צבעי במודיעין

צבעי במודיעין

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

צבעי במודיעין ובמכבים רעות

מודיעין ומכבים רעות, המחוברות כעיר אחת, מקבלות תשומת לב מיוחד אצלנו בסופר צבע, בכל הקשור לעבודות צבע. אם אתם תושבי העיר, כדאי שתדעו שאנחנו מציעים מגוון רחב של שירותי צביעה בעיר במחירים מעולים.

הסיבות שבגללן סופר צבע נחשבת לחברה מובילה להזמנת צבעי במודיעין

אם אתם מחפשים צבעי מקצועי במודיעין, בוודאי שאלתם את המכרים שלכם, או בדקתם באינטרנט. אך איך בוחרים צבעי מומלץ במודיעין? בכדי לעזור לכם, פריטנו את הסיבות העיקריות שלקוחות רבים בעיר, בוחרים לפנות אלינו וממליצים עלינו שוב ושוב:


15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

בגלל המקצועיות

אצלנו תקבלו שירות מאנשי מקצוע. אנחנו מעסיקים צבעים מנוסים, ומשתמשים בחומרי הצבע הטובים ביותר הקיימים (בעיקר צבעים של טמבור).


אייקון זמן
אייקון וי

בגלל האמינות והשקיפות

אנחנו תמיד ישרים, ומשתדלים להיות ישירים ופתוחים. אצלנו אתם מקבלים הצעת מחיר הכוללת את העבודה, את הצבע, ואת ההכנות לצביעה (הזזה וכיסוי של רהיטים, תיקוני טיח). אנחנו מבצעים עבודה עד הסוף, ומשאירים את החלל נקי ושטוף בסוף העבודה. והכל כלול במחיר. אין עלויות נסתרות, ואין שינויי מחיר.

אייקון וי

בגלל הניסיון שלנו

אנחנו משרתים כבר שנים רבות לקוחות מכל הסוגים, המזמינים צבעי במודיעין. רוצים להתייעץ איתנו? יש לכם פרויקט שאתם לא בטוחים כיצד לגשת אליו? הרימו אלינו טלפון ונוכל לשתף אתכם בניסיון שלנו, ולעזור לכם לעשות החלטות. נוכל גם לתת לכם רשימת ממליצים, שיהיו שמחים להגיד כמה מילים טובות על העבודה שביצענו עבורם.


אייקון ארנק

בגלל המחירים

השירות והאיכות של העבודה שלנו, אינם בהכרח אומרים שאנחנו יקרים. המחירים של סופר צבע הם הזולים בצביעת דירה בשוק. וכל זאת, תוך שמירה על עבודה מקצועית ואיכותית, ללא רבב.

אייקון וי

בגלל האחריות

אנחנו נותנים לכל לקוח שלנו אחריות על העבודה. יצאתם לא מרוצים? גיליתם פגמים בעבודת הצבע, אפילו חודש אחרי שהצבעי היה אצלכם? אין בעיה- אנחנו נשוב לעשות תיקונים, ללא עלות נוספת.


אייקון לייק
אייקון מטאטא

מחפשים צבעי במודיעין לצביעת דירה? רוצים להזמין צבעי לצביעת המשרד? צרו איתנו קשר עוד היום, ונשמח לעזור לכם.

כל שירותי צבעי במודיעין שאתם יכולים להזמין אצלנו

צבעי דירות במודיעין

רוב הלקוחות המבקשים להזמין צבעי במודיעין, פונים אלינו בנוגע לצביעת דירות. אנחנו מתמחים בצביעת דירות שכורות, אשר לרוב יהיו ריקות ומוכנות לצביעה בעת חילופי דיירים. אם אתם חיים בדירה ומעוניינים בצביעת דירה מאוכלסת- אין בעיה. נוכל להתאים את שעות העבודה ואת סדר צביעת החדרים לצרכים שלכם. צביעת דירה מאוכלסת אמנם מעט יקרה יותר מצביעת דירה ריקה, אך אנחנו מנוסים בה, ונהיה גם אלה שדואגים להזזה ולכיסוי של הרהיטים, ולהחזרתם בסוף העבודה. עומדים להיכנס לדירה חדשה מקבלן? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד לפני סיום הפרויקט. בכדי להוזיל במחיר- כדאי שנגיע לדירה, לפני שהקבלן המבצע כבר צבע את הקירות בצבע הסטנדרטי.

