צבעי בקריית אונו

צבעי בקריית אונו

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

מחפשים צבעי בקריית אונו

קריית אונו היא מקום מגורים מבוקש מאוד בגוש דן. אנחנו בסופר צבע, מקבלים פניות להזמנת צבעי בקריית אונו, לצורך צביעת דירה, צביעת משרדים, צביעת מבנים ציבוריים ומוסדות חינוך, ועוד לקוחות שונים ומגוונים.

מדוע לבחור בנו כשאתם מחפשים להזמין צבעי בקריית אונו?

אלו הם היתרונות של סופר צבע:

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

עבודה מקצועית

אנחנו משתמשים בחומרי הצבע האיכותיים של טמבור, ומעסיקים רק צבעים עם ניסיון. עבודה מדויקת, לפי סדר צביעה מוגדר, ושכבות צבע אחידות, ותוך שמירה על רהיטים, על משקופים, רצפות, וכל חלק בבית שלא אמור להתלכלך מגלישת צבע.

אייקון זמן

אנחנו זמינים לעבודות מהיום להיום

כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתקשר, ותוך זמן קצר נשלח אליכם צבעי. אפילו צוות שלם, במידה והעבודה מורכבת רחבה.

אייקון וי

אמינות ושקיפות

‍צחי דהן, הבעלים של סופר צבע, דואג תמיד להצעות מחיר הכוללות הכל, בלי עלויות נסתרות. יש לנו ניסיון ומוניטין רב שנים בכל חלקי הארץ, וחשוב לנו לשמור עליו כך.


אייקון וי
אייקון ארנק

המחיר שלנו

המחירים כמובן- הזולים בארץ. נסו אותנו!

אייקון וי
אייקון לייק

שירות אדיב ומקצועי, מההתחלה עד הסוף.

אנחנו מלווים אתכם מהרגע שיצרתם איתנו קשר, ועד החזרת הנכס, צבוע, נקי ושטוף.


אייקון מטאטא

אם אתם מחפשים צבעי בקריית אונו ועוד לא החלטתם, הרימו אלינו טלפון. תוך זמן קצר תקבלו הצעת מחיר מעולה, ונוכל להתחיל לצבוע את הנכס שלכם ללא דיחוי.

שירותי צבעי בקריית אונו - איך אנחנו עוזרים לכם?

תוכלו להתקשר ולהתייעץ איתנו לגבי כל סוג עבודת צבע הדרושה לכם. לעזרתכם, רשמנו פירוט של מגוון שירותי צבעי בקריית אונו שאנו מציעים:

צביעת דירות בקריית אונו

אנחנו מציעים שירותי צבעי בקריית אונו לאלו המחפשים לצבוע דירה קומפלט. אנחנו בדרך כלל צובעים את כל חדרי השינה, את האמבטיה והשירותים, את הסלון והמטבח, ובעצם כל חלק בדירה שתבקשו מאיתנו. ישנה חלוקה מבחינת העלות ומבחינת המורכבות של העבודה, בין הזמנת צבעי בקריית אונו לצורך צביעת דירה מאוכלסת, לבין צביעת דירה שכורה/ריקה:

צביעת דירה מאוכלסת בקריית אונו: בהזמנת צבעי בקריית אונו לצביעת דירה מאוכלסת, יש צורך להתחשב בדיירים הנשארים בדירה. חובה לכסות ולהזיז את הרהיטים הקיימים בחדרים, כדי למנוע לכלוך, וכדי להקל על עבודת הצבעים. יש גם צורך לתאם עם הדיירים מתי נוח להם שנבוא לצבוע את הדירה, ובמקרים רבים בהם הצביעה נמשכת יותר מאשר יום אחד, לתאם אילו חדרים לצבוע קודם.

היתרון בהזמנה של צבעי בקריית אונו דרכנו, הוא שאנחנו דואגים לכיסוי ולהזזה של הרהיטים, וגם להחזרה שלהם למקום. אנחנו מבצעים צביעת דירה מאוכלסת במקומות רבים בארץ, ומנוסים בצביעת דירה בצורה יעילה ומהירה, כך שהדיירים יכולים לחזור לשגרה תוך זמן מועט.

