צבעי בתל אביב

צבעי בתל אביב

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

גרים בתל אביב? צריכים לצבוע את הדירה? הגעתם למקום הנכון, עם סופר צבע אם יכולים להיות בטוחים שאתם מקבלים את העבודה המקצועית ביותר, במחיר המשתלם ביותר.

צבעי בתל אביב - למה מסופר צבע?

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

כי אתם רוצים שירות ברמה גבוהה

בסופר צבע היחסים עם הלקוחות לא מתחילים ונגמרים בעבודה עצמה, אלא הרבה מעבר לזה. חברת סופר צבע היא חברה שחרטה על דגלה את דגל האמינות והשירות, כך שזה לא באמת משנה אם תסגרו איתנו את העבודה, אתם יכולים להיות שקטים ורגועים שנלווה אתכם ונייעץ לכם בכל הקשור לעבודה שתרצו שנבצע אצלכם.

אנחנו יודעים שאתם לחוצים בזמן ולפעמים צריכים להזמין צבעי בתל אביב מעכשיו לעכשיו. אין שום בעיה עם זה, סופר צבע תוכל להעמיד עבורכם צוות מקצועי ואמין לביצוע העבודה ממש מהיום למחר, כך שגם מהבחינה הזו אתם יכולים להיות רגועים. צריכים להיכנס לדירה מעכשיו לעכשיו? צריכים לצבוע דירה שכורה לפני שהשוכרים נכנסים? אין שום בעיה, סופר צבע כאן עבורכם.

אייקון זמן
אייקון וי

כי אתם רוצים צבעי אמין ומנוסה

לחברת סופר צבע יש ניסיון של 15 שנים בתחום הצביעה ומאחורינו עומדים מאות לקוחות מרוצים שיכולים להעיד על המקצועיות והאמינות שלנו. בשורה התחתונה, כשאתם מזמינים צבעי בתל אביב מסופר צבע אתם יכולים להיות רגועים מכיוון שלא משנה איזו עבודה תזמינו, יגיע אליכם צוות אמין, מקצועי ומנוסה שיבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

אייקון וי
אייקון ארנק

כי אתם רוצים צבעי זול בתל אביב

אנחנו אומרים את זה מתוך ניסיון, סופר צבע היא החברה שתציע לכם צבעי זול בתל אביב לצביעת דירה, ואתם מוזמנים לבדוק אותנו. מבחינתנו  אנחנו נותנים ללקוחות שלנו את המחיר הכי זול שאנחנו יכולים להציע להם, כי בסופו של דבר אנחנו יודעים שזה מה שיחזיר אותם אלינו. חשוב לציין, זה שאנחנו נותנים מחירים זולים אין זה אומר שאנחנו חוסכים עליכם בעלויות של חומרים או באיכות שלהם, ההיפך הוא הנכון ונפרט על כך בהמשך.

אייקון וי

כי אתם רוצים אחריות על העבודה

העובדה שאנחנו מאמינים בבעלי המקצוע שלנו והחומרים שאנחנו משתמשים בהם, מאפשרת לנו גם לתת אחריות מלאה על העבודה. בשורה התחתונה, אנחנו יודעים שרוב הסיכויים שלא תחזרו אלינו בחוסר שביעות רצון מהעבודה, כך שאנחנו עומדים מאחורי האחריות שאנחנו נותנים. בכל אופן חשוב לציין, במידה ואכן אינכם שבעי רצון מהעבודה ופתאום גיליתם איזה שהוא פגם, אנחנו כאן על מנת ללוות אתכם ונגיע אליכם שוב, ללא עלות, לתקן את כל מה שצריך.

אייקון לייק
אייקון מטאטא

אילו שירותים אנחנו מספקים בתל אביב?

בכל הקשור לשירותים שאנחנו מספקים בתל אביב, אין ספק שהעבודה הנפוצה ביותר היא צביעת דירות שכורות. אם אתם גרים בתל אביב, מי כמוכם יודע כמה שוק השכירות רותח בעיר הזו וכל מי שמצליח למצוא איזו דירה פנויה פשוט מתנפל עליה. זה כמובן יוצר ביקושים גדולים ביותר לצביעת דירה שכורה מעכשיו לעכשיו וכפי שכבר ציינו, אנחנו נשמח לספק גם לכם את השירות הזה.

מעבר לצביעת דירות שכורות בתל אביב, כמובן שאנחנו מספקים את כלל השירותים בתחום הצבע, לרבות צביעת דירה קומפלט, צביעת משרדים בתל אביב וצביעת מוסדות גדולים בעיר. לצוות המיומן והמנוסה שלנו יש יכולת להתאים את עצמו לצרכים שלכם ובין אם מדובר בצביעת דירת שני חדרים או מוסד ציבורי גדול, אנחנו מתייחסים לכל פרויקט כאתגר גדול ומתלהבים בדיוק באותה המידה מהתוצאה הסופית.