אם אתם שוקלים להזמין צבעי במודיעין לצורך צביעת דירה, ורוצים לדעת קצת על התמחור שלנו, הנה כמה קוים מנחים:

רמת המחירים מתחלקת לפי כמות החדרים (ולעיתים גם לגודל הדירה במ"ר- הקשור בכך). חשוב לדעת אם הדירה ריקה, והאם יש צורך בצביעת התקרה. לדוגמה, עלות צביעת דירת 3 חדרים ריקה (שני חדרי שינה), ללא צביעת התקרה, מתחילה ב-1,290 ₪. לשינוי גוון הקיר (המצריך שכבות צבע נוספות), יש להוסיף 50% למחיר. אם נשווה את המחיר הנ"ל, למחיר של צביעת דירה 3 חדרים מאוכלסת, כולל צביעת התקרה, המחיר מגיע ל2,950 ₪. וגם כאן יש תוספת של חמישים אחוז לשינוי גוון הקירות.

כפי שאתם רואים, ישנם בהחלט הבדלים בין המחירים, וניתן להוזיל את העלויות. ובכל מקרה, המחירים שלנו נוחים וסבירים בהחלט.

הזמנת צבעי במודיעין לצביעת בית פרטי:

צביעת בתים פרטיים, אינה שונה בהרבה מצביעת דירות, אך היא לרוב נרחבת יותר. לאלו המזמינים מאיתנו צבעי במודיעין לצורך צביעת ביתם, אנחנו מציעים גם שירות של צביעת הקירות החיצוניים של הבית, אשר מצריכה ציוד וחומרי צבע שונים. אנחנו גם דואגים לבדוק ולטפל במקרים של רטיבות של הקירות- תופעה נפוצה בקירות הנמצאים בקומות התחתונות של בתים פרטיים, בגלל החיבור לקרקע, וההשפעה של המשקעים על החלק התחתון.

צביעת חדרי מדרגות במודיעין

אתם שייכים לוועד הבית בבניין דירות, ומעוניינים לקבל הצעת מחיר לצבעי במודיעין, לצורך צביעת הלובי וחדרי המדרגות? אנחנו בסופר צבע מבצעים עבודות רבות מול ועדי בית וקבוצות דיירים, ונותנים שירות כולל של צביעת החלקים המשותפים של מבני דירות. הלובי הוא כמובן דלת הכניסה הראשונה שאתם והמכרים שלכם רואים כשאתם נכנסים לבניין, ומשום כך אין צורך להרחיב בחשיבות שיהיה ייצוגי, צבוע היטב ונעים למראה. אנחנו גם צובעים את חלל המדרגות, ומתמחים בצביעה בזוויות מאתגרות, ובשימוש נרחב בצבעים המיועדים לתקרות.

צבעי במודיעין לצביעת משרדים

מודיעין היא אומנם עיר פופולרית למגורים, אך גם בה, כמו בכל עיר, קיימים משרדים רבים, חלקם אף של חברות גדולות במשק. אם אתם מחפשים צבעי במודיעין לצורך צביעת משרד, תוכלו ליצור איתנו קשר, או אפילו לתת למעצב הפנים (אם יש לכם), לעבוד מולנו. אנחנו מודעים לדרישות של עסקים להתאים את הצבעים לצבעי המותג, ולרצון ליצור אוירה ספציפית בחלל, ולעיתים גם בכל חדר וחדר. תוכלו להזמין אצלנו עבודות צבע דחופות, ונוכל גם לתאם איתכם את זמני הצביעה לשעות הערב או לימי שישי, כך שעבודת המשרד לא תפגע.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!