צבעי מומלץ

צבעי מומלץ

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

מציאת צבעי מומלץ

בחיי כולנו, מגיע הזמן בו אנחנו רוצים לעשות שינוי. במקרים רבים, נבחר לעשות שינוי בסביבה המיידית שלנו, בדירה בה אנחנו גרים, במשרד בו אנחנו עובדים, או בעסק אותו אנחנו מתפעלים ומקבלים בו לקוחות. צביעת דירה, משרד, או אפילו צביעת קיר, חדר מדרגות או חדר אמבטיה, הם לעיתים התחלה של תהליך משמעותי אותו אנחנו עוברים, כשאנחנו מחפשים אנרגיה חדשה וחיוניות לחיינו, אם זה למשפחה, לבית או לעסק.

משפחות, יחידים, חברות ובעלי עסקים, דיירים, ומנהלי מוסדות ציבוריים- כולם זקוקים בשלב מסוים לצבעי, ועדיף צבעי מומלץ ובעל ניסיון.

אנשים שעוברים לדירה חדשה, בעלי דירות המעוניינים לצבוע את חדר האמבטיה המתכסה בעובש, בעלי העסקים ומשכירי המשרדים המעוניינים לשדרג את פני העסק, ועדי בית המבקשים לצבוע את חדר המדרגות –  היו רוצים לדעת כיצד לבחור צבעי מקצועי ואמין.

מגוון השירותים של סופר צבע:

צביעת דירות, בתים, וקירות בודדים

צביעת דירות ובתים פרטיים היא העבודה העיקרית של סופר צבע. לעיתים, בעלי הבית מעוניינים דווקא בצביעת קיר בודד או מספר קירות, כדי לשדרג את החלל בבית. צביעת הבית היא דרך קלה וזולה יחסית כדי לעדכן או לשנות את הסגנון העיצובי של הנכס, ובמקרים מסוימים, כדי לגרום לשינוי משמעותי, מספיקה גם צביעת קיר בודד.

אנחנו בסופר צבע מתמחים כמובן גם בצביעת תקרה, שהיא מלאכה מורכבת יותר ומצריכה הכנות וצבע מסוג שונה.

צביעת משרדים

בצביעת משרד צריך הלקוח להחליט על העיצוב והתחושה שהוא רוצה לייצר. לעיצוב הפנים ולצבע יש השפעה על האווירה במשרד, ולכן יש לבחור לעיתים גוונים המתאימים לצבעי הלוגו והפרסום של המותג. לפני צביעת המשרד נבחר ביחד עמכם האם חשובה לכם אוירה יוקרתית, צביעה אמנותית, או שתרצו לתת תחושה של משרד עם אוירה חמה וביתית.

צביעת חדרי מדרגות

צביעת חדר מדרגות, מוזמנת מסופר צבע בדרך כלל על ידי מספר דיירים, או על ידי חברות אחזקה של בניין המגורים או המשרדים. לעיתים ישנם אפילו בעלי בתים פרטיים המבקשים להזמין צבעי מומלץ לצביעת חדר המדרגות הפנימי.

צבעי חדר מדרגות

דוגמא לצביעת מדרגות בבית פרטי

חדר המדרגות הוא בדרך כלל "החדר" המרכזי במבנה, משום שכל דיירי הבניין מוכרחים להשתמש בו, ועוברים בו לפחות פעמיים ביום, אם לא הרבה יותר מכך. צביעת חדר מדרגות תשדרג את ההרגשה של כל הדיירים – חדר המדרגות הוא שער הכניסה לבניין, ותמיד מהנה יותר להיכנס למבנה חדש, מסודר ונקי. בנוסף, חדר מדרגות נעים ויפה מלמד גם עלינו, על רמת החיים שלנו, וצביעת חדר מדרגות, עשויה להעלות את ערך הנכסים והדירות העומדים לקניה או להשכרה בבניין.

צביעת משקופים ודלתות

דלתות ומשקופים סובלים מבלאי גבוה. הצבע המקורי עשוי להיפגם עם השנים, לשנות גוון, ולעיתים נראה קילופי צבע בדלת או במשקוף, ככל שהזמן עובר. צביעת דלתות ומשקופים אינה עבודה יקרה במיוחד, אך חשוב שתיעשה בצורה מקצועית על ידי צבעי מומלץ ומיומן. צביעה זו נעשית לרוב בצביעת הבית כולו, אולם ישנם גם לקוחות הפונים אלינו, כדי לצבוע את הדלת הקדמית בלבד, או כדי שנצבע רק את הדלתות והמשקופים הפנימיים.

צביעת חדר מדרגות

צביעת מוסדות ציבוריים, בתי ספר וגנים

קירות בתי הספר והגנים, צוברים לכלוך רב בזמן שנת הלימודים. ילדים אוהבים להשתולל ולהוציא אנרגיה, במשחקים ובפעילות שבין השיעורים. לפיכך, נוצרים הרבה פעמים פגמים בצבע על הקירות.

