צבעי ביבנה

צבעי ביבנה

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

היתרונות בהזמנת צבעי ביבנה דרכנו

לסופר צבע לקוחות רבים ביבנה, אשר נהנים מן השירותים הבאים:

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

מקצוענים

אנחנו לעולם לא חוסכים באיכות הצבע, ומשתמשים רק בצבעים של טמבור, האיכותיים ביותר בישראל.

הצבעים שלנו הם אנשי מקצוע מנוסים. אצלנו עובדים בצורה מסודרת, מבצעים תיקוני טיח לפני כל עבודת צבע, שומרים על עבודה מדויקת, ומקפידים על הפינישים הקטנים.

אייקון זמן

עבודות דחופות

מחפשים צבעי ביבנה שיגיע אליכם מיד? אנחנו זמינים מהיום להיום. התקשרו אלינו, ונתאם איתכם את תחילת העבודה. זקוקים לצבעי ביבנה לצביעת חלל גדול תוך זמן קצר? נוכל להעמיד לשירותכם צוות צבעים, המסוגל לבצע את העבודה במהירות ביעילות.

אייקון וי

אין עלויות נסתרות!

הצעות המחיר שלנו כוללות הכל- את הייעוץ, את העבודה וההכנות לעבודות הצבע, את עלות חומרי הצבע, ואת הניקיון.

אייקון וי

ניסיון

צחי דהן, הבעלים של סופר צבע, עובד מול לקוחות ביבנה כבר שנים רבות. צחי ידוע בזכות הניסיון, המוניטין, והעבודה עם בעלי דירות ובתים פרטיים, חברות ועסקים, וגופים ציבוריים ומוסדות חינוך בעיר.

אייקון ארנק

מחירים מעולים

מחפשים צבעי זול ביבנה? אנחנו מציעים את המחיר הזול בשוק, מבלי להתפשר על איכות העבודה, ועל איכות חומרי הצבע.

מחפשים צבעי ביבנה, צבעי מומלץ ומקצועי? התקשרו אלינו כבר עכשיו.

אייקון וי

אחריות

הזמנתם מאיתנו צבעי? אתם מקבלים אחריות מלאה על העבודה. אנחנו מתחייבים לחזור אליכם ולבצע תיקונים, אם גיליתם בעיה או פגם- ללא עלות נוספת. גם כחודש מתום העבודה!

אייקון לייק

ליווי אישי

התקשרתם אלינו כדי להזמין צבעי ביבנה? אתם מקבלים מאיתנו מענה אדיב ומקצועי, ליווי ויחס לכל בקשה, מתחילת העבודה ועד סופה.

אייקון מטאטא

ניקיון

כאמור למעלה, אנחנו  אחראים על ההזזה, הכיסוי וההגנה של רהיטים וחפצים בחלל. אנחנו מקפידים על פינישים אחרונים לפני שהצבע התייבש, ובסוף, דואגים להחזיר לכם את הנכס שטוף, נקי ומסודר.

שירותי צבעי ביבנה- אילו עבודות תוכלו להזמין אצלנו

צביעת דירות ביבנה

אנחנו מבצעים לרוב צביעת דירה ביבנה, כולל צביעת הסלון והמטבח, כולל חדרי האמבטיה, וכולל חדרי השינה. אנחנו מציעים גם צביעת משקופים ודלתות, ואפילו צביעת רצפות פרקט. כל לקוח המזמין צבעי ביבנה לצורך צביעת דירה הוא שונה, אך ככלל, ישנם כמה סוגי דירות לצביעה, לפיהן משתנה העלות:

צביעת דירה שכורה ביבנה: לרוב תיעשה כאשר הדירה ריקה. בדרך כלל הצביעה מוזמנת על ידי בעל הבית, או על ידי הדיירים העוזבים, בין חילופי דיירים. לאחר שהדיירים הקודמים עוזבים, וכל הרהיטים כבר הוצאו מהדירה, קל וזול יותר לצבוע את הדירה. יש יותר מרווח עבודה, אין צורך בהזזה של רהיטים, ואין הגבלה על שעות הצביעה. צביעת דירה ריקה היא זולה ופשוטה יותר מצביעת דירה מאוכלסת.

צביעת דירה מאוכלסת ביבנה: כאשר מזמינים צבעי ביבנה לצביעת דירה מאוכלסת, צריך להבין שהיא מעט יותר מאתגרת, אך בהחלט אפשרית ונפוצה. אנחנו דואגים להתאים את עצמנו לצרכים של הלקוחות, משום שבמשך הצביעה, הדיירים ממשיכים לגור בדירה. אנחנו מתאמים עם הדיירים את שעות העבודה הנוחות להם, ובאיזה סדר ירצו שנצבע את החדרים.

אם שאלתם את עצמכם מי דואג להגנה על רהיטים וחפצים- זה אנחנו. אנחנו אחראים על הזזה וכיסוי של הרהיטים, ציפוי של המטבח, של הארונות, ושל אזורים חשובים אחרים, ביריעות ניילון ובסרטי מסקינטייפ. בצביעת דירה מאוכלסת, יש חשיבות להזמנה של צבעי מיומן. היא צריכה להיעשות במהירות ובדייקנות – כדי שהדיירים יוכלו לשוב לשגרה, כמה שיותר מהר.

צביעת חדרי מדרגות ביבנה: ועדי בתים ולקוחות יחידים אשר מחפשים צבעי ביבנה, יוצרים איתנו קשר פעמים רבות לגבי צביעת חדר המדרגות. חדר המדרגות של הבניין כולל את חדר הכניסה לבניין, ובעצם מייצג את כל הדיירים. חשוב שיהיה נקי, מסודר, ומזמין. הצביעה של חלל המדרגות, מצריכה שימוש בחומרים לצביעת תקרות, התחשבות בחיתוכים וזוויות, והגנה מפני טיפות צבע מלכלכות. לכן, צביעת חדרי מדרגות, חשוב שתיעשה על ידי צבעי מקצועי ומנוסה.

צביעת בתים פרטיים ביבנה.

צביעת בית צמוד קרקע, היא עבודה מורכבת וגדולה יותר מצביעת דירה פשוטה. בבתים פרטיים יש לרוב מספר רב יותר של חדרים, וישנה השפעה של הקרקע על החלק התחתון של הבית, משום שהרצפה אינה יושבת על עמודים. גם לגג יכולה להיות השפעה על הקירות. במקרים מסוימים אנחנו מטפלים ברטיבות או יובש בקירות, לפי תחילת הצביעה. בחלק מהבתים ישנן גם מדרגות, המצריכות צביעה בזווית, ושימוש בצבעי יסוד וצבע עיקרי המתאים לתקרות. בנוסף, בחלק גדול מהבתים אנחנו מתבקשים לצבוע את הקירות החיצוניים. זוהי עבודה מעט שונה מצביעת פנים הבית, אך אנחנו בהחלט נוכל לעשות זאת עבורכם.

ישנם עוד שירותים שאנחנו מציעים לאלו המחפשים צבעי ביבנה:

צביעת משרדים

לקוחות מתקשרים אלינו לעיתים כדי להזמין צבעי ביבנה, לצורך צביעת המשרד או החנות. אם אתם זקוקים לצבעי ביבנה לצביעת משרד, איש מקצוע המסוגל לבצע את העבודה במקצועיות, תוך עמידה בלוח זמנים- נוכל לעזור לכם.

במקרה של צביעת משרדים- לקוחות מבקשים מאיתנו לעיתים, שנתאים את הצבעים לצבעי המותג. אנחנו מנוסים בשיתוף פעולה עם מעצבי פנים של משרדים, ונוכל גם להציע לכם שירות של צבעי ביבנה שיגיע בשעות הערב, או בימי שישי. כך יתאפשר לארגון או לעסק שלכם, לחזור לחלל צבוע, מבלי לפגוע בפעילות היומיומית.

צביעת מתקנים ציבוריים, בתי ספר וגני ילדים

אנחנו מציעים גם צביעת מוסדות ציבוריים ומוסדות חינוך, לאלו המחפשים צבעי ביבנה. נוכל לתת לכם ממליצים רבים שהם מוסדות חינוך, בכל חלקי הארץ. אנחנו מנוסים בצביעת בתי ספר וגני ילדים, משרדים ממשלתיים, ואולמות ומתקנים ציבוריים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!