צבעי ברעננה

צבעי ברעננה

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

צריכים צבעי ברעננה? הגעתם למקום הנכון, בסופר צבע תקבלו שירות סופר מקצועי במחיר סופר זול!

צבעי ברעננה - למה מאיתנו?

לפני שאנחנו מדברים אתכם במונחים מקצועיים, חשוב לנו שתבינו שכשאתם מזמינים צבעי ברעננה מסופר צבע, אתם יכולים לעשות את זה בראש שקט ולהיות רגועים. כחברה שחרטה על דגלה את דגל האמינות ואיכות השירות, אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו מאיתנו עבודה סופר מקצועית שתתבצע על ידי בעלי מקצוע שהם לא פחות ממומחים בתחום.

לצחי דהן, הבעלים של סופר צבע, יש ניסיון של עשרות שנים בתחום הצבע וכבעל מקצוע מנוסה וותיק, הוא מבין לעומק את צרכי הלקוח ודואג לספק לו עבודה שתענה לו על כל הצרכים. מכיוון שאין לנו ספק לגבי האיכות של בעלי המקצוע שלנו, אנחנו לא נחשוש לתת לכם אחריות מלאה על העבודה, מה שאומר שאתם יכולים להיות שקטים. גם אם תמצאו פגם בעבודה שלנו, אנחנו מתחייבים לחזור אליכם שוב וללא עלות.

אנחנו יודעים שכלקוחות הדבר האחרון שאתם רוצים זה לחכות לבעל המקצוע ולהתאכזב שלא מגיעים אליכם בזמן או מבריזים. אנחנו בסופר צבע מתחייבים לעמוד בזמנים ויותר מכך, אנחנו זמינים עבורכם מתי שתצטרכו אותנו, גם אם מדובר בעבודה מהיום למחר. יתרה מכך, אנחנו מתחייבים לתת לכם את המחיר הזול ביותר על העבודה, אתם מזומנים לבדוק אותנו אצל בעלי מקצוע אחרים.

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת
אייקון זמן
אייקון וי
אייקון וי
אייקון ארנק
אייקון וי
אייקון לייק
אייקון מטאטא

תושבי רעננה - אנחנו מספקים את כל השירותים!

אם אתם צריכים צבעי ברעננה, סופר צבע מספקת את כל השירותים בעיר, כך שאנחנו בטוחים שנוכל לתת לכם את המענה למה שאתם צריכים. בין השאר, אנחנו מספקים שירות של צביעת דירות, צביעת דירות שכורות, צביעת משרדים, צביעת מוסדות ועוד. כל מה שאתם צריכים זה ליצור איתנו קשר, לספר לנו בקצרה מה אתם צריכים ואנחנו כבר ניקח את זה מכאן.

אז איך אנחנו עושים את זה?

במידה והדירה שלכם מאוכלסת, נתחיל בעבודת הכנה ונכסה את כל התכולה על מנת למנוע נזקים או כתמים. לאחר מכן, נבצע את כל התיקונים שצריך לבצע על הקיר, נסתום חורים ונשייף אותו על מנת שהצבע ייתפס כמו שצריך. לאחר עבודת ההכנה נוכל לצבוע לכם את הדירה באמצעות הצבעים האיכותיים של טמבור, מה שאומר שאתם הולכים לקבל צביעה סופר איכותית במחיר סופר זול.

כיסוי הרהיטים במהלך צביעת דירה מאוכלסת

אז אין לכם מה להתמהמה, טלפון אחד אלינו והדירה שלכם הולכת להיות נוצצת מתמיד!

איך בוחרים צבעי מקצועי?

לפני שאתם ממהרים להזמין צבעי ברעננה, אנחנו ממליצים לכם לוודא שאכן מדובר בצבעי מקצועי ומנוסה, כזה שנוהג להגיע ללקוחות שלו בזמן, לבצע עבודה מקצועית ולגבות מחיר הוגן. אנו ממליצים לכם לקרוא את כל חוות הדעת על בעל המקצוע שאתם מתכוונים להזמין ובמידה ויש לכם ספק לגביו, המשיכו בחיפושים אחרי צבעי אחר. בצעו סקר שוק לגבי המחירים הנפוצים של העבודות ובדקו כמה צביעת הדירה שלכם אמורה לעלות ומה עלול לייקר את העלות הסופית של העבודה.

ככל שתגיעו מוכנים לשלב הצעת המחיר, כך תוכלו להתנהל טוב יותר מול בעל המקצוע. כפי שציינו, אצלנו בסופר צבע אין משחקים ואנחנו ניתן לכם את הצעת המחיר הכי משתלמת שאתם יכולים לקבל על העבודה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשלוח לצחי דהן תמונות או סרטונים של הבית ותקבלו הצעת מחיר מסודרת, בלי הפתעות ובלי קפיצות של מחיר בדירה.

האם כדאי לצבוע לבד או להזמין צבעי?

האמת היא, שבכל הקשור לצביעת דירה התשובה תלויה מאד בגודל הדירה ומורכבות העבודה. אז במידה ואתם גרים בדירת חדר קטנה, שהיא גם ככה דירה שכורה ואתם מגדירים את עצמכם כבעלי ידיים טובות לעבודה, פשוט לכו על זה. אבל, במידה ואתם גרים בדירה גדולה שמצריכה עבודה מורכבת של שעות ארוכות, אנחנו ממליצים לכם לחסוך לעצמכם את הזמן היקר הזה ופשוט לתת למקצוענים כמו סופר צבע לבצע עבורכם את העבודה.

בנוסף, במקרים בהם מדובר בשינוי גוונים של הצבע הקיים בדירה או בצביעה אומנותית שכוללת עבודה עם שבלונות או צורות מיוחדות, בטח ובטח שאנחנו ממליצים לכם לשכור את שירותיה של עסק מקצועי כמו סופר צבע.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!