צביעת דירה בגבעתיים

צביעת דירה בגבעתיים

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

ממוקמת במרחק נגיעה מתל אביב, גבעתיים היא עיר עם נדל"ן איכותי. בעיר המונה 60 אלף תושבים ,ומשקיפה על תל אביב והסביבה, ניתן למצוא בתי מגורים נמוכים רבים, כמו גם בניה חדשה של בנייני דירות גבוהים. הדיירים בנכסים בגבעתיים נחלקים בין בעלי דירות ותיקים ומשפחות שגרות בעיר שנים רבות, לבין משכירי דירות רבים, המעוניינים לגור בסמוך לעיר הגדולה, אך ליהנות מהשקט וממחירי השכירות הנוחים יותר מאשר בתל אביב.

לקוחות שירותי צביעת הדירות של סופר צבע בגבעתיים, נחלקים גם הם לשני סוגים עיקריים:

  • סופר צבע מספקת שירות של צביעת דירה בגבעתיים עבור דירות מאוכלסות, אשר גרות בהן משפחות, באופן קבוע.
  • לקוחות נוספים של סופר צבע בגבעתיים, הם בעלי בתים המשכירים את דירתם לדיירים אחרים. בעלי הבתים מעוניינים בצביעת הדירה המושכרת, בעת יציאה של דיירים ישנים, וכניסה של דיירים חדשים לדירה המושכרת.

בגבעתיים קיימת השקעה גדולה בתחום החינוך, והאוכלוסייה נחשבת מבוססת ומשכילה. כאשר לקוחות פונים אלינו בנוגע לצביעת דירה בגבעתיים, הם מצפים ליחס אדיב, לאמינות ולשקיפות, ולעבודה מקצועית ונקיה, וכמובן למחיר נוח ותחרותי.

אין פלא איפה שסופר צבע, בהנהלת צחי דהן, צברה קהל לקוחות גדול ויציב בגבעתיים.

מעוניינים בצביעת דירה בגבעתיים? מחפשים צבעי בגבעתיים והסביבה? צריכים יעוץ ושירות סבלני, עבודה מקצועית, מדויקת ומהירה, ובמחירים ללא תחרות? סופר צבע היא הכתובת.

צביעת דירה היא דרך מעולה לשנות את סביבת המגורים הפנימית של הדירה, לשדרג את עיצוב הפנים ולרעננן את הדירה, מבלי להיכנס להוצאות רבות. דיירים ובעלי דירות רבים, מתקשרים אלינו ליעוץ ולעבודת צביעת דירה בגבעתיים ובכל גוש דן.

מחפשים צבעי בגבעתיים? הנה כמה סיבות מדוע לבחור בסופר צבע:

בסופר צבע אנחנו מבצעים את כל סוגי עבודות הצבעות בגבעתיים: אנחנו צובעים בתים פרטיים, חדרי מדרגות, צביעת של קירות יחידים, הסלון או צביעה של הדירה כולה, צביעה הכוללת את החלונות, המשקופים והדלתות, ועוד.

אנחנו עובדים מול כל הלקוחות שלנו לפי מספר עקרונות:

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

מקצועיות

 צביעת דירה בגבעתיים היא עניין לבעלי מקצוע. סופר צבע מתחייבת לעבודת הצביעה המקצועית ביותר, ברמה הגבוהה ביותר האפשרית. אנחנו משתמשים בצבעים איכותיים בלבד של טמבור, ובאנשי מקצוע מנוסים ומומחים בתחומם. אנחנו מבצעים פינישים ותיקונים עד לפרט האחרון, כולל תיקוני טיח בקירות ועוד. הכל כדי שאתם תהיו בראש שקט שצביעת הדירה בגבעתיים נעשתה בידיים הנכונות.

