צבעי בהרצליה

צבעי בהרצליה

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

חיפשתם צבעי בהרצליה לביצוע עבודות צבע מקצועיות, ברמת גימור מעולה ומחיר משתלם והוגן? הגעתם למקום הנכון! צוות הצבעים המנוסה בחברת 'סופר צבע' מתמחה בכל סוגי שירותי הצביעה וישמח לעמוד לרשותכם. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית - פנו אלינו בהקדם!

מציאת צבעי בהרצליה

אנשים רבים המתגוררים או עובדים בהרצליה והסביבה, נתקלים לעיתים בקושי בבואם למצוא צבעי מקצועי, מנוסה ואמין, המציע שירותי צביעה איכותיים במחירים נוחים. למרבה המזל, אם הגעתם לכאן - אתם כבר בחצי הדרך לבחירה בצבעי מומלץ, אדיב ומסור עם ניסיון של שנים בצביעת דירות, בתים, משרדים ומבנים ציבוריים, בהרצליה והסביבה. על הרמה המקצועית של צוות הצבעים של 'סופר צבע', איכות העבודה והשירותיות שלנו - יעידו בשמחה אינספור לקוחותינו המרוצים.

יש הרבה דגים בים ועשרות צבעים בהרצליה - למה לבחור דווקא בנו?

אנו מודעים היטב לעובדה כי ישנן חברות נוספות המציעות שירותי צביעה לבתים, משרדים ומבני ציבור בהרצליה והסביבה. לכן הצוות שלנו מקפיד לעבוד קשה במיוחד ובמסירות רבה, על מנת שללקוחותינו יהיו מרוצים לא רק מהמחיר שאנו מציעים, אלא גם מן הזמינות, השירותיות, וכמובן - האיכות, הגימור ורמת הדיוק של עבודות הצבע שאנו מבצעים.

הזמנת צבעי בהרצליה לכל סוגי עבודות הצביעה

חברתנו מספקת שירותי צבע ממגוון סוגים, וביניהם:

צביעת דירה בהרצליה והסביבה

אנו מציעים שירותי צבע מקצועיים בהרצליה לדירות מכל הסוגים והגדלים. בין אם מדובר בדירה מאוכלסת או דירה ריקה שאתם מעוניינים לצבוע בצבע לבן נקי ובצורה אחידה ומקצועית, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים מכך, שהצבעים שלנו יבצעו את עבודת הסיוד והצביעה על הצד הטוב ביותר, ויותירו את המקום נקי ומסודר בלכתם.

יתרה מכך, אנו מספקים שירותי צביעה מקצועיים לדירות חדשות מקבלן, שיכולים לחסוך לכם בהוצאות רבות בהמשך. היה ורכשתם דירת קבלן חדשה, שאתם מעוניינים לצבוע בצבע ספציפי - זה הזמן ליצור עמנו קשר, לפני שהצוות של הקבלן צובע את הנכס בגוון הסטנדרטי שנקבע בהסכם.

צבעי בהרצליה לצביעת בית פרטי

אנו מציעים גם שירותי צבע לבתים פרטיים, קוטג'ים, בית דו משפחתי ווילות בהרצליה והסביבה. חשוב לבחור בצבעי בהרצליה המתמחה לא רק בצביעה של החלל הפנימי של הבית, אלא גם בצביעה איכותית, אסתטית ומדויקת של קירות הבית החיצוניים, כולל טיפול בנזקי מים וקילופים.

צבעי בהרצליה והסביבה לצביעת משרדים, מוסדות חינוך ומבנים ציבוריים

אזור הרצליה נמצא בתנופת פיתוח מתמדת בשנים האחרונות, והפך לא זה מכבר למעצמת הייטק. הרצליה וסביבתה מאכלסות בנייני משרדים רבים ומרכזי מסחר ותעשייה חדשים נפתחים באזור חדשות לבקרים. לכן שירותי צבעי בהרצליה לצביעת משרד או בית עסק, הפכו למצרך מבוקש. היתרון הבולט שאנו מציעים מעבר למחירים נוחים, שירותיות ומקצוענות - הוא בזמינות הגבוהה שלנו ביחס למתחרים והגמישות בשעות הפעילות. חברתנו מציעה שירותי צבע למשרדים, לחנויות, לעסקים, למוסדות חינוכיים ומבני ציבור, גם בזמנים כמו ימי שישי ושעות הערב, שאינם חופפים לשעות הקבלה והעבודה המקובלות, כך שעבודות הצבע לא יפריעו לפעילות השוטפת שלכם. בהרבה מן המקרים, אנו מספקים מענה גם למי שמחפשים צבעי בהרצליה מהיום למחר.

מדוע עדיף להזמין צבעי מקצועי בהרצליה לביצוע העבודה מאשר לצבוע לבד?

היות ומרבית האנשים שבוחרים לצבוע את דירתם או את בית העסק שלהם בכוחות עצמם, עושים זאת משיקולי עלות וחיסכון בהוצאות, חשוב להבין האם בהכרח מדובר בצעד חסכוני ומשתלם.

לא אחת, עבודות צבע נוטות להתארך ולהסתבך, מאחר ומדובר בעבודה שהאדם הממוצע אינו מנוסה ומיומן בה במיוחד. כתוצאה מכך - אנשים רבים מגלים בסופו של תהליך שהזול עלה להם ביוקר, וכי אף שאמנם חסכו לכאורה כמה מאות ש"ח, הם הפסידו שעות עבודה רבות ולעיתים גם ימים שלמים. כל זאת עבור תוצאה שבמרבית המקרים אינה משביעת רצון כמו עבודת צביעה מקצועית, שניתן להשלים במהירות וביעילות בהזמנת צבעי בהרצליה.

ההתחייבות שלנו אליכם בהזמנת צבעי בהרצליה

אם הגעתם עד כאן, אתם בטח כבר מבינים שמי שפונה אלינו להזמנת צבעי בהרצליה, מבצע בחירה משתלמת - הן בטווח המיידי והן בטווח הארוך. ההתחייבות שלנו כלפי לקוחותינו היא:

 

●      ניסיון מקצועי ללא תחרות - 15 שנים בענף הצבע!

●      מחירים הוגנים ונוחים במיוחד

●      שירות אדיב, קשוב וסבלני

●      עבודות צבע מקצועיות, אסתטיות, עמידות ונקיות

●      זמינות גבוהה לעבודה בהרצליה והסביבה (ולא רק)

●      הקפדה על עבודה יעילה ועמידה בלוחות זמנים

●      אחריות לתיקונים במידת הצורך

●      שביעות רצון מלאה מצידכם

 

בעל החברה, צחי דהן, פועל כצבעי בהרצליה ויישובי הסביבה מזה שנים רבות, ומעניק ללקוחות חדשים וחוזרים שירותי צביעה מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר.

עבודות צבע מקצועיות בהרצליה זה אנחנו

בזכות השירות האישי והמסור שאנו מציעים, לקוחותינו בוחרים בשירותינו שוב ושוב וממליצים עלינו בשמחה גם ללקוחות חדשים המעוניינים בצבעי מומלץ בהרצליה. אין לנו כל ספק שאם תבחרו בנו לביצוע הצביעה בדירתכם, בביתכם או במשרדכם, תצטרפו גם אתם לקהילת הלקוחות המרוצים שלנו.

זקוקים לצבעי זול בהרצליה, לביצוע עבודות צבע באיכות ללא פשרות? צרו עמנו קשר בהקדם, ונשמח לעמוד לרשותכם!


15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת
אייקון זמן
אייקון וי
אייקון וי
אייקון ארנק
אייקון וי
אייקון לייק
אייקון מטאטא

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!