צבעי בגבעתיים

צבעי בגבעתיים

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

למצוא צבעי בגבעתיים

תושבים רבים המתעניינים בצבעי מומלץ בגבעתיים, רוצים לוודא שהם מקבלים שירות מעולה ומקצועי, ומחיר אטרקטיבי. סופר צבע מציעה כבר שנים שירותי צבעי בגבעתיים, ולקוחותינו הרבים יכולים להעיד על איכות העבודה שלנו, ועל השירות המהיר והמקצועי שלנו. מחפשים צבעי מקצועי בגבעתיים? מצאתם!

קצת עלינו

צחי דהן, הבעלים של סופר צבע, משרת שנים רבות לקוחות חדשים וותיקים בגבעתיים. הלקוחות שלנו חוזרים אלינו וממליצים על שירותי הצביעה שלנו, מכמה סיבות חשובות:

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

מקצועיות

צביעת דירה, בית או משרד, כדאי שתעשה על ידי צבעי מקצועי. אנחנו מקפידים לשלוח אליכם צבעי מנוסה ומיומן, ומשתמשים אך ורק בחומרי הצבע האיכותיים ביותר. לרוב בצבעים של חברת טמבור.

אייקון זמן

זמינות

מגוון השירותים שלנו כולל צביעת דירות ובתים, צביעת משרדים, צביעת מוסדות ציבוריים, ובנוסף, גם צביעה מהיום להיום. ישנם לקוחות המעוניינים בצבעי שיגיע אליהם בדחיפות, וישנן עבודות נרחבות, המצריכות צוות שלם של צבעים. הזמנתם צבעי בגבעתיים ואתם צריכים שהעבודה תסתיים תוך זמן מינימלי? אנחנו מוכנים לעבודה.

אייקון וי

אמינות

אמינות ושקיפות הם לא פשרה. אנחנו שמים דגש על עבודה ישרה וישירה מול הלקוחות, נותנים הצעת מחיר הכוללת הכל, ללא עלויות נסתרות, עוברים עם הלקוח על הקירות בסוף הצביעה, ונותנים אחריות מלאה על העבודה, גם אם עבר כבר חודש מתום הצביעה. גיליתים פגם לאחר שהצבעי עזב- אתם קוראים לנו ואנחנו שבים לתיקונים, ללא עלות נוספת.

אייקון וי

ניסיון

כאשר אתם מזמינים צבעי בגבעתיים, חשוב שתדעו מה הניסיון שלו ומה הלקוחות אומרים על העבודה שהוא מבצע עבורם. אנחנו בעלי מוניטין נהדר וניסיון בכל תחומי עבודות הצבע (תוכלו לקרוא על מגוון השירותים שלנו בהמשך העמוד).

אייקון ארנק

המחירים שלנו

מחיר טוב הוא פונקציה חשובה בהזמנת בעל מקצוע. המחירים שלנו להזמנת צבעי בגבעתיים, הם הטובים ביותר בשוק, ואינם באים על חשבון איכות העבודה וחומרי הצבע. נסו אותנו ותיווכחו.

אייקון וי
אייקון לייק
אייקון מטאטא

הזמנת צבעי בגבעתיים לכל עבודת צבע אפשרית

הרשו לנו לפרט קצת על סוגי העבודה שאנחנו מציעים, לאלו המחפשים צבעי בגבעתיים. סביר להניח שתמצאו למטה את השירות המתאים לכם, ואם לא רשמנו אותו, תוכלו ליצור איתנו קשר ולהתייעץ:

צבעי דירות בגבעתיים

לצביעת דירה, אין בכלל שאלה האם כדאי להתקשר אלינו. הרימו את הטלפון וקבלו מאיתנו הצעת מחיר מצוינת ומהירה, ייעוץ והסברים. אנחנו מספקים שירותי צבעי בגבעתיים לכל סוגי הדירות. כדאי לדעת שהעלות של צביעת דירה משתנה בהתאם לכמה גורמים:

האם הדירה ריקה או מאוכלסת? במידה וזו דירה שכורה, סביר להניח שהבעלים או הדיירים העוזבים הם אלה שייצור איתנו קשר. כדאי להזמין צבעי כאשר הדירה כבר ריקה, ואין בה לא רהיטים ולא דיירים. כך ניתן להוזיל את העלות, משום שאין צורך להזיז ולכסות כמות גדולה של חפצים, והעבודה נעשית כאשר אין שימוש בחדרים וללא צורך להתאים את שעות העבודה לבקשות הדיירים. אם אתם צריכים צבעי בגבעתיים לצורך צביעת דירה מאוכלסת- אל תדאגו, אנחנו בהחלט מספקים שירותי צביעה לנשארים לגור בדירה, ובמחיר מצוין גם כן. נתאם איתכם את ימי הצביעה וסדר הצביעה, ונדאג לכיסוי של הרהיטים והזזתם, כיסוי המטבח והחלקים החשובים בדירה, ניקיון, והחזרת כל הרהיטים למקום בסוף העבודה.

