צבעי ברחובות

צבעי ברחובות

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

מחפשים צבעי ברחובות לכל עבודת צבע שהיא? אנחנו מציעים שירותי צביעת דירה או בית פרטי, צביעת מוסדות חינוך, צביעת משרדים, צביעת מבנים ציבוריים ועוד.

בוחרים בסופר צבע להזמנת צבעי ברחובות

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

עבודה מקצועית

כאשר אתם מזמינים מאיתנו צבעי ברחובות, אתם מקבלים את העבודה המקצועית ביותר בארץ. אנחנו משתמשים בצבעים של טמבור, האיכותיים ביותר בשוק, ושולחים אליכם צוות צבעים, המורכב אך ורק מאנשי מקצוע.

אייקון זמן

הזמנת עבודות דחופות

מחפשים בדחיפות צבעי ברחובות, איש מקצוע המסוגל לבוא אליכם ללא דיחוי? הצבעים שלנו זמינים לכל עבודת צבע, בכל עת, ותוך התראה קצרה. גם מהיום להיום. צריכים צבעי לעבודת צבע מורכבת ואתם בלחץ של זמן? אל דאגה. אנחנו נשלח אליכם צוות שלם, שיוכל לבצע את העבודה במהירות ובמקצועיות, מבלי לפגוע באיכות העבודה.

אייקון וי

אין עלויות נסתרות!

מעוניינים בצבעי זול ברחובות? רוצים להזמין עבודה מקצועית במחיר מצוין?  התקשרו אלינו עוד היום ותקבלו את המחיר הזול בשוק!

לקוחות רבים חוששים, מהצעת מחיר שלאחריה המחיר משתנה ועולה. לא אצלנו. הצעת המחיר שאתם מקבלים מאיתנו תכלול הכל- ייעוץ, עבודות הכנה (הזזה וכיסוי של רהיטים, תיקוני טיח לפני הצביעה), עלות חומרי הצבע, וניקיון.

דלי צבע
אייקון וי

ניסיון ומוניטין

צחי דהן, הבעלים של סופר צבע, וצוות הצבעים של החברה, משרתים כבר שנים רבות לקוחות ברחובות. אנחנו ידועים בזכות המוניטין שלנו, ומספקים שירותי צבעי מקצועי ברחובות והסביבה, למגוון בעלי דירות ובתים פרטיים, לחברות ולעסקים, כמו גם למוסדות חינוך, ולמתקנים ומשרדים ציבוריים בעיר. מחפשים צבעי מקצועי ברחובות- התקשרו אלינו.

אייקון ארנק
אייקון וי

אחריות אמרנו?

כאשר אתם מזמינים צבעי ברחובות, אצלנו תקבלו אחריות מלאה על עבודת הצבע. מצאתם בעיה לאחר שהצבעי כבר סיים את המלאכה? אנחנו מתחייבים לחזור אליכם בהקדם, לבצע תיקונים דרושים, ללא עלות נוספת. האחריות היא עד לחודש מתום העבודה!

אייקון לייק

שירות מעולה

יש לכם שאלה בקשר לצביעת הדירה שלכם, בית עסק או משרד ברחובות? חייגו אלינו ותהנו ממענה אדיב ומקצועי ומשירות וליווי לאורך כל הדרך. אנחנו מלווים אתכם, מתייחסים לכל בקשה, ועוזרים לכם לעשות החלטות בנוגע לצביעה.

אייקון מטאטא

ניקיון, ניקיון, ניקיון

עבודה נקיה היא המפתח ללקוח מרוצה. אנחנו שמים דגש על כיסוי והגנה של רהיטים, ועל ציפוי חלקים שאינם זקוקים לצביעה. אנחנו מומחים בצביעה מדויקת, ומבצעים פינישים אחרונים, לפני שהצבע מתייבש. בסוף הצביעה נפנה את הלכלוך, נוודא שאין בריחות צבע או צבע לא אחיד, ונשטוף את הרצפה.

