עוד אלפי משרדים השוכנים בדירות ובאזורי תעשיה, כך שצביעת משרד במרכז לא בהכרח נעשית רק במשרדים חדשים.

לכל משכיר, או בעלי משרד במרכז, יש צרכים ובקשות משלו. אך לכולם כמעט חשוב שעבודת הצביעה תעשה מבלי לפגוע בפעילות של העסק. אנחנו בסופר צבע, נותנים לכל הלקוחות שלנו המעוניינים בצביעת משרדים במרכז, פתרון מלא, המותאם לשעות העבודה במשרד, לאופי הבניה והעיצוב של כל משרד, ותוך התחשבות בניקיון והנראות של המשרד תוך כדי עבודה.

מדוע לבחור בנו לצביעת משרד במרכז?

לפניכם היתרונות בהזמנה של צביעת משרדים במרכז דרך סופר צבע:

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

המקצועיות של סופר צבע

אצלנו עובדים אך ורק אנשי מקצוע מנוסים, ואנחנו תמיד משתמשים בצבעים האיכותיים של טמבור.

אייקון זמן

התחשבות בזמני העבודה של המשרד

אנחנו מתכננים יחד איתכם את שעות עבודות הצבע, כך שלא יפגעו בזמן העבודה של המשרד. נוכל להציע לכם לבצע את הצביעה בשעות הערב או בימי שישי.

זמינות לתחילת העבודה

מחפשים צבעי לצביעת משרד מהיום להיום? רוצים לקבל הצעת מחיר ללא דיחוי? אנחנו זמינים בטלפון בכל עת, ומסוגלים לבצע גם עבודות דחופות באותו יום. במקרה של עבודה דחופה או משרד גדול, נשלח אליכם צוות מיומן של צבעים, שיוכל לצבוע את המשרד במהירות וביעילות.

אייקון וי
אייקון וי

מומחיות בצביעת משרדים

אנחנו מתמחים בצביעת משרדים במרכז, ובעבודה עם עסקים וחברות גדולות בכל הארץ. בין לקוחותינו נמצאים בתי חולים, משרדי ממשלה, חברות גדולות במשק, וגם משרדים של עסקים קטנים.

אייקון ארנק

הצעת מחיר שקופה וברורה

המחירים שלנו הם ללא תחרות! המשיכו לקרוא ותוכלו ללמוד כיצד נקבע מחיר צביעת משרד במרכז הארץ.

הצעת המחיר שלנו כוללת הכל. אין עלויות נסתרות! כל הצעה שתקבלו מאיתנו, תמיד תכלול את כיסוי הרהיטים והזזתם לפני הצביעה, את עבודות התשתית על הקירות, את עלות עבודת הצבעים וחומרי הצבע, וכמובן גם את הניקיון בסוף העבודה.

אייקון וי

אחריות על הצביעה

אצלנו הלקוחות מקבלים אחריות מלאה על כל עבודת הצבע. גיליתם בעיה בצביעה לאחר שהצבעים כבר עזבו את המשרד? אל דאגה. אנחנו נשוב אליכם כדי לפתור את הבעיה, ללא עלות נוספת, גם כחודש לאחר הזמנת העבודה.

אייקון לייק

ליווי אישי

מרגע שאתם מתקשרים אלינו, אנחנו מלווים איתכם בכל שאלה ובקשה שיש לכם. עד לסיום המלאכה. בסוף כל צביעה, אנחנו עוברים יחד עם הלקוחות על הקירות, כדי לוודא שכולם שבעי רצון מהעבודה.

אייקון מטאטא

הניקיון

תהליך הצביעה צריך להיעשות בצורה מסודרת, והצביעה עצמה חייבת להיות מדויקת ונקיה. אנחנו יודעים לבצע צביעת משרדים במרכז, תוך התחשבות והגנה על הריהוט, הרצפה והאזורים המאתגרים לעבודה. בסוף כל עבודה, אנחנו מבצעים עבודות ניקיון, ומחזירים לכם את המשרד נקי ומצוחצח.

צביעת משרד במרכז – מה כדאי לדעת לפני שאתם מזמינים איש מקצוע?

צביעת משרד במרכז הינה שונה מצביעת דירה או בית. ישנם מספר פרטים שחשוב לדעת לפני תחילת העבודה:

  • בעל עסק המזמין צביעת משרד במרכז, יעדיף שהמשרד ימשיך לעבוד תוך כדי עבודת הצבע, מבלי צורך להפסיק את עבודת המשרד, ולשלוח את העובדים לחופש או לעבוד מהבית. המשרד הוא גם הפנים של העסק או הארגון, ולכן חשוב שימשיך לעבוד ושיהיה ייצוגי ומסודר.
  • כאשר אנחנו מקבלים הזמנה לצביעת משרד במרכז, חשוב לנו להתייחס לעיצוב של המשרד. השוני בין משרדים, יכול להתבטא בעיצוב חדרי העבודה והישיבות, בצפיפות של הרהיטים ובסגנונם, במיקום החיבורים לחשמל ולרשת, ובעוד פרטים בהם צריך להתחשב. בכדי לצבוע בצורה יעילה, יש לקבוע סדר לצביעה, להעריך את עבודת ההכנה הדרושה, וכמה שטח תזוזה נשאר לצבעי בעת צביעת המשרד. מיקומן של מחיצות, של רהיטים פונקציונליים, ושל שטיחים מקיר לקיר או רצפות פרקט, משפיע על תכנון עבודת הצבעי.
    עסקים רבים בחרו, ובצדק, להתקין רצפת פרקט במשרד. רצפת הפרקט היא אלגנטיות ומשדרת יוקרה, ומצד שני נותנת תחושה ביתית. חשוב לזכור, שלפני שבוחרים גוון לקירות המשרד, כדאי שצבע הקיר יתאים לצבע הפרקט. אנחנו בסופר צבע מתמחים בצביעת משרדים עם רצפות פרקט- נוכל לעזור לכם עם בחירת הצבע, נשים דגש על הגנה של הפרקט מפני טיפות צבע מלכלכות, ואף נציע לכם שירות משלים, של צביעת הפרקט עצמו, להוספה של צבע וברק.

כיצד נקבע מחיר צביעת משרד במרכז?

מחיר צביעת משרד במרכז יכול להשתנות בהתאם למספר גורמים:

  • צפיפות המשרד- רהיטים רבים בחלל בו הצבעים צריכים לעבוד, מחייבים הזזה, ולכן זמן עבודה רב יותר, המשפיע על המחיר.
  • גודל המשרד ושטח הקירות הזקוקים לצביעה, גם הם קשורים למחיר. ככל שהמשרד ושטח הקירות גדולים יותר, כך גם עלות חומרי הצבע וזמן הצביעה רב יותר. יחד עם זאת, שימו לב שבצביעת משרדים, לרוב אין צורך בצביעת את התקרה. עובדה זו מוזילה משמעותית את מחיר העבודה.
  • סוג הרצפה במשרד משפיע על המחיר. ההגנה על רצפות פרקט ושטיחים מקיר לקיר מצריכה עבודת כיסוי ללא טעויות. בנוסף, אם תרצו שנצבע את הפרקט, יש להוסיף זאת לעלות הכוללת.

מחפשים חברה אמינה ומקצועית, המבצעת צביעת משרד במרכז במחירים אטרקטיביים? אנחנו פה בשבילכם

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!