האם יש צורך בצביעת התקרה או החלפת גוון הקירות? המחיר מושפע מאוד מעלות ומזמן העבודה, שמצריכה צביעה של התקרה. לעיתים רבות אין בכך צורך, וניתן לחסוך מאות שקלים. אותו הדבר לגבי שינוי גוון הקירות, המצריך שכבות רבות יחסית של צבע, וזמן עבודה נוסף.

אם קניתם דירה חדשה מקבלן - אנא צרו איתנו קשר לפני שהקבלן המבצע צובע את הדירה בצבע הסטנדרטי הכלול בחוזה. כך תוכלו לחסוך כסף- ולהתחיל בצביעת הדירה בצבע המבוקש, על ידי אנשי מקצוע המתמחים בעבודת צבע.

צביעת דלתות, משקופים, חלונות, ורצפות פרקט

כחלק משירותי צביעת הדירה או הבית, אנחנו מציעים לכם גם את צביעת המשקופים, הדלתות והרצפות. עבודה זו היא עדינה ביותר, ומצריכה שימוש בתיחום על ידי סרט מסקינטייפ, ועבודה עם מברשות עדינות (למשקופים ומסגרות).  לחלופין, יש צורך צביעה בצבעים ייחודיים, המתאימים לסוג המשטח (במיוחד ברצפות פרקט ובדלתות). מחפשים צבעי בגבעתיים לצביעת הדירה, כולל צביעה של משקופים, דלתות, או אפילו הרצפה- נוכל לתת לכם מענה לכל בקשה.  

צביעת חדרי מדרגות וחדרי כניסה למבנים משותפים

הזמנת צבעי בגבעתיים יכולה להיעשות גם לצורך צביעה של חללים משותפים בבניין דירות. אנחנו עובדים מול ועדי בית וקבוצות דיירים המתעניינים בצביעת הלובי, וצביעתם של חדרי המדרגות. החללים המשותפים בבניין, נוטים לעיתים להיות מוזנחים בשל האחריות, אשר אינה אינדיבידואלית, זה לא חייב להיות כך. אנחנו מציעים מחירים מעולים ומתמחים בהכנסת צבע ועיצוב חדש לחדרי כניסה של בנייני דירות, ובצביעה מעולה של חדרי מדרגות, המחזיקה שנים רבות, ושומרת על האוירה והבטיחות של הנכנסים למבנה.

צבעי בתים פרטיים בגבעתיים

הזמנת צבעי בגבעתיים לצביעת בית פרטי, היא אמנם פחות נפוצה מהזמנה לצורך צביעת דירות, אך עדיין קיימת. אם אתם בעלי בית צמוד קרקע, סביר להניח שיעניין אתכם לדעת, שאנחנו מתמחים לא רק בצביעת פנים הבית, אלא גם בצביעת הקירות החיצוניים, וטיפול בקירות הסובלים מלחות וקילוף. תופעות אלו מופיעות בקומות התחתונות של הרבה בתים היושבים על הקרקע, וחשוב לטפל בהן לפני תחילת הצביעה.  

צביעת משרדים, מוסדות ציבוריים, ומוסדות חינוך

לסופר צבע, לקוחות רבים המזמינים צבעי בגבעתיים לצורך צביעת המשרד. זה יכול להיות משרד, או חנות של בית עסק מסחרי, משרדים של חברה או ארגון גדול. אנחנו עובדים מול גופים מסחריים וציבוריים רבים ומתמחים בצביעת משרדים. לצורך כך אנחנו מציעים שירותי צביעה בשעות הערב או בימי שישי.

נוכל להציע לכם גם צביעה של מתקן ציבורי, גן ילדים או בית ספר. אנחנו עובדים עם בתי ספר ומוסדות חינוך רבים, אשר מזמינים מאיתנו לעיתים קרובות צביעה של כיתות לימוד, צביעה של מסדרונות, שימוש בצבעים נגד שריטות ולכלוך, וצביעה חיצונית של המבנה.

מחפשים צבעי זול בגבעתיים, איש מקצוע מעולה, שירותי ואדיב? הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר עוד היום, ונתחיל בעבודה.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!