צבעי בכפר סבא

צבעי בכפר סבא

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

גרים בכפר סבא? צריכים לצבוע את הדירה? הגעתם למקום הנכון, סופר צבע מספקת מגוון רחב של שירותים בעיר כפר סבא במחיר המשתלם ביותר.

סופר צבע לשירותכם בכפר סבא

אם אתם צריכים צבעי בכפר סבא, אתם יכולים להיות שקטים ורגועים שהגעתם למקום הנכון. חברת סופר צבע מספקת את כל השירותים בתחום הצבע, בין אם מדובר בצביעת דירות מגורים ובין אם במוסדות ציבור גדולים שדורשים היקף עבודה גדול הרבה יותר.

אין ספק שאחד מהאתגרים הגדולים עבור כל בעל מקצוע בתחום הוא צביעת דירה מאוכלסת שדורשת תשומת לב הרבה יותר גדולה מאשר צביעת דירה ריקה. כשאנחנו ניגשים לכזה פרויקט, אנחנו דואגים להקפיד ולבצע פעולות הכנה שיבטיחו שהתכולה שלכם לא תינזק כתוצאה מהעבודה. בנוסף, אנחנו מספקים שירותים של צביעת בתים, צביעת משרדים וכן צביעה של מוסדות ציבוריים גדולים.

מה משפיע על מחיר הצביעה?

אחד הגורמים היותר נפוצים שמשפיעים על עלות העבודה הוא גודל הדירה. ככל שהצבעי יצטרך לכסות שטח גדול יותר, כך עלות העבודה תתייקר ולהיפך. בהזדמנות זו חשוב לציין שגם כמות החדרים בבית משפיעה, אולם לא תמיד יש קורלציה בין שטח הבית לכמות החדרים בו.

בנוסף, סביר מאד להניח ששינוי גוון צבע בדירה ייקר את עלות העבודה. לדוגמה, במידה והקירות שלכם בבית צבועים בצבע שמנת ואתם רוצים שנצבע לכם אותם בצבע לבן, נצטרך ליישם שתי שכבות של צבע על הקירות. זה כמובן אומר שזה יקח לנו יותר זמן, נצטרך להשתמש בכמויות גדולות יותר של צבע ועלות העבודה תתייקר.

עלות בסיסית לצביעת דירה אינה כוללת גם את צביעת התקרה. לכן, במידה ותרצו שנצבע עבורכם גם את התקרה, עלות העבודה תתייקר בהתאם. צביעת תקרה זו משימה מורכבת יותר ביחס לצביעת קירות ולכן זה ייקר את עלות הצביעה.


כשאתם סוגרים צביעת דירה עם סופר צבע, אתם יכולים להיות רגועים מכל הבחינות. מספיק שתשלחו אלינו תמונות וסרטונים של הדירה בוואטסאפ ואנחנו כבר נדע להעריך את מורכבות העבודה ולתת לכם הצעת מחיר מבוססת.

אז למה אתם מחכים? טלפון אחד אלינו והקירות שלכם מנצנצים!

למה עם סופר צבע?

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

סופר מקצועיות

בסופר צבע בעלי המקצוע הם לא פחות ממומחים בתחום הצביעה. השילוב של המקצועיות של בעלי המקצוע והשימוש בצבעים האיכותיים של טמבור, מאפשרים לנו להגיע לגימור שהוא לא פחות ממושלם.

אייקון זמן
אייקון וי

סופר אמינות

אנחנו בסופר צבע דוגלים קודם כל באמינות. לכן, כשאתם מזמינים מאיתנו צבעי בכפר סבא אתם יכולים להיות רגועים שמגיע אליכם צבעי אמין ומקצועי, שיעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר ויענה על כל השאלות שלכם.

אייקון וי
אייקון ארנק

סופר זול

סופר צבע תציע לכם את השירות במחירים הטובים ביותר בישראל, בלי משחקים ואותיות קטנות. מה זה אומר בפועל? שבניגוד למתחרים שלנו אנחנו לא ניתן לכם הצעת מחיר זולה בטלפון וכשנגיע אליכם הביתה נעלה את המחיר. הצעת המחיר שתקבלו תהיה הצעת מחיר מבוססת שלוקחת בחשבון את כל האלמנטים שעשויים לייקר את העבודה.

אייקון וי

סופר אחריות

כפי שכבר הבנתם, על מקצועיות אנחנו ממש לא מתפשרים, וזו בדיוק הסיבה שבגינה אנחנו לא חוששים לתת לכם אחריות על העבודה. כן, גם אם אחרי חודש תגלו שאתם לא מרוצים מהעבודה, אנחנו נגיע אליכם, ללא עלות כמובן, ונתקן את העבודה עד שתהיו שבעי רצון ממנה.

אייקון לייק
אייקון מטאטא

צביעת דירה - לבד או להזמין בעל מקצוע?

אנחנו בטוחים שהזמן שלכם יקר וכפי שאתם יודעים, היום הזמן שווה הרבה מאד כסף. לכן, במידה והזמן חשוב לכם ובטח אם אתם הורים המגדלים ילדים קטנים, אנחנו ממליצים לכם להשאיר את העבודה הזו לחברה כמו סופר צבע. אחרי הכל, צביעת דירה אינה מסתכמת במריחה של צבע באמצעות רולר על הקיר, אלא מדובר בעבודה הרבה יותר מורכבת שדורשת גם עבודת הכנה שחשיבותה לא נופלת מהצביעה עצמה.

אז במידה ואתם הנדימנים בנשמה או שיש לכם ניסיון בצביעת דירות, לכו על זה. אבל, וזה אבל חשוב, אם אתם מרגישים שמדובר בפרויקט שאתם לא יודעים איך תצאו ממנו, פשוט התקשרו אלינו ואנחנו כבר נדאג שהעבודה תתבצע על הצד המקצועי ביותר.

כך תבחרו צבעי אמין ומקצועי

צבעי אמין זה צבעי שיתן לכם הצעת מחיר שלוקחת בחשבון את כל האלמנטים והשלבים השונים של העבודה. בסופו של דבר, המטרה שלכם היא שהמחיר לא יעלה בדירה במהלך העבודה, בטענה שפתאום הדירה גדולה יותר או שהקירות שלכם במצב רע.

צבעי אמין זה צבעי שכל חוות הדעת והביקורות עליו הן ביקורות טובות של לקוחות מרוצים שכבר השתמשו בשירות שלו. אחרי הכל, אין כמו ניסיון אישי של לקוחות על מנת להעיד על אמינות בעל המקצוע והאיכות שלו. בכל מקרה, אם יש ספק אין ספק ובמידה ואתם מזהים שהביקורות על בעל המקצוע הן מעורבות, המשיכו בחיפושים אחר בעל מקצוע אחר שתהיו רגועים יותר להזמין אותו אליכם הביתה.

צבעי מקצועי הוא צבעי שיבצע עבורכם עבודת הכנה מקדימה, שהיא לא פחות חשובה מהצביעה עצמה. הוא יבצע תיקונים בקיר, ישייף אותו ויכין אותו לצביעה. הוא גם ישאיר לכם את הדירה נקיה אחרי העבודה, שלא תצטרכו למצוא את עצמכם מגרדים צבע מהרצפה.

כשאתם מזמינים צבעי מסופר צבע, אתם לא צריכים לחשוש שאולי עומד להגיע אליכם איזה צבעי מתחיל שלא משופשף מספיק בעבודה. לסופר צבע יש 15 שנות ניסיון בתחום ומאחוריה כבר יותר מאלף עבודות צבע שבוצעו בפועל, כך שאתם יכולים להזמין אותנו בראש שקט.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!