אייקון זמן

זמינות ומהירות ביצוע

אנחנו בסופר צבע זמינים בטלפון בכל עת, ועומדים לרשותכם לכל עבודת צביעת דירה בגבעתיים. כבר בשיחת הטלפון הראשונה שלכם איתנו, נתאם פגישה אצלכם בדירה, ונחל במלאכת הצביעה תוך שעות ספורות, או תוך יום יומיים, בהתאם לבקשתכם.

אייקון וי

אמינות

השקיפות בעבודה ובהצעת המחיר, ושביעות הרצון של הלקוחות, היא מעל לכל. כל הצעת מחיר שתקבלו, תכלול את הייעוץ וההכנה לצביעה, את עלויות הצבע, את הניקיון, וגם את התיקונים במידת הצורך. אין עלויות נסתרות!

אייקון וי

ניסיון

צחי דהן הוא צבעי בעל שם וניסיון של שנים רבות, בצביעת דירות בגבעתיים, ובגוש דן. סופר צבע מעסיקה רק צבעים מקצועיים, ומספקת שירות לבעלי דירות רבים, כמו גם לחברות גדולות במשק, למשרדים ציבוריים, ולבעלי עסקים קטנים.

אייקון ארנק

מחיר

המחירים של סופר צבע הם ללא תחרות, נקודה! מחפשים צבעי בגבעתיים, צריכים איש מקצוע אמין ומקצועי, ובמחיר ללא תחרות? הגעתם למקום הנכון.

אייקון וי

אחריות מלאה

 אנחנו מספקים אחריות על כל עבודת הצבע שעשינו. בתום הצביעה נעבור יחד אתכם על העבודה שנעשתה, ונוודא שאתם מרוצים. במידה וגיליתם בעיה לאחר הצביעה, גם חודש אחרי סיום העבודה – אנחנו מתחייבים לעשות תיקונים ולפתור את הבעיה מיד.

אייקון לייק

ליווי אישי

התקשרו אלינו למענה אדיב ומקצועי. נוכל לייעץ לכם בכל סוג של עבודת צבע, ולשרת אתכם בכל בקשה ושאלה לאורך העבודה.

אייקון מטאטא

ניקיון

עבודת צביעת דירה בגבעתיים, ובעצם בכל מקום בארץ, נעשית תוך הכנות חשובות, ציפוי והגנה על הריהוט, על הרצפה ועל הקירות, ועל הפריטים בדירה. אנחנו מבצעים עבודת צביעה מדויקת, מקפידים על צביעה עדינה של פינות וחיתוכים, וכמובן על עבודת ניקיון מדוקדקת בסוף העבודה.

מה חשוב לדעת לפני צביעת דירה בגבעתיים?

יעוץ- הבהירו את דרישותיכם ואת רצונותיכם, ובקשו ייעוץ ופגישה בנכס, לפני תחילת הצביעה. התייעצו עם בעל המקצוע לגבי אפשרויות, סוגי צבעים, ואפילו לגבי גוון הצבע. צבעי מנוסה יוכל לתרום לכם מניסיונו, לתת לכם רעיונות, ולעזור לכם להחליט בין מספר אופציות.

מחיר ביחס לשטח הדירה ומרוכבות הצביעה- חישבו מראש על פרטי העבודה הדרושה, גודל החלל, האם דרושה צביעה של התקרה, של דלתות ומשקופים, חלונות, או רק צביעת קירות? ידעו את הצבעי לגבי הפרטים בדירה, והבהירו מי אחראי על הזזה, פינוי והחזרה של רהיטים ובמידה ויש צורך.

מקצועיות ומוניטין- לפני שמשכירים את שירותיו של צבעי בגבעתיים, כדאי שתבדקו איזה סוג עבודות הוא ביצע. בסופר צבע, נוכל לתת לכם רשימת ממליצים עבורם עשינו עבודת צביעת דירה בגבעתיים.

מחפשים צבעי בגבעתיים? מעוניינים בבעל מקצוע אדיב, הנותן שירות מקצועי ואמין?

צרו איתנו קשר.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!