צבעי זול

צבעי זול

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

מחפשים צבעי זול- מדוע לבחור בנו לביצוע עבודות הצבע?

מדוע לבחור בסופר צבע כאשר אתם מחפשים צבעי זול? מה הופך אותנו למקצוענים? הנה כמה עובדות על השירות שלנו, שהלקוחות שלנו מעריכים כאשר הם מזמינים ממנו עבודת צבע:

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

מקצוענות

אנחנו מבצעים כל עבודת צבע בצורה המקצועית ביותר. המחיר אינו משפיע על האיכות של העבודה. לפני כל צביעה, תמיד נקפיד על תיקוני טיח בקירות. אנחנו אף פעם לא משאירים קירות ללא ביצוע פינישים ותיקונים בסוף המלאכה. אצלנו תקבלו שירות אך ורק מאיש מקצוע מנוסה. ואנחנו תמיד משתמשים בצבעים איכותיים ביותר של טמבור.

אייקון זמן

זמינות

אנחנו וזמינים בטלפון בכל עת, ועומדים לרשותכם לכל עבודות הצבע הדרושות. ניתן להזמין מאיתנו גם עבודות מהיום להיום.

אייקון וי

אמינות

אצלנו לא תמצאו עלויות נסתרות! אנחנו לעולם לא מתפשרים בנושא השקיפות בעבודה ובהצעת המחיר. אנחנו מחויבים ליושרה, לשביעות רצון הלקוחות, ולשקט הנפשי שלהם. כל הצעת מחיר תכלול תמיד את הייעוץ, את עלות העבודה, את ההכנות לצביעה, את עלויות הצבע, וכמובן את עבודת הניקיון והתיקונים, במידת הצורך.

דלי צבע
אייקון וי

ניסיון

צחי דהן, הבעלים של סופר צבע, הוא צבעי בעל מוניטין וניסיון של שנים רבות. אנחנו מסוגלים לבצע כל עבודת צבע שתבחרו. הלקוחות שלנו הם רבים, וכוללים בעלי דירות ובתים פרטיים, בעלי משרדים, מבני מגורים, חברות גדולות במשק, וגם מוסדות ציבוריים.

אייקון ארנק

מחיר מעולה

המחירים שלנו הם ללא תחרות. אתם מוזמנים לבדוק אותנו. התקשרו אלינו וקבלו הצעת מחיר לכל עבודת צבע שתרצו. אנחנו מתחייבים לעזור לכם ולייעץ לכם גם כיצד ניתן להוריד עלויות.

אייקון וי

אחריות מלאה

אתם מקבלים אחריות מלאה על כל עבודות הצבע שעשינו עבורכם. במידה ומצאתם בעיה, אנחנו מתחייבים לעשות תיקונים במקום. אם גיליתם תקלות בצביעה, גם כחודש לאחר סיומה, נשוב אליכם, ללא עלות נוספת, כדי לבצע תיקונים דרושים.

אייקון לייק
אייקון מטאטא

ניקיון בתום הצביעה

חשוב לנו להקפיד על עבודה מדויקת, ונקייה, בכל עבודת צבע שאנו מבצעים. זה אומר לא רק לשים דגש על צביעה עדינה בחיתוכים ובמקומות המאתגרים, אלא גם להשאיר לכם את החלל נקי ללא רבב, בסוף העבודה.

איך נקבע המחיר של צביעת דירה, וכיצד ניתן להוזיל עלויות?

כל הלקוחות המתקשרים אלינו, מעוניינים לקבל הצעה אטרקטיבית למחיר של עבודות צבע. ישנם כאלה המעוניינים בצביעת דירה, אחרים בצביעת בית פרטי. ישנם לקוחות הרוצים שנגיע לצביעת חדר מדרגות, ואחרים מזמינים אותנו לצביעת חדר האמבטיה, או אפילו לצביעה של קיר בודד.

כאשר אתם מחפשים צבעי זול, ומתקשרים אלינו לקבלת הצעת מחיר על עבודת הצבע הדרושה לכם, אנחנו צריכים לדעת מספר פרטים כדי לעזור לכם. לפניכם פירוט של הגורמים המשפיעים על המחיר, וכיצד ניתן להוזיל את העלויות:

מחיר צביעת דירה, חלקי דירה או כל נכס אחר, משתנה בהתאם לכמות העבודה. אנחנו צריכים להתייחס לכמות הצבע הדרוש, לסוג הצבע ולעלותו, לאתגרים העומדים בפני הצבעים, ואפילו למיקומה של חניה סמוכה. בסופו של יום, כל איש מקצוע חייב לחשב את ההוצאות הדרושות כדי לבצע את העבודה, וכמה זמן יידרש כדי לסיימה. כדי לתת לכם הצעה בצורה מקצועית ואמינה, דרוש לנו לדעת מספר פרטים על הנכס:

מהו שטח החלל? מה גובה התקרה ומה אורכם של הקירות? נתונים אלו משפיעים על כמות הצבע ולכן גם על המחיר. שימו לב- נכון שככל שהעבודה גדולה יותר, כך העלות גדלה. אך מצד שני, בעבודה נרחבת, העלויות פר מטר רבוע של קיר, פר חדר, או פר קומה- קטנות. מסיבה זו, עבודה גדולה ונרחבת, באופן יחסי למטר צבע, זולה יותר מעבודה קטנה.