איך בוחרים צבעי אמין ומקצועי?

לצערנו, שוק בעלי המקצוע לבית בכלל, ובתחום הצביעה בפרט, הוא שוק פרוץ ולא תמיד יש גורם שמפקח על בעלי המקצוע ומוודא שהם מבצעים עבודה מקצועית, מגיעים בזמן וגובים מחיר הוגן. לכן, לפני שאתם ממהרים להכניס אליכם צבעי הביתה, אתם צריכים לעשות בדיקה מעמיקה ולוודא שמדובר בצבעי אמין ומקצועי ושאתם יכולים להיות שקטים ורגועים להזמין אותו.

תחילה, אנחנו ממליצים לכם לבדוק טוב מאד את הביקורות שיש על הצבעי, ביקורות מאומתות של לקוחות שכבר הזמינו אותו. בסופו של דבר, אם הלב שלכם אומר לכם שהצבעי הזה לא מספיק אמין או לא מספיק מקצועי, כמה שאתם לחוצים על העבודה, המשיכו בחיפוש אחר צבעי בתל אביב, עד שתרגישו רגועים ושקטים. יש משפט שאומר שקשה מאד לתת הזדמנות שנייה לרושם ראשוני, יישמו אותו גם במקרה הזה.

הצעת המחיר שתקבלו מהצבעי יכולה להעיד לא פעם גם על המקצועיות שלו. לדוגמא, במידה ואתם מקבלים הצעת מחיר כללית ולא ברורה בכתב מקושקש שבתחתית שלה מצוין מחיר שאתם אפילו לא יודעים אם הוא כולל מע"מ או לא, הדליקו נורה אדומה. כבר שמענו על מקרים בהם לקוחות קיבלו הצעת מחיר משתלמת ובסוף העבודה גילו שהמחיר אינו כולל מע"מ.

איך אנחנו עושים את העבודה?

אנחנו בסופר צבע נותנים את הדגש על ההכנה המקדימה של הצביעה, שהיא הבסיס למעשה להצלחה של הפרויקט. לדוגמא, במידה ונגיע אליכם ונגלה שהקירות שלכם סובלים מרטיבות או שיתכן ויש לכם נזילה פעילה בקיר, נמליץ לכם קודם לתקן את הנזילה ורק לאחר מכן להזמין אותנו, אחרת הצבע פשוט לא יתפס על הקיר.

במידה ומצב הקירות בבית בסדר, אנחנו נתחיל לבצע עבודת הכנה שכוללת מילוי של החורים בקיר באמצעות שפכטל, שיוף של הקיר וכמובן כיסוי של כל התכולה בבית באמצעות ניילון או כל אמצעי הגנה אחר, על מנת שזו לא תינזק כתוצאה מהעבודה. אנחנו כמובן נסיר את כל האבק והלכלוך מהקירות, על מנת שאלה לא ימנעו מהצבע לאחוז את התשתית של הקיר לאחר הצביעה.

לאחר מכן, אנחנו נצבע עבורכם את הקירות באמצעות צבע של טמבור, הצבע האיכותי והעמיד ביותר שיש כיום בשוק. כפי שכבר ציינו, אנחנו ממש לא מתכוונים לחסוך עליכם בעלויות של החומרים ועצם העובדה שאנחנו משתמשים בצבעים של טמבור, יכולה להעיד עלינו שאנחנו שמים את המקצועיות בקדמת הבמה ולא נותנים לשיקולים זרים או כלכליים לקחת חלק במשחק.

מה עלול לייקר את עלות העבודה?

כשאתם מקבלים הצעת מחיר מסופר צבע אתם מקבלים הצעה שמתייחסת לצביעה סטנדרטית של הקיר, שכוללת עבודת הכנה וניקיון בתום הצביעה. כמובן שיש אלמנטים שונים שעלולים לייקר את העבודה וחשוב שתדעו עליהם מראש על מנת שלא יהיו הפתעות בנושא. לדוגמא, במידה ותרצו שנצבע עבורכם גם את התקרה, עלות העבודה תתייקר ביחס להצעת המחיר המקורית.

בנוסף, במקרים בהם תרצו לשנות את גוון הצבע בדירה, חשוב שתדעו שזה מייקר את עלות העבודה. מדוע? מכיוון שבמקרים כאלה אנחנו צריכים להשתמש בכמות הרבה יותר גדולה של צבע ולבצוע עבורכם את הקיר במספר שכבות. על מנת שלא יהיו הפתעות במחיר, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשלוח תמונות או סרטונים לצחי, הבעלים של סופר צבע, והוא כבר ידע להעריך במדויק את עלות העבודה ולתת לכם הצעת מחיר מבוססת.

אז למה אתם מחכים? צרו איתנו קשר עוד היום, קבלו הצעת מחיר משתלמת ואנחנו בדרך אליכם!

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!