בתי ספר, גני ילדים וצהרונים, הם לקוחות מיוחדים שלנו. אנחנו תמיד קשובים לצרכים של מנהלי המוסדות, וכמובן גם של הילדים. צביעת בתי ספר וגנים מצריכה עבודה נקיה, גמישות, ועבודה בשעות ובימים שהמוסדות החינוכיים סגורים. רוב המנהלים והגננות, פונים אלינו לעבודות צבע אשר כוללות צביעת קירות עם ציפוי נגד שריטות ולכלוך, צביעת תקרות ומסדרונות, וגם צביעה בתוך המבנים ומחוצה להם.

גני ילדים ובתי ספר רבים, מבקשים מסופר צבע שצבעי מומלץ יצבע ציורים ויצירות צבעוניות שיקשטו את החלל. אנחנו תמיד שמחים להשתמש ביצירתיות של הילדים, של המחנכים ושל אנשי המקצוע שלנו, כדי לתת לילדים הרגשה שהם נמצאים במקום נעים וכיפי, גם כאשר הם מחוץ למסגרת המשפחתית.

מחפשים צבעי מומלץ? כך עובדים צבעים מקצועיים:

לכל צביעה יש סדר. בחלק גדול מהמקרים, אנחנו מקבלים הזמנה לצביעת דירה, ולכן יש צורך לעבוד בצורה מקצועית ולפי שלבים.

תקרה

אם דרושה לא רק צביעת קירות אלא גם צביעת תקרה, חשוב שנתחיל את מלאכת הצביעה בתקרה עצמה, ולאחר מכן נעבור לצביעת יתר קירות. נעשה זאת כדי שטיפות הצבע מהתקרה לא ייזלו על הקירות ויפגמו בעבודה. לצביעת התקרה דרושה שכבת יסוד אמידה וחזקה, שתחזיק את הצבע העיקרי. דרוש גם צבע המתאים לתקרה ושאינו נוזל. לפני תחילת הצביעה נבדוק את התאמת הגוון על ידי צביעת שטח קטן ונחכה להתייבשות הצבע ולקבלת הגוון הסופי.

צביעת תקרה

תשתיות -צבע יסוד

לפני כל צביעת קיר בצבע העיקרי, אנחנו צובעים אותו בשכבת צבע ראשונית, המקשרת בין הקיר לצבע. שכבה זו נקראת שכבת יסוד, או פריימר. צבע היסוד חודר לקיר ויוצר משטח יציב לצבע הסופי. את צבע היסוד צריך להתאים לסוג המשטח, וגם לצבע העליון. משטחים חלקים במיוחד מצריכים בדרך כלל צבע יסוד מסוג אפוקסי, בעל כושר הידבקות מעולה.

חיתוכים מאתגרים

בהמשך העבודה ניגש לצביעת האזורים הבעייתיים- "החיתוכים". לאחר שהתקרה התייבשה, נתחיל לצבוע את האזורים הסמוכים לחלונות ולדלתות. נמשיך בצביעת מסגרת הקיר, ונעבוד על החיבור בין התקרה לקירות, על הפינות בפנימיות, ועל החלונות והמשקופים. נסיים בצביעת תחתית הקירות ומעל הפנלים. נצבע גם את המתגים והשקעים, ולפני שנמשיך, נחכה לייבוש מלא.

צביעת יתר הקיר

אחרי שסיימנו לצבוע את האזורים המאתגרים, נמשיך בצביעת עיקר הקיר. אנחנו משתדלים לצבוע את הקיר במקטעים של מטר על מטר, זאת כדי לצבוע בצורה יעילה ומבלי לבזבז צבע וזמן.

שכבות נוספות

לאחר השלמת הצביעה של השכבה הראשונה, ובתום זמן הייבוש, נמשיך בצביעת השכבה הבאה. לחידוש צבע קיים, בדרך כלל דרושה שכבה שנייה בלבד. לשינוי של צבע הקיר לצבע אחר לחלוטין, חשוב לעיתים להוסיף שכבות נוספות.

פינישים אחרונים

אם אתם שואלים את עצמכם מה הופך צבעי לצבעי מומלץ ומקצועי- אלו הפינישים. לאחר סיום הצביעה, חשוב לעבור עם מנורה על הקירות, כדי לבדוק אם ישנם מקומות שבהם פספסנו נקודה ושהצבע בהם אינו אחיד. את הפינישים האחרונים, אנחנו עושים תמיד לפני שהקיר מתייבש, כדי שלא נצטרך לצבוע את הקיר מחדש.

ניקיון

כל צבעי מקצועי יודע שכדי להיות צבעי מומלץ אשר שמו הטוב הולך לפניו, הוא חייב להשקיע בניקיון בסוף העבודה. לאחר ייבוש מלא, אנחנו מורידים כל הכיסויים וניירות הדבק מהחלונות, מהדלתות ומהפנלים. לבסוף אנחנו מסירים את הציפוי מהרצפה, ודואגים לנקות את החלל מכל חומרי העבודה.

