צבעי בבני ברק

צבעי בבני ברק

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

אם אתם מחפשים צבעי בבני ברק, אנחנו בסופר צבע כאן כדי לעזור לכם – תוכלו לבחור בין מגוון שירותי הצבעות שלנו.

מדוע לקוחות המזמינים צבעי בבני ברק בוחרים בנו?

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

מקצוענות

אנחנו מעסיקים אנשי מקצוע מנוסים, ומשתמשים אך ורק בחומרי הצבע האיכותיים של טמבור.

אייקון זמן

זמינות ומהירות

ניתן להזמין מאיתנו צבעי בבני ברק, מהיום להיום. אנחנו מציעים גם שירות של צביעה מהירה, על ידי צוות של צבעים אשר יסיים את העבודה בזריזות וביעילות.

אייקון וי
אייקון וי

ניסיון ומוניטין

אנחנו מנוסים בכל עבודת צבע ונוכל לתת לכם רשימת ממליצים.

אייקון ארנק

מחיר

המחירים שלנו הם ללא תחרות! נקודה.

אייקון וי

אחריות

מצאתם פגם לאחר תום הצביעה? אתם מקבלים מאיתנו אחריות על כל העבודה, ונשוב אליכם בכדי לעשות תיקונים, ללא עלות נוספת, גם כחודש לאחר סיום העבודה.

אייקון לייק

שירות אדיב, ואמין

אנחנו לשירותכם בכל בקשה ושאלה, מן הטלפון הראשון, ועד סיום העבודה.

אייקון מטאטא

עבודה נקייה ויסודית

אצלנו דואגים להגנה על רהיטים, משקופים ורצפות, ולא משאירים אף טיפה. בסוף המלאכה אנחנו משאירים חלל שטוף, נקי ומסודר.

מחפשים צבעי בבני ברק ולא יודעים במי לבחור? התקשרו אלינו עוד היום, ונוכל לעזור לכם.

שירותי צבעי בבני ברק

צביעת דירות ובתים בבני ברק

הצרכים של אלו המזמינים צבעי דירות בבני ברק הם מגוונים, ולשם כך פירטנו על סוגי הדירות והנכסים למגורים בעיר:

  • צביעת דירה קומפלט בבני ברק: תוכלו להזמין מאיתנו צביעת כל הדירה. כולל חדר האמבטיה, הסלון והמטבח, וכולל חדרי השינה. אין בעיה לצבוע את המשקופים, הדלתות, מסגרות החלונות, ואפילו רצפת פרקט. רוב הדירות בעיר הן בנות 3 עד 6 חדרים, ואנחנו זמינים לצבוע כל דירה, ללא קשר לאיזו קומה היא נמצאת.
צביעת דלתות ומשקופים

צביעת דירה מאוכלסת בבני ברק: בצביעת דירה מאוכלסת בבני ברק, המשפחה ממשיכה לגור בדירה, כמובן תוך שינויים דרושים לצורך העבודה. בהזמנת צביעת דירה מאוכלסת, תוכלו לתאם איתנו את שעות העבודה המתאימות לכם, וגם באיזה סדר תרצו שנצבע את החדרים. אנחנו דואגים לוודא שהרהיטים בדירה הוזזו או כוסו בניילון, ושהמטבח גם הוא מוגן מלכלוך. צביעת דירה מאוכלסת היא פרויקט מורכב יותר מצביעת דירה ריקה, ויש לבצעה ביעילות ובמהירות, בכדי שהדיירים יוכלו לשוב לשגרת חייהם כמה שיותר מהר.

  • צביעת דירה שכורה בבני ברק: צביעת דירה שכורה, לרוב זולה יותר מצביעת דירה רגילה ומאוכלסת בבני ברק. כאשר אנחנו מקבלים הזמנה של צבעי בבני ברק לצורך צביעת דירה שכורה, לרוב יהיה זה בעל הבית, או הדיירים העוזבים. הזמנת העבודה בין חילופי דיירים, היא בדרך כלל כאשר הדירה ריקה.  במידה והדירה אכן ריקה, לצבעים קל יותר לבצע את המלאכה, לרוב אין צורך בהזזה ובכיסוי של רהיטים, ואין הגבלה של ימי ושעות הצביעה. אתם יכולים לחסוך מאות שקלים בעלות הצביעה, אם תתאמו איתנו את עבודת הצבע לזמן חילופי הדיירים.
  • צביעת בית פרטי בבני ברק: כמות הבתים הפרטיים בבני ברק אינה גדולה, אך חשוב לנו לציין, שאנחנו מציעים גם שירות של צביעת בתים צמודי קרקע. צביעת בית פרטי, היא עבודה מורכבת וגדולה יותר מצביעת דירה, וכוללת במקרים רבים גם צביעה של הקירות החיצוניים של הבית. אנחנו מתמחים בצביעת בתים צמודי קרקע, בטיפול בבעיות רטיבות הנובעות מהסמיכות לאדמה, ונוכל לעזור לכם ולתת לכם ממליצים שצבענו עבורם את הבית.

צביעת משרדים

בבני ברק כאמור משרדים רבים. מספר רב של בעלי עסקים וחברות המשכירים משרדים באזור צפון העיר, הם לקוחות טובים שלנו. אנחנו מתמחים בצביעת משרדים עם חללים פתוחים וקירות גבס, ויודעים לשמור על הניקיון במשרד, גם אם יש לכם שטיחים מקיר לקיר ועיצוב ייחודי. בצביעת משרד יש לעבוד לעיתים עם מעצב הפנים, וליצור אווירה ייחודית, בהתאם לבקשת הלקוח, ותוך התייחסות לצבעי המותג. אנחנו בסופר צבע עובדים עם בית ההשקעות פסגות, ועם לקוחות עסקיים רבים, ויודעים לשלב בין הניסיון שלנו, לבין הצרכים של בעלי משרדים.

צבעי מומלץ

צביעת מתקנים ציבוריים

בין לקוחותינו נמצאים מוסדות חינוך רבים, כמו גם מבנים קהילתיים. כאשר מדובר בגני ילדים ובבתי ספר, אנחנו תמיד שמחים לשתף את הילדים ברעיונות לצביעה, ולעודד את היצירתיות שלהם. אנחנו יודעים לעצב עבור הילדים מקום צבעוני ונעים, שיהיה להם כיף לשהות וללמוד בו. בצביעת בתי ספר וגנים בבני ברק, נעשה שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה, והעבודה נעשית בשעות ובימים שהמוסדות אינם פעילים. בנוסף, אנחנו מציעים גם צביעת קירות עם ציפוי נגד שריטות ולכלוך, צביעה של מסדרונות, ואפילו צביעה של הקירות החיצוניים של המבנה

אנחנו נותנים מענה לכל הלקוחות המזמינים צבעי בני ברק. אלו מכם המעוניינים בצביעת דירה או בית פרטי- נוכל לתת לכם הצעת מחיר מעולה תוך זמן קצר. לקוחות המעוניינים בצביעת משרדים, מבנים ציבוריים ומוסדות חינוך- תוכלו לפנות אלינו גם לעבודות דחופות, ולעבודות המצריכות תיאום עם מעצב הפנים שלכם.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!