צביעת דלתות ומשקופים

צביעת דלתות ומשקופים

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

צביעת דלתות ומשקופים, היא השקעה לטווח ארוך, המשדרגת מאוד את הבית. יש לכם דלת כניסה או דלת פנימית ישנה, ואתם חושבים שכבר אין דרך לשפצה או לחדשה? רוצים לצבוע דלת מתכת או דלתות עץ בתוך הבית? שוקלים באיזה סוג צבע, ובאיזה גוון לצבוע אותן? מעוניינים שצביעת המשקופים תהיה מדויקת ונקיה? בשביל זה אנחנו כאן.

עבודות צבע בבית הן אחת הדרכים הטובות והזולות ביותר לחידוש האוירה בבית, ולהעניק לכניסה לבית ולחדרים תחושה נהדרת וחדשה. אחד היתרונות של עבודות צבע, לעומת עיצוב מחדש או מעבר דירה, הן העלויות נמוכות. בנוסף, הביצוע המהיר של הצביעה, והיכולת לבחור ולעצב את הסביבה הביתית ללא מאמץ רב, הופכים את צביעת הדירה, או חלקים ממנה, לשיטה המועדפת על הישראלים, כשהם בודקים אופציות לשיפוץ הבית.

צביעת דלתות ומשקופים אינה יקרה, אך חשוב שתיעשה בצורה איכותית על ידי בעל מקצוע. היא נעשית בדרך כלל עם צביעת הבית כולו, אך ישנם גם רבים הפונים אלינו, כדי לצבוע רק את הדלת הקדמית, או רק את הדלתות והמשקופים הפנימיים.

אצלנו בסופר צבע, אנחנו מבצעים עבודות צביעת דלתות ומשקופים, וכמובן גם צביעת הבית או צביעת הדירה כולה. מעוניינים לדבר עם צבעי מקצועי, שיגיע לביתכם, וייתן לכם הצעת מחיר לצביעת דלתות ומשקופים בלבד? צרו איתנו קשר

צביעת דלתות עץ

מחיר צביעת דלתות ומשקופים

שוקלים האם להזמין איש מקצוע לצביעת דלת עץ ישנה, צביעת דלת מתכת, או צביעה של מספר דלתות ושל המשקופים? חוששים שעלות הזמנת צבעי לצורך צביעת דלת פנים או דלת כניסה היא גבוהה? אתם תהיו מופתעים מהמחירים של סופר צבע.

גם בהשקעה מינימלית, ניתן לחדש כל דלת. אנחנו בסופר צבע מתמחים בצביעה המחזירה לדלת את הברק וחן, והכל בעלויות אטרקטיביות. המחירון של סופר צבע:

צביעת משקוף עץ

₪100

צביעת המשקוף נעשית באמצעות "פוליאור"- צבע ייחודי של טמבור המתאים למשקופים.

צביעת משקוף פלדלת

₪150

משקופים של חדר ממד/פלדת הם משקופים רחבים יותר ממשקוף רגיל, ולצביעתם יש להשתמש בצבע על בסיס שמן, ולא בצבע על בסיס מים כמו במשקופי עץ.

צביעת דלת עץ

₪200

חידוש דלת עץ

צביעת משקוף+דלת

₪250

המחיר הוא אותו הדבר לדלתות פלדלת ולדלתות עץ

צביעת משקופים ודלתות – איך אנחנו עושים את זה נכון:

חובה לשמור על יסודיות

צביעת דלת או צביעת משקוף נראית אולי כמלאכה פשוטה יחסית, אך היא דורשת מיומנות ומקצועיות. הסיבה העיקרית היא שהיא מצריכה הקפדה מיוחדת על הפרטים הקטנים. המראה הכללי של המשקוף או הדלת עלול להיפגע מכל נזילה או סימן של הרולר או המברשת. צביעה חובבנית אינה מחמיאה לדלת, ומכיוון שאנחנו עוברים דרכה מספר רב של פעמים בים, סביר להניח שנשים לב לפגם.

התאמת צבע לפי סוג הדלת

דלתות פנים הן ברוב המקרים עשויות עץ. דלתות כניסה לבית, הן כמעט תמיד ממתכת. לעתים גם ניתן לראות שילוב של שני חומרי הגלם, או הוספה של זכוכית.

כאשר אנחנו ניגשים לצבוע את הדלת ואת המשקוף (העשוי על פי רב מאותו חומר ממנו עשויה הדלת), עלינו להתאים את סוג הצבע לחומר הגלם. בתור אנשי מקצוע עם ניסיון רב שנים, נוכל לעזור לכם לבחור את הצבע ואת הגוון הנכון, לבצע את העבודה הדרושה בכדי לתקן את הדלת והמשקופים, ואף לייעץ לכם כיצד להתאים את הגוון ליתר הבית.

