צביעת דירה בגני תקווה

צביעת דירה בגני תקווה

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

צביעת דירה הינה מלאכה מספקת מענה לצורך בחידוש וריענון מראה הדירה. עבודת הצביעה יכולה להוות חלק ומרכיב בשיפוץ נרחב וכולל וכן לעמוד בפני עצמה במטרה ליצור מראה אסתטי ונעים ללא השקעת משאבים וכספים רבים. צביעת דירה בגני תקווה בידי חברת סופר צבע כוללת שימוש בחומרי הצביעה האיכותיים ביותר וכלים ייעודיים המופעלים בידי צוות עובדים מיומן ומנוסה. צביעת דירה מאפשרת לנו לשדרג את מראה הבית ולהעניק לנו תחושת התחדשות וכל זאת ביעילות ובמהירות מבלי לצאת משגרת היומיום.

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת
אייקון זמן
אייקון וי
אייקון וי
אייקון ארנק
אייקון וי
אייקון לייק
אייקון מטאטא

תיאום ציפיות והכנות מקדימות

צביעת דירה בגני תקווה כוללת את כל ההכנות הדרושות טרם ביצוע העבודה כגון: ניקוי הקירות והסרת לכלכוך, ביצוע תיקוני טיח, הסרת חפצים שונים התלויים על קירות הבית, סידור הדירה וכיסוי רכוