צבעי בראשון לציון

צבעי בראשון לציון

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

מובילים בבחירת התושבים בצבעי בראשון לציון

הלקוחות שלנו יודעים שהם נהנים ממספר יתרונות, כשהם מזמינים מאיתנו צבעי בראשון לציון:

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

מקצועיות

העבודה שלנו מקצועית ויסודית. אנחנו מעסיקים רק צבעים בעלי ניסיון מוכח, ומשתמשים כמעט רק בצבעים האיכותיים ביותר בארץ- של חברת טמבור.

אייקון זמן

זמינות

אתם יכולים להזמין אצלנו צבעי בראשון לציון לצורך צביעה דחופה של הבית או המשרד, אפילו מהיום להיום.

אייקון וי
אייקון וי

יש לנו ניסיון ומוניטין רב שנים בראשון לציון

נוכל לתת לכם שמות של ממליצים, ולספר לכם על המוסדות, והאנשים הפרטיים שביצענו עבודות צבע עבורם. נוכל גם לייעץ לכם בכל שאלה הקשורה לעבודת הצבע.

אייקון ארנק

המחיר שלנו הוא ללא תחרות

אין אצלנו עלויות נסתרות, והצעת המחיר כוללת את עלות העובדים, עלות הצבע, עלות ההכנות והניקיון, וגם אחריות (עד כחודש מתום הצביעה). אם יש ספק בקשר לכמות שעות העבודה הדרושות- נאמר לכם הכל לפניכן.

אייקון וי
אייקון לייק

שירות

אנחנו משתדלים לתת שירות מעולה מן הרגע הראשון. אנחנו מקשיבים לכם משיחת הטלפון הראשונה, מתייחסים לבקשות שלכם לאורך כל זמן הצביעה, ובסוף העבודה נשאיר לכם חלל צבוע למופת, נקי ומצוחצח.


אייקון מטאטא

מחפשים צבעי בראשון לציון שיהיה מקצועי, מנוסה, אדיב, ואמין? זו לא בקשה מוגזמת מידי. התקשרו אלינו עוד היום ונוכל לעזור לכם.

צבעי בראשון לציון

לאלו המחפשים צבעי בראשון לציון, נציין שאנחנו מציעים כל סוג של עבודת צבע אפשרית. בין עבודות אלו תמצאו:

הזמנת צבעי בראשון לציון לצביעת דירה

לקוחות המזמינים צבעי בראשון לציון, מחפשים לא מעט לפני שהם מחליטים באיזה צבעי לבחור. לקוחות אלה מתחלקים בין שני סוגי דירות:

הזמנת צביעת דירות מאוכלסות: אנחנו מבצעים צביעת דירה מאוכלסת עבור דיירים רבים בראשון לציון. במקרים אלו, נדאג להזיז ולכסות את הרהיטים, ולקבוע עם הדיירים בדירה, באילו שעות, ובאיזה סדר, ירצו לצבוע את החדרים בדירה. הזמנת צבעי בראשון לציון לצביעת נכס מאוכלס, אינה מסובכת, אך יש להבין שהיא מעט יקרה יותר מצביעת נכס ריק, בעיקר בגלל שהעבודה לוקחת זמן רב יותר (פחות חלל לצבעי לעבוד, וצורך להתאים את עצמו לדיירים). משום כך היא גם מעט יקרה יותר. אל תדאגו- נוכל לתת לכם הצעת מחיר מעולה. אנחנו מנוסים בצביעת דירה כאשר הדיירים נשארים לגור בה, ומבצעים זאת במהירות, ובתיאום מלא איתכם.

הזמנת צביעת דירה שכורה או דירה ריקה בראשון לציון:  כשמדברים על דירה שכורה הזקוקה לצביעה, בדרך כלל נקבל טלפון להזמנת צבעי בראשון לציון, בעת חילופי הדיירים וכשהדירה ריקה. רוב הדירות השכורות נצבעות לפני הכניסה של הדיירים החדשים.

ישנה גם אפשרות לצבוע דירה חדשה וריקה- לצורך זה כדאי שתיצרו איתנו קשר, לפני שהקבלן המבצע מתחיל את צביעת הקירות.

בכל מקרה, צביעת דירה ריקה, היא כמובן קלה וזולה יותר מצביעת דירה מאוכלסת. צרו איתנו קשר כאשר אתם אמורים לעזוב את הדירה, או אם יש לכם דיירים שנכנסים לנכס ואתם רוצים לצבוע אותו לפני הכנסת הרהיטים. כך תוכלו לחסוך בצורה משמעותית בעלות העבודה.

 

הזמנת צביעת חדרי מדרגות

סופר צבע מתמחה בצביעת לובי של מבני מגורים, ובצביעת חדרי מדרגות. אם אתם חלק מועד הבית או מקבוצת דיירים המחפשים צבעי בראשון לציון, או מעוניינים לקבל יעוץ והצעת מחיר לגבי צביעת חדר הכניסה וחלל המדרגות במבנה- אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר.

הזמנת צביעת בתים פרטי בראשון לציון

גם בתים פרטיים זקוקים לצביעה כל כמה שנים. בראשון לציון לא מעט בתים צמודי קרקע, וגם אנחנו מקבלים הזמנות רבות לצורך צביעת הבית. אלו מכם המעוניינים בצבעי בראשון לציון לצביעת בית פרטי, בוודאי תשמחו לדעת שאנחנו מנוסים בטיפול של קירות שצברו לחות ורטיבות, לפני עבודת הצבע. מקרים כאלה נוצרים בנכסים שיושבים על האדמה, וחשופים לרטיבות בעיקר בקומות התחתונות. אנחנו כמובן גם צובעים קירות חיצוניים, וכמו בצביעת דירה, כל חדר וחדר.

צביעת משרד

אם יש לכם משרד ואתם רוצים להזמין צבעי שיהיה מתואם עם מעצב הפנים שלכם, או שימליץ לכם על צבעים ויתאים אותם לצבע ולאופי של המיתוג של העסק- אנחנו הבחירה הנכונה בשבילכם. סופר צבע מטפלת בלקוחות רבים המעוניינים בצבעי בראשון לציון, ובכל הארץ, לצורך צביעת המשרד. אחד הלקוחות הגדולים שלנו הוא בית ההשקעות פסגות, אך יש לנו גם לקוחות שהם עסקים קטנים, חנויות, ומשרדים במבנים ותיקים. אנחנו מציעים שירות של צביעה בשעות הערב, או בימי שישי, כך שהעסק שלכם לא צריך לשבות בגלל עבודות הצבע.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!