צבעי ברחובות – השירותים של סופר צבע

צביעת דירה וצביעת בית פרטי ברחובות

אנחנו מציעים שירות של צביעת דירה קומפלט, כולל צביעת חדר האמבטיה, הסלון והמטבח, כולל כל חדרי השינה, ואפילו המשקופים והדלתות. אנחנו מציעים גם צביעה של רצפות פרקט, צביעת חדרי מדרגות ועוד. כדאי לדעת ששירותי צבעי דירות ברחובות מתחלקים לכמה סוגים, לפי אופי הצביעה:

צבעי מומלץ
  • צביעת דירה ברחובות: מדובר בצביעת דירה בה הדיירים ממשיכים לגור בדירה, ולכן יש צורך לתאם איתם את שעות עבודת הצבע. כמוכן, צריך לקבוע באיזה סדר לצבוע את החדרים, לפי נוחות הדיירים. אין צורך לדאוג לרהיטים וללכלוך- אנחנו אלה שדואגים לכסות ולהזיז את הרהיטים, ולצפות את המטבח והחלקים שאינם אמורים לקבל צבע- ביריעות ניילון ובסרט מסקינטייפ. אנחנו יודעים לבצע את העבודה במהירות, כך שהדיירים יכולים לשוב לשגרת חייהם, תוך זמן קצר.
  • צביעת דירה שכורה: צביעת דירה שכורה ברחובות, היא לרוב זולה יותר מצביעת דירה מאוכלסת, במידה והיא בין חילופי הדיירים. ניתן לחסוך מאות שקלים על צביעת הדירה, אם תזמינו אותה לפני כניסת הדיירים החדשים, ולאחר שהרהיטים כבר הוצאו ממנה. בזמן שהדירה ריקה, לצבעים קל יותר לבצע את המלאכה, אין צורך בהזזה ובכיסוי של רהיטים, וממילא אין הגבלה של שעות הצביעה. כתוצאה מכך, זמן העבודה מתקצר משמעותית, וכך המחיר של צביעת דירה שכורה זול יותר.
  • צביעת בית פרטי ברחובות: צביעת בית צמוד קרקע, בית פרטי, כוללת לרוב גם צביעה של הקירות החיצוניים של הבית. בבית פרטי יש לבדוק לפני הצביעה, רטיבות והשפעות חיצוניות, הקיימות לרוב בקומת המרתף או הקרקע. לעיתים עלולות להתעורר בעיות משום שהבית יושב ישירות על האדמה. אנחנו מתמחים בצביעת בתים, מטפלים בבעיות בקירות, ומבצעים עבודה שלמה, כולל צביעה של אזור המדרגות, דלתות פנים ודלתות חוץ, ועוד מגוון עבודות צבע הנדרשות.

צביעת משרד ברחובות

מחפשים צבעי ברחובות לצביעת המשרד או העסק? אנחנו נותנים שירות לעסקים רבים בעיר, קטנים וגדולים, ולחברות וארגונים. צביעת משרד היא עבודה זולה יותר מצביעת דירה, והיתרון שלנו, הוא שנוכל לבוא אליכם בימי שישי, או באמצע השבוע לאחר שעות העבודה, כדי לא לפגוע בפעילות השוטפת של העסק.

צביעת מוסדות חינוך ומתקנים ציבוריים ברחובות

ברחובות כאמור מוסדות חינוך רבים, כמו מוסדות אקדמאים, בתי ספר וגני ילדים. רבים ממוסדות אלו הם לקוחות ותיקים שלנו. צריכים הצעת מחיר לצביעה של מתקן ציבורי, בית ספר או גן ילדים? אנחנו כאן לשירותכם.

איך לבחור צבעי ברחובות

יצרתם קשר עם מספר צבעים וצריכים עזרה לבחור צבעי מקצועי ברחובות? לפניכם מספר שאלות שתוכלו לשאול את איש המקצוע, כדי להבין האם הוא מתאים לכם:

  • מה ניסיון שלך? – כאשר אתם מזמינים צבעי ברחובות, בררו אילו עבודות הוא מסוגל לבצע, ובקשו ממנו ממליצים. צבעי מוכר ומנוסה ישמח להפנות אתכם ללקוחות שלו.
  • באיזה צבעים אתה משתמש? – התקשרתם עם צבעי זול ברחובות? כדאי לשאול אותו באילו צבעים הוא משתמש. האם הוא משתמש בצבעים האיכותיים של טמבור?
  • מה כוללת הצעת המחיר? ודאו שאין עלויות נסתרות, או במידה ולא ניתן להעריך במדויק את המחיר, מהו טווח העלויות הצפוי.
  • מה כוללת העבודה? – פרטו את הצרכים שלכם, והקשיבו לתשובות של הצבעי. כך תוכלו לשמוע אם הוא איש המקצוע המתאים לכם.
  • האם העבודה כוללת אחריות? – ודאו שהצבעי נותן לכם אחריות על העבודה כך שאם מתגלות תקלות לאחר תום העבודה, הוא ישוב אליכם לתקנן, ללא עלות נוספת.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!