מדוע לבחור בסופר צבע לעבודות הצבע?

אז מה הופך אותנו למקצוענים? מדוע לבחור בסופר צבע כאשר אתם מחפשים צבעי מומלץ? בעבודה מול הלקוחות, אנחנו תמיד שומרים על מספר עקרונות חשובים:

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

מקצוענות

סופר צבע מתחייבת לעבודת הצביעה המקצועית ביותר, וברמה הגבוהה ביותר. בכל עבודה, נקפיד כל תיקוני טיח בקירות לפני הצביעה, ולא נוותר על פינישים ותיקונים בסוף המלאכה. אנחנו מעסיקים אך ורק אנשי מקצוע מנוסים, ומשתמשים בצבעים איכותיים של טמבור. בסוף העבודה תקבלו דירה, משרד או חלל, הצבוע בצורה האיכותית ביותר, וללא דופי.

אייקון זמן

זמינות

אנחנו עומדים לרשותכם לכל עבודות הצבע, וזמינים בטלפון בכל עת. ניתן להזמין מאיתנו עבודות גם תוך מספר שעות.

אייקון וי

אמינות

אצלנו אין פשרות בנושא השקיפות בעבודה ובהצעת המחיר. אנחנו מחויבים לשביעות הרצון שלכם, ליושרה, ולשקט הנפשי של כל לקוח. כל הצעת מחיר שתקבלו, תכלול תמיד את הייעוץ, את ההכנות לצביעה, את עלויות הצבע, וגם את עבודת הניקיון והתיקונים, במידת הצורך. אצלנו לא תמצאו עלויות נסתרות!

אייקון וי

ניסיון

צחי דהן, הבעלים של החברה, הוא בעל מוניטין וניסיון של שנים רבות. סופר צבע מנוסה בכל עבודות הצבע, וכאמור, משרתת בעלי בתים פרטיים רבים, בעלי משרדים, מוסדות ציבוריים, מבני מגורים וחברות גדולות במשק.

אייקון ארנק
אייקון וי

אחריות מלאה

על כל עבודות הצבע שעשינו תקבלו אחריות מלאה. בתום עבודת הצביעה נעבור אתכם יחד על הקירות, ונוודא שאין פגמים בצבע. במידה ומצאתם בעיה, אנחנו מתחייבים לעשות תיקונים מיד ובמקום. גם אם גיליתם תקלות בצביעה כחודש לאחר סיומה, נשוב אליכם כדי לבצע תיקונים, ללא עלות נוספת.

אייקון לייק

ליווי לאורך כל הדרך

מרגע שהתקשרתם אלינו, אתם מקבלים מענה מקצועי ואדיב. אנחנו נייעץ לכם לגבי כל סוג של עבודות צבע, ונשרת אתכם בכל בקשה ושאלה.

אייקון מטאטא

ניקיון

בכל עבודת צבע שאנו מבצעים, חשוב לנו להקפיד על עבודה מדויקת, נקייה, ולשים דגש על צביעה עדינה בחיתוכים ובמקומות המאתגרים. בסוף נשאיר לכם את החלל נקי ללא רבב.

אז כיצד תבחרו צבעי מומלץ לדירה? איך ניתן לדעת האם האדם שהזמנתם הוא צבעי בתים אמין ומקצועי? ומה אם אתם רק רוצים להזמין צבעי מומלץ לצביעת חדר האמבטיה, או לצביעה של קיר בודד? האם יש אנשי מקצוע שמספקים שירותים כאלה?

אנחנו בסופר צבע כאן בשביל לתת מענה לכל השאלות והבקשות שלכם

סופר צבע בבעלות צחי דהן, היא חברה בעלת שם וניסיון רב שנים, המספקת מגוון נרחב של שירותי צביעה בכל חלקי הארץ. אצלנו תוכלו להזמין את כל סוגי עבודות הצבעות: צביעת דירה, צביעת בית פרטי, צביעת חדר מדרגות, צביעת האמבטיה, צביעה של קיר יחיד, וכמובן צביעה של הדירה כולה. זאת מבלי לשכוח את העבודה הפרטנית כמו צביעה של החלונות, צביעת משקופים ודלתות, צביעת רצפות ועוד.

סופר צבע, מספקת מגוון שירותי צביעה לאנשים פרטיים, לבעלי עסקים קטנים, כמו גם למשרדים ציבוריים, לבתי חולים, למלונות ולחברות גדולות במשק. אנחנו תמיד מקפידים לעבוד במקצועיות רבה, ובמחירים המשתלמים בשוק.

מחפשים צבעי מומלץ? רוצים לקבל הצעת מחיר מהירה ובמחיר ללא תחרות? רוצים שעבודת הצבע תהיה מקצועית, מדויקת ונקייה? סופר צבע היא התשובה בשבילכם.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!