צבעי בנתניה

צבעי בנתניה

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

צריכים צבעי אמין ומקצועי לצביעת דירה בנתניה? הגעתם למקום הנכון, סופר צבע תבצע עבורכם עבודה מקצועית במחיר המשתלם ביותר.

צבעי בנתניה – למה מסופר צבע?

נפתח בשורה התחתונה ונגיד שכשאתם מזמינים צבעי בנתניה מסופר צבע, אתם יכולים להיות רגועים ובראש שקט שמגיע אליכם צבעי אמין ומקצועי. על זה יעידו עשרות רבות של לקוחות מרוצים שחוזרים ומזמינים מאיתנו את השירות.

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

הבטחה של איכות

אצלנו תקבלו את עבודת הצביעה המקצועית ביותר הארץ, שתתבצע על ידי בעלי מקצוע שהם לא פחות ממומחים בתחום. בנוסף, אנחנו לא חוסכים עליכם בעלויות ועושים שימוש בחומרי הצביעה האיכותיים ביותר של חברת טמבור הוותיקה והמוכרת.

אייקון זמן

זמינות מיידית

בניגוד למתחרים שלנו, אנחנו זמינים עבורכם באופן מיידי לשירותי צביעה בנתניה, גם אם מדובר בעבודה שאתם צריכים שנעשה עבורכם מהיום למחר. אנחנו בסופר צבע לא מורחים את הפרויקט לשווא וברוב המקרים נסיים עבורכם את הצביעה תוך יום עבודה אחד.

אייקון וי

אמינות מעל לכל

אצלנו אין משחקים ואין שטיקים, אתם מקבלים הצעת מחיר מבוססת, שבמסגרתה נשמח לייעץ לכם לפני העבודה, ללוות אתכם במהלכה ולעזוב את הבית שלכם רק לאחר שהוא נקי. כשאתם מזמינים עבודה מסופר צבע, אתם יכולים להיות שקטים ובטוחים שאין עלויות נסתרות, אין אותיות קטנות והכל שקוף.


אייקון וי

ניסיון של שנים בתחום

לצבעים שלנו יש ניסיון רב בתחום הצביעה ואתם יכולים להיות בטוחים שהם יספקו לכם מענה לכל אתגר וגם אם מדובר בעבודת צביעה מורכבת ולא סטנדרטית, אתם יכולים להיות שקטים ורגועים שהם יעמדו במשימה הזו. לבעלים של סופר צבע, צחי דהן, יש ניסיון רב בתחום ואנחנו מבטיחים לכם שהוא הולך להיות קשוב לצרכים שלכם לאורך כל הדרך.

אייקון ארנק

המחיר הזול בישראל

האמינו לנו, אנחנו לא אומרים את זה מהפה לחוץ ואתם מוזמנים לנסות אותנו. בסופר צבע אתם תקבלו את הצעת המחיר המשתלמת ביותר, וכל זאת מבלי להתפשר על שום פרמטר בכל מה שקשור לאיכות הצביעה ואיכות השירות שלנו.

אנחנו ניתן לכם הצעת מחיר מבוססת שלוקחת בחשבון את כל הפרמטרים העשויים להשפיע על עלות הצביעה, כך שלא נשנה לכם את המחיר בדירה רגע אחרי שנתחיל לצבוע.

אייקון וי

אחריות על העבודה

מכיוון שאנחנו בטוחים במקצועיות שלנו ובאיכות של בעלי המקצוע שלנו, אנחנו לא חוששים לתת ללקוחות שלנו אחריות על העבודה. אז כן, אתם תקבלו מאיתנו אחריות מלאה על העבודה, וגם אם אחרי חודש תגלו שיש פגמים בצביעה שלנו, אנחנו נגיע אליכם ונבצע עבורכם את התיקון ללא עלות נוספת.

כחברה שחרטה על דגלה את דגל השירות, אנחנו שמים את הלקוחות שלנו במרכז ומספקים להם שירות, אחריות וליווי לאורך כל הדרך, כל שאתם יכולים להיות רגועים ושקטים כשאתם מזמינים מאיתנו צבעי בנתניה.

אייקון לייק
אייקון מטאטא

אילו שירותים אנחנו מספקים בנתניה?

צביעת בתים פרטיים בנתניה

צביעה של בית פרטי בנתניה זה לא משחק ילדים ומוטב שהעבודה הזו תתבצע על ידי בעלי מקצוע שהם לא פחות ממומחים בתחום. ברוב המקרים, מדובר בבתים בעלי שטח גדול ולעיתים שני מפלסים ומעלה.

לכן, מדובר בעבודה מורכבת שלעיתים תארך יותר מיום עבודה אחד ותכלול אלמנטים מורכבים לצביעה. כשאתם לוקחים צבעי בנתניה מסופר צבע אתם יכולים להיות בטוחים ורגועים שגם המשיחה המורכבת הזו של צביעת בית פרטי תושלם בהצלחה.

צביעת דירה שכורה בנתניה

ברוב המקרים צביעת דירה שכורה בנתניה תהיה עבודה פשוטה ומהירה יותר, מכיוון שאתם לא הבעלים של הבית וסביר להניח שכל מה שאתם רוצים לעשות זה לשפר את המראה שלו מבחינה קוסמטית.

אנחנו נשמח לבצע עבורכם את העבודה הזו וגם אם מדובר בדירה שכורה שאינה בבעלותכם, אנחנו מבטיחים לכם שכמו תמיד נעשה עבודה מקצועית תוך ירידה לפרטים הקטנים, עד שתהיו שבעי רצון מהעבודה.

צביעת דירה מאוכלסת בנתניה

צביעת דירה מאוכלסת בנתניה זו עבודה יותר מורכבת, מכיוון שעבודת ההכנה וההגנה על התכולה שלכם היא חלק בלתי נפרד מהפרויקט. בניגוד לעבודת צביעה בדירה רגילה, כאן הצבעי יצטרך תחילה לכסות את התכולה שלכם באמצעות יריעת ניילון מיוחדת, על מנת להימנע מהכתמה שלה.

בנוסף, העבודה בשטח צפוף ובחדרים המכילים בתוכם תכולה היא עבודה פחות נוחה והגישה משפיעה מאד על מהירות העבודה. בכל אופן, הצבעים המקצועיים שלנו מנוסים מאד בצביעת דירות מאוכלסות, כך שאתם יכולים להיות שקטים ורגועים.

צביעת משרדים בנתניה

אם תשאלו כל צבעי מתחיל, הוא יגיד לכם שצביעת משרד היא אחד הפרויקטים המאתגרים ביותר בתחום. למה? מכיוון שאתם צריכים לבצע את העבודה כשהעובדים של החברה לא נמצאים, ברוב המקרים מדובר בשעות עבודה לא מקובלות.

בנוסף, אתם צריכים לבצע עבודת הכנה מוקפדת מאד על מנת להגן על התכולה של המשרד טרם הצביעה, כאשר מדובר ברוב המקרים בתכולה יקרה כמו מחשבים, טלוויזיות, שטיחים מקיר לקיר ועוד. לנו בסופר צבע יש ניסיון של שנים בתחום צביעת המשרדים, כך שאתם יכולים להיות יותר מרגועים להזמין אותנו.

אז למה אתם מחכים? מתקשרים עכשיו לסופר צבע, מקבלים הצעת מחיר משתלמת ומתקדמים!

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!