צביעת דירה בקריית אונו

צביעת דירה בקריית אונו

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

צביעת דירה בקריית אונו – הלקוחות של סופר צבע

קריית אונו הממוקמת בבקעת אונו, הפכה בשנות האלפיים למקום מגורים מבוקש עבור תושבים רבים שעברו אליה מערים אחרות בגוש דן. אנחנו בסופר צבע רואים גידול הולך ומתמיד במספר הלקוחות המעוניינים בצביעת דירה בקריית אונו, כתוצאה מהגידול באוכלוסייה, ומהשינויים הרבים שעוברים על העיר.

קריית אונו תמיד ניסתה לשמור על המרקם הכפרי שלה, ונמנעה במשך השנים מבנייה לגובה. בשנים האחרונות הוקמו שכונות חדשות, וקריית אונו מונה כיום כבר למעלה מ-40 אלף תושבים (2020). בעיר ניתן למצוא שילוב של נכסים חדשים, יחד עם בתי דירות ובתים פרטיים ותיקים. אנחנו בסופר צבע עובדים עם לקוחות רבים בקריית אונו, ומציעים שירותי צבעי לכל סוגי הנכסים בעיר. לאחרונה ראינו גם עליה במספר הלקוחות השייכים למספר פרויקטים של פינוי בינוי המתבצעים בעיר.

מעוניינים בצביעת דירה בקריית אונו?

אתם בעלי דירה המצריכה שיפוץ וצבע, באחת השכונות הוותיקות? קניתם דירה חדשה באחד הפרויקטים של השכונות החדשות, ואתם זקוקים לעבודות צבע? אנחנו כאן כדי לסייע לכם בכל שאלה ושירות של צביעת דירה בקריית אונו.

היתרונות של סופר צבע:

  • עבודה מקצועית, שירות אדיב ואמין
  • שימוש בחומרי צבע איכותיים בלבד של טמבור (המחירים כוללים את עלות הצבע)
  • אנחנו דואגים לניקיון ולעבודה יסודית, ולא משאירים אף טיפה
  • ניתן להזמין עבודות המתבצעות בזמן קצר של מספר שעות בודדות (תוך שמירה על ניקיון ומקצועיות כמובן)
  • סופר צבע מבצעת גם צביעת משקופים ודלתות, חדרי מדרגות, סלון, תקרה ועוד…

מה לבדוק לפני צביעת דירה בקריית אונו?

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

החלטתם לצבוע את הדירה? אתם שוקלים בין צביעה בעצמכם ובין פנייה לאיש מקצוע. אלו מספר דברים שיוכלו לעזור לכם להחליט האם לפנות לצבעי בקריית אונו, וכיצד לבחור בין כל אנשי המקצוע המספקים שירותי צביעת דירה:

עשה זאת בעצמך או פניה לאיש מקצוע

צביעת דירה יכולה להתבצע גם באופן עצמי, אך לפני שנחליט על מי להטיל את העבודה, כדאי שנעשה קצת שיעורי בית. חשוב לשאול את עצמנו מהם הצרכים שלנו? כמה קירות וחדרים ברצוננו לצבוע? האם נרצה להשקיע בצבעים עם מרקם מיוחד? האם יש צורך בהיכרות ובניסיון בעבודה שאנחנו רוצים לבצע?

סופר צבע מציעה כבר שנים שירותי צביעת דירה בקריית אונו, ומתחייבת לעבודת הצביעה המקצועית ביותר. אצלנו תוכלו להגשים את רעיונות והחלומות שלכם, ולהוסיף סגנון עיצובי וטאץ' אישי שלכם. אנחנו עושים זאת בעזרת כלים, כישורים, ידע, וטכניקות עבודה של אנשי מקצוע. צבעי בקריית אונו יוכל לייעץ לכם, לעזור לכם לבחור את סוג הצבע הנכון והמתאים לצרכים שלכם. נוכל לוודא שהגוון שבחרתם אכן יצא לפועל בצביעה, ולצבוע קיר מעוצב המשתלב באופן מושלם עם הסגנון של הבית.

אייקון זמן
זמינות, אדיבות, ומהירות ביצוע

כל לקוח רוצה שיקשיבו לו ויבינו אותו. ישנם בעלי דירות רבים המבקשים להזמין צביעת דירה בקריית אונו מהיום למחר.

אנחנו בסופר צבע זמינים בכל עת, ועומדים לרשותכם לכל עבודה של צביעת דירה בקריית אונו. כאשר אתם יוצרים איתנו קשר, תקבלו מאיתנו מענה אדיב ומקצועי. נוכל לייעץ לכם, לתאם פגישה אצלכם בדירה, ולבצע עבורכם את כל סוגי עבודות צבע, לפי הבקשות והרעיונות שלכם. אם תרצו, נחל בעבודות הצביעה תוך מספר שעות, או תוך יום יומיים.

צביעת משקופים ודלתות
אייקון וי
אמינות ואחריות

השקיפות בהצעת המחיר ובאופן ביצוע העבודה של צבעי בקריית אונו, היא קריטית. שימו לב שכל הצעת מחיר שתקבלו, תכלול את הייעוץ וההכנה לצביעה, את עלויות הצבע, את הניקיון, וכמובן את הפינישים או התיקונים, במידה ויש צורך.

אצלנו בסופר צבע, שביעות הרצון של הלקוחות, היא מעל לכל. אין אצלנו עלויות נסתרות. אנחנו מספקים אחריות לכל עבודת צבע שנעשית על ידינו. מצאתם  בעיה לאחר תום הצביעה? אנחנו מתחייבים להגיע לתיקונים, גם אם עבר חודש מסוף העבודה.

אייקון וי
ניסיון ומוניטין

לפני שאתם מזמינים עבודה אצל צבעי בקריית אונו, חשוב שתבדקו את הניסיון שלו ותבקשו ממליצים. צחי דהן, הבעלים של סופר צבע, הוא צבעי בעל שם וניסיון של שנים רבות, בצביעת דירות בקריית אונו, ובכל גוש דן. סופר צבע ידועה באיכות העבודה ובאנשי המקצוע שהיא מעסיקה. אנחנו מספקים שירות לבעלי דירות רבים, כמו גם לחברות גדולות במשק, למשרדים ציבוריים, ולבעלי עסקים קטנים.

אייקון ארנק
מחיר

אנשי מקצוע המציעים שירות של צביעת דירה, מפרסמים טבלאות מחירים ומתייחסים למחירונים מקובלים לצרכן. כדי שתוכלו לקבל מחיר מדויק, חשוב שתפרטו מה גודל הנכס, מה היקף העבודה, והאם היא כולל הזזה והחזרה של הרהיטים.

המחירים שסופר צבע מציעה הם ללא תחרות. בהתאם לפגישה איתכם בנכס, נוכל להבין מכם אילו עבודות דרושות, מה גודל הנכס, ומה מספר החדרים הנחוצים לצביעה. נוכל להבין מכם האם צריך לצבוע את התקרה, את דלתות ואת המשקופים. בהתאם, ניתן לכם הצעת מחיר מעולה.

אייקון וי
אייקון לייק
אייקון מטאטא

מחפשים צבעי בקריית אונו? רוצים לעבוד מול גורם אמין ומקצועי? מעוניינים בהצעת מחיר אטרקטיבית לצביעת דירה בקריית אונו?  צרו איתנו קשר

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!