צביעת דירה שכורה:  צביעת שכורה, יכולה להיות זולה יותר מצביעת דירה מאוכלסת. המחיר קשור לכמות ולזמן העבודה. אלו המזמינים מאיתנו צבעי בקריית אונו לצורך צביעת דירה שכורה, לרוב עושים זאת בין חילופי דיירים. במצב כזה, הדירה לרוב תהיה ריקה מרהיטים ומדיירים, ולכן אין מגבלה על הצבעים, לא מבחינת תיאום של שעות עבודה, ולא מבחינת הזזה של רהיטים. עובדה זו מוזילה משמעותית את המחיר

צביעת רצפות פרקט, חלונות, דלתות ומשקופים

כחלק מצביעת דירות, אנו גם צובעים גם את הדלתות והמשקופים, את מסגרות החלונות, וגם רצפות פרקט. לכל אחד מהחלקים יש צורך בצביעה מדיוקת. במסגרות ובמשקופים יש צורך בשימוש במברשות דקות ובהגנה של סרטי מסקינטייפ. בדלתות ובחלונות יש לעיתים צורך לפרקם מן הצירים, ותמיד יש להתאים את הצבע לחומר ממנו עשויים הדלת או החלון. ברצפות פרקט, יש להשתמש בצבעיים ובטכניקה ייחודיים, ולדעת כיצד לצבוע ולייבש אותן, כדי לא לגרום לכתמים לא אחידים.

צביעת חדרי מדרגות

לסופר צבע לקוחות רבים המזמינים צבעי בקריית אונו לצורך צביעת חדרי מדרגות. חדר המדרגות והכניסה לבניין המגורים, הם חלק חשוב מאוד מהמבנה. אלה חלקים משותפים, ולכן נקבל בדרך כלל פניה מועד הבית או מקבלן. למרות שעבודות אלה אינן לדירה פרטית, יש לשים לב במיוחד לצביעה של הלובי, המייצג את כל הדיירים, ועל צביעה של חדרי מדרגת, אשר נוטים להיות מוזנחים בחלק ממבני הדירות המשותפות.

צביעת משרדים בקריית אונו

לצבעי בקריית אונו המתמחה בצביעת משרדים, תוכלו ליצור איתנו קשר וליהנות מהניסיון הרב שלנו. אנחנו משרתים עסקים רבים בעיר, גם קטנים וגם גדולים, ולקוחות רבים פונים אלינו מקריית אונו ומסביבתה.

קצת על צביעת משרד - הדבר החשוב במשרדים הוא הצורך להתאים את הצבעים לצבעי המיתוג של העסק, (ולעיתים גם לעבוד עם מעצב הפנים), והבקשה הנפוצה של עסקים לבצע את עבודות הצבע בשעות שאינן שעות הפעילות של העסק. לשם כך, אנחנו ערוכים לצבוע בערבים, ואפילו בימי שישי, ונוכל גם לעבוד בצמוד למעצב הפנים שלכם, או לייעץ לכם כיצד להשתמש בצביעת הקירות לצורך עיצוב החלל.

צביעת בית פרטי בקריית אונו

אנחנו גם צובעים בתים פרטיים בקריית אונו, ובכל הארץ. כאשר אתם מזמינים אצלנו צבעי בקריית אונו לצורך צביעת בית פרטי, היו בטוחים שאנחנו מנוסים לא רק בצביעת כל החדרים והחללים בבית, אלא גם בצביעת הקירות החיצוניים. אנחנו גם דואגים לוודא שאין רטיבות או לחות בקירות של הקומות התחתונות, דבר הנפוץ בנכסים הצמודים לקרקע.

צביעת מוסדות ציבוריים בקריית אונו

מוסדות חינוך רבים, מזמינים צבעי בקריית אונו לצורך צביעה של חדרי כיתות, צביעת מסדרונות, צביעת קירות בצבע נגד לכלוך, וצביעה של המעטפת החיצונית של המבנה. אנחנו משרתים מוסדות רבים בעיר, כולל משרדים ומתקנים ציבוריים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!