צבעי בבת ים

צבעי בבת ים

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

בת ים, היא מרכז של מגורים ושל תעסוקה. הסמיכות לחוף הים, והמיקום המרכזי והמיקום המרכזי בלב גוש דן, הפכו את בת ים למוקד לבניה מואצת של מגדלי דירות, כמו גם לאזור בו פועלים עסקים קטנים וגדולים. אנחנו בסופר צבע, מקבלים פניות רבות מלקוחות המחפשים צבעי בבת ים. בין לקוחות אלה נמצאים בעלי דירות ותיקות הרוצים לצבוע את דירתם, קוני דירות חדשות המזמינים צביעת דירה מקבלן. בעלי עסקים, וחברות המזמינים צביעת משרד, ועוד לקוחות המעוניינים בצבעי בבית ים.

המיקום של העיר, סמוך לים התיכון, יוצרת לחות ומליחות באוויר, דבר הגורם להישחקות של המבנים. משום כך, ישנם גם לקוחות רבים אשר מזמינים מאיתנו צביעת קירות חיצוניים, של בתים פרטיים ושל מבנים.

מדוע לקוחות המזמינים צבעי בבת ים בוחרים בסופר צבע?

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

מקצוענות

אנחנו מתחייבים לעבודה המקצועית ביותר בארץ. אצלנו לא חוסכים באיכות הצבע. אנחנו משתמשים אך ורק בצבעים של טמבור, הנחשבים לאיכותיים ביותר בשוק.

בנוסף – צוות הצבעים שלנו מורכב אך ורק מאנשי מקצוע. אנחנו שמים לב לכל פינה ומשטח, ומנוסים בכל אתגרי הצביעה. אנחנו תמיד מבצעים הכנות נחוצות ותיקוני טיח, לפני כל עבודת צבע. אנחנו מקפידים על הפינישים הקטנים, ושומרים על עבודה נקיה ומדויקת בכל עבודה.

אייקון זמן

עבודות דחופות

מחפשים צבעי מקצועי בבת ים המסוגל להגיע אליכם במהירות? אנחנו זמינים לכל עבודת צבע, תוך התראה קצרה. כבר בשיחה הראשונה נוכל לתאם אתכם את תחילת העבודה, אפילו מהיום להיום. מעוניינים בעבודה מורכבת וגדולה, שאמורה להסתיים בזמן קצר? אנחנו נשלח אליכם צוות שלם, שיבצע את העבודה ביעילות ובמהירות, מבלי לוותר על איכות העבודה.

אייקון וי

שקיפות

אצלנו אין עלויות נסתרות! מכירים את החשש שתקבלו הצעת מחיר, ולאחר מכן המחיר ישתנה ויעלה? לא אצלנו. הצעות המחיר שלנו כוללות הכל- את הייעוץ, את ההכנות לעבודות הצבע, את עלות חומרי הצבע והעבודה, ואת הניקיון.

אייקון וי

ניסיון

צחי דהן והצוות שלנו, משרתים כבר שנים רבות לקוחות בבת ים. אנחנו מוכרים בזכות הניסיון שלנו, ונותנים שירותי צבעי בבת ים, לבעלי דירות ובתים פרטיים, לחברות ועסקים, למלונות בעיר, וגם לגופים ציבוריים ומוסדות חינוך.

אייקון ארנק

מחירים אטרקטיביים

מחפשים צבעי זול בבת ים, שיעשה עבודה מקצועית במחיר מעולה? הגעתם למקום הנכון. התקשרו אלינו ותקבלו את המחיר הזול בשוק! והכל מבלי להתפשר באיכות העבודה, ובאיכות חומרי הצבע.

אייקון וי

אחריות

כאשר את מזמינים מאיתנו צבעי בבת ים, אתם מקבלים אחריות מלאה על העבודה. גיליתם בעיה לאחר הצביעה? אנחנו מתחייבים לחזור אליכם בהקדם, לבצע תיקונים, וללא עלות נוספת. האחריות היא גם לחודש מתום העבודה!

אייקון לייק

ליווי והתאמה אישית

פנו אלינו עוד היום בנוגע לצביעת דירה, בית עסק או משרד בבת ים, ואנחנו מבטיחים לתת לכם מענה אדיב ומקצועי. אצלנו אתם מקבלים ליווי ויחס לכל בקשה, מתחילת העבודה, ועד סיומה.

אייקון מטאטא

ניקיון

ניקיון בסוף העבודה אמרנו? אנחנו שמים דגש על כיסוי והגנה של רהיטים וחלקים שאינם זקוקים לצביעה, מקפידים צביעה מדויקת, ועל פינישים אחרונים לפני שהצבע מתייבש. אנחנו תמיד דואגים להחזיר לכם את הנכס, שטוף, נקי ומצוחצח.

איך לבחור צבעי בבת ים

מחפשים צבעי מקצועי בבת ים? חשוב לשים לב למספר פרטיים חשובים:

ניסיון ומוניטין- הזמנתם צבעי בבת ים? שאלו אותו על ממליצים, וודאו שהוא מיומן בעבודה שאתם רוצים שיעשה עבורכם.

שירות מקצועי- כשאתם מחפשים צבעי זול בבת ים, חשוב שתדעו אם הוא משתמש בחומרים איכותיים, ומסוגל לתת לכם לא רק מחיר טוב, אלא גם שירות מקצועי, המותאם לצרכים שלכם.

אחריות- בדקו עם הצבעי שאתם מזמינים, האם הוא נותן לכם אחריות על העבודה. צבעי מעולה העושה עבודה ללא דופי, לא יהסס לתת לכם אחריות על העבודה, ללא תשלום נוסף.

צריכים לצבוע את הבית? נכנסים לדירה חדשה ומעוניינים להזמין צבעי אמין ואדיב? רוצים להזמין צבעי מקצועי בבת ים ולא יודעים במי לבחור? הנה כמה סיבות שלקוחות מתקשרים איתנו כשהם מחפשים צבעי בבת ים:

צבעי בבת ים- השירותים שאנחנו מציעים

לפניכם רשימה חלקית של העבודות שאנחנו מבצעים:

צביעת דירות ובתים פרטיים בבת ים, או חלקים מהדירה

הצרכים של הלקוחות שלנו המזמינים צבעי דירות בבת ים, הם מגוונים ומשתנים. משום כך אנחנו מציעים מספר שירותי צביעת דירות בבת ים. בנוסף, ניתן להזמין מאיתנו גם צביעה חלקית של הדירה:

  • צביעת דירה בבת ים: אנחנו כאמור מציעים שירות של צביעת כל הדירה. כולל חדר האמבטיה, כולל הסלון והמטבח, וכולל כל חדרי השינה. אנחנו צובעים אפילו את המשקופים והדלתות, ומציעים גם צביעה של רצפות פרקט. רוב הדירות שאנחנו צובעים הן בנות 3 עד 6 חדרים, ומבחינתנו אין הבדל משמעותי אם זו דירת קרקע, או דירה בקומות העליונות. המחיר והעבודה הם זהים.
  • צביעת דירה מאוכלסת בבת ים: בצביעת דירה מאוכלסת, הדיירים ממשיכים לגור בדירה, ויש צורך לתאם איתם את שעות עבודת הצבע, ובאיזה סדר הם רוצים שנצבע את החדרים. יש לוודא שהרהיטים מוזזים או מכוסים, ושהמטבח מוגן מלכלוך. וכמובן- בכדי שהדיירים יוכלו לשוב לשגרת חייהם כמה שיותר מהר, צריך לבצע את העבודה ביעילות ובמהירות. צביעת דירה מאוכלסת היא אתגר יחסית לצביעת דירה ריקה- ולכן עלותה גבוהה יותר.
  • צביעת דירה שכורה בבת ים: צביעת דירה שכורה, יכולה להיות זולה יותר מצביעת דירה רגילה ומאוכלסת בבת ים, במידה והיא ריקה, בין חילופי הדיירים. אם אתם בעלי הנכס, או הדיירים היוצאים האמורים לצבוע את הדירה, אתם יכולים לחסוך מאות שקלים. תאמו איתנו את עבודת הצבע לזמן שהדירה ריקה, לפני כניסת דיירים חדשים. לצבעים קל יותר לבצע את המלאכה כאשר אין צורך בהזזה ובכיסוי של רהיטים, ואין הגבלה של ימי ושעות הצביעה. זמן העבודה מתקצר בצורה משמעותית, ולכן גם המחיר של צביעת דירה שכורה זול יותר.
  • צביעת בית פרטי בבת ים: קיימים הבדלים בין צביעת דירה לצביעת בית צמוד קרקע. צביעת בית פרטי, היא עבודה מורכבת וגדולה יותר מצביעת דירה. היא כוללת לרוב גם צביעה של הקירות החיצוניים של הבית. אנחנו מתמחים בצביעת בתים פרטיים, ובצביעה של הקירות החיצוניים
צבעי מומלץ

צביעת משרדים

אצלנו ניתן להזמין צבעי בבת ים, לצביעת העסק, המשרד או החנות. אנחנו עובדים עם עסקים קטנים ועם חברות וארגונים בעיר. צביעת משרד מצריכה לרוב התאמת צבעים לצבעי המיתוג של העסק. לעיתים גם נצבע את המשרד בתיאום עם מעצב הפנים. ברוב המשרדים בבת ים קיימת תקרה אקוסטית אשר אינה דורשת צביעה- ולכן מוזילה את עלות העבודה. הצביעה נעשית בדרך כלל לאחר שעות העבודה, ובימי שישי, כדי לא לפגוע בפעילות השוטפת של העסק.

צביעת מלונות, משרדים ומתקנים ציבוריים, בתי ספר וגני ילדים

בבת ים מלונות רבים, שהם לקוחות טובים שלנו. אנחנו מתמחים בצביעת חדרי מלון, וצביעה של חללים משותפים במבנה. בין לקוחותינו נמצאים גם מוסדות ציבוריים, מוסדות חינוך ומבנים קהילתיים. כאשר מדובר בגני ילדים ובתי ספר, אנחנו נהנים לשתף את הילדים ולעודד את היצירתיות שלהם, בכדי לעצב עבורם מקום צבעוני ונעים, שיהיה להם כיף לשהות בו. צביעת בתי ספר וגנים בבת ים, מצריכה עבודה עם חומרים ידידותיים לסביבה, ועבודה בשעות ובימים שהמוסדות סגורים. בנוסף, בתי ספר וגנים לרוב מזמינים מאיתנו צביעת קירות עם ציפוי נגד שריטות ולכלוך, צביעה של מסדרונות, ואפילו צביעה של הקירות החיצוניים של המבנה. אנחנו מבצעים עבורם כל עבודת צבע אפשרית.

אנחנו בסופר צבע נותנים מענה לכל תושבי בת ים. לאלו המעוניינים בצביעת דירה בעלי בית פרטי, למשרדים, וגם למבנים ציבוריים ולמוסדות חינוך. מחפשים צבעי בבת ים ולא יודעים במי לבחור? התקשרו אלינו עוד היום, לייעוץ ולהצעת מחיר.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!