סדר עבודה בצביעת דלת ומשקוף

צביעת דלתות ומשקופים יכולה כאמור רענן את מראה ביתכם, במיוחד אם הצביעה מתבצעת במקביל לצביעת הדירה. מאוד חשוב לצבוע משקופים ודלתות בסוף צביעת דירה, לאחר שהקירות כבר נקיים. זיכרו- דלת מלוכלכת וישנה בולטת לעין במיוחד אם צבעתם את הקירות.

קבלו טיפ – הזמנה של צביעת דלתות ומשקופים ביחד עם צביעת הדירה, תחסוך לכם כסף. זאת משום שבעל המקצוע כבר נמצא אצלכם בנכס ואינו צריך לתמחר את העבודה בנפרד.

מדוע לקוחות רבים בוחרים בסופר צבע לצביעת דלתות ומשקופים?

סופר צבע נותנת ללקוחותיה תמיד שירות אמין, אוזן קשבת,ויעוץ מקצועי.

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

מקצועיות

בסופר צבע תקבלו שירות מאיש מקצוע אדיב ומנוסה. כל העובדים שלנו מבצעים עבודה מקצועית, נקיה ומדויקת. אנחנו עובדים רק עם חומרי צבע איכותיים של טמבור. בסופר צבע תוכלו לקבל יעוץ לגבי כל גוון וסוג צבע, אשר יכול להתאים לדלת או למשקוף. כל סוג עבודה שתרצו- אנחנו כאן כדי לסייע לכם. גם אם תבחרו רק בצביעת דלת פנים אחת. כל עבודות הצבע. מעוניינים להוסיף על צביעת הדלתות והמשקופים גם עבודות נוספות? אנחנו מבצעים צביעת קיר, צביעת תקרה, צביעת סלון, צביעת דירה קומפלט, צביעת רצפת פרקט, צביעת חדר אמבטיה, צביעת חדר מדרגות, ועוד.

אייקון זמן
אייקון וי
אייקון וי
אייקון ארנק

המחיר של סופר צבע הוא ללא תחרות!

המחיר תמיד כולל את היעוץ, את עלות העבודה, את הצבע, וכמובן את עבודת הניקיון בסוף העבודה. זמינות- אצלנו ניתן להזמין עבודות צביעת דלת או משקוף בדרך כלל תוך מספר שעות. ברשותנו צוות הערוך גם לעבודת צבע דחופה. מבלי לפגוע כמובן באיכות הצביעה.

אייקון וי

אנחנו מתחייבים לשביעות רצונכם

בסופר צבע נעשה הכל בכדי שתצאו מרוצים, כדי שתמליצו עלינו לקרובים שלכם, וכדי שתזמינו אצלנו גם עבודות צבע נוספות. לשם כך אנחנו נותנים אחריות מלאה על עבודות הצבע. מצאתם פגם בצבע הדלת? רוצים שנחזור לתיקונים לאחר צביעת משקוף? אנחנו כאן בשבילכם, ללא תוספת עלות. אנחנו מודעים לכך שלעיתים יש צורך בתיקונים, וזמינים עבורכם, גם כחודש לאחר תום העבודה.

אייקון לייק
אייקון מטאטא

חידוש הצבע בדלתות ומשקופים

דלתות ומשקופים סובלים מבלאי גבוה בשל השימוש הרב בהן. עם הזמן, הצבע המקורי נפגם ומשנה גוון. לאחר מספר שנים מרכישת הדלת, נראה קילופי צבע בדלת או במשקוף, והדלתות עצמן, גם הן מתיישנות ומתבלות ככל שהזמן עובר.

מה עושים במקרים של דלת מתיישנת או צבע שדוהה? במידה ואין לנו רצון, או תקציב, לרכוש דלתות פנים חדשות ויקרות, כדאי שתדעו כי ניתן לצבוע מחדש את הדלת. גם צביעת דלת ישנה היא אפשרית, אפילו אם נדמה לנו שעבר זמנה.

על מנת לחדש בקלות את עיצוב פנים הבית, מומלץ לחדש מידי מספר שנים את צבע דלתות הפנים ואת צבע המשקופים. חשוב לדעת, שכדי לבצע צביעת דלת יסודית ולהגיע לתוצאות גבוהות ואיכותיות, יש לפרק קודם את הדלתות מהצירים, להניח את הדלתות על חמורים בעת הצביעה, ולהשתמש בצבעים המתאימים לסוג הדלת.

בסופר צבע אנחנו מתמחים בצביעת דלתות ומשקופים. תוכלו ליהנות מהניסיון רב השנים שלנו בתחום. מתכננים צביעת דלתות ומשקופים וצריכים עזרה? אל תהססו ליצור איתנו קשר

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!