האם יש צורך בצביעת כל הדירה או שאפשר לצבוע רק חלקים ממנה? ישנם גם כאלה המזמינים צביעה רק של חלק מהבית. צביעת חדר אמבטיה או צביעת סלון, לא מחייבת צביעה של כל הדירה. וכן, נוכל לתת לכם גם הצעת מחיר עבור צביעת קיר בודד או צביעת תקרה בלבד. מחפשים צבעי זול- זאת הדרך להוזיל עלויות.

צביעת תקרה

ללקוחות רבים ישנן בקשות ורעיונות מיוחדים לגבי הצבע, והטקסטורה של הקיר. כדי לחשב את ההוצאות- הצבעי צריך להעריך את עלות הצבע. לעיתים, ולא רק מטעמי חיסכון, אנחנו ממליצים ללקוחות לצבוע בצבע מיוחד ויקר יחסית, רק קיר בודד בחלל. זאת כדי לא ליצור אוירה מוגזמת.

כל צבעי, גם צבעי זול, אם הוא צבעי מקצועי, יצטרך לבדוק את מצב התחזוקה של החלל. דרוש לדעת האם ישנן תקלות כמו רטיבות בקירות, עובש, יובש וקילופים, כדי להכין את הקירות לצבע, וכדי לבחור צבע מתאים. עבודות תשתית לצביעה הם חלק בלתי נפרד מהעבודה. אסור להתעלם ממצב הקירות- הוא חשוב כדי שהצביעה תהיה מושלמת, וכדי שלא תצטרכו לחזור עליה שוב.

כאשר אתם פונים אלינו להזמנת עבודה, דרוש לנו לדעת מהם זמני העבודה האפשריים, ומהי דחיפות הצביעה, בכדי לתת לכם הצעת מחיר. אם העבודה דחופה, נוכל לתת לכם שירות של צביעה מהירה, על ידי הגדלת צוות הצבעים. אם העבודה אינה בדחיפות יתרה, נוכל לקבוע זמן לצבעי שיגיע לדירתכם, ויעשה עבודה מקצועית בעלות נוחה.

האם דרושה לכם צביעה של משקופים ודלתות? צביעת מסגרות ומשקופים אינה יקרה במיוחד. היא אמנם דורשת ציפוי והגנה מבריחת טיפות צבע, אך אם היא נכללת בצביעת הדירה כולה, היא זולה יותר מאשר הזמנה של צבעי רק עבור עבודה זו.

צביעת משקופים ודלתות

האם יש חניה סמוך לנכס? גם זה הוא גורם שיכול להיות ההבדל בין צבעי זול, לצבעי שיש לו עלויות נוספות.

מחפשים צבעי זול ומקצועי?

כאשר אנחנו מעוניינים להזמין צבעי מקצועי לביתנו, בין היתר נחשוב על העלויות של עבודת הצבע. אם נרצה לשפץ את הקירות, ואולי אף לעצב מחדש את החלל כדי להכניס אנרגיה חדשה לדירה, נגיע בסופו של דבר גם לשורה התחתונה- המחיר. לעיתים אין צורך לשבור קירות או להזמין מעצב פנים בכדי לחולל שינוי בדירה. אין ספק שצביעת הדירה יכולה לחסוך לנו כסף רב.

ישנם מקרים בהם נרצה לצבוע את הנכס, גם אם אין מדובר בעיצוב הבית. לדוגמה, אם אנחנו נכנסים לבית חדש, או פשוט הגיע הזמן לצבוע את הקירות, את התקרה, את חדר האמבטיה, או אפילו את הדלתות והמשקופים. לפני הכל, נרצה לדעת מהי העלות של עבודות הצבע.

ישנם המעדיפים לצבוע את הקירות בעצמם, וישנם המעוניינים להזמין צבע מקצועי. בשני המקרים, תמיד נרצה שהעלות תהיה הגיונית, ושהעבודה תעשה בצורה מדויקת, נקיה ולשביעות רצוננו.

אנחנו בסופר צבע, משרתים את כל סוגי הלקוחות: לקוחות המזמינים עבודות גדולות ומורכבות, לקוחות המעוניינים בעבודות צבע קטנות, ובמקרים רבים גם כאלו אשר שוקלים לצבוע בעצמם, ולבסוף החליטו להזמין צבעי זול ומיומן.

צביעת דירה, בית או משרד, אינם חייבים להיות עסק יקר. צבעי מקצועי ואמין יכול גם להיות צבעי זול. תהליך של צביעת דירה יכול להיעשות במספר צורות כדי להוזיל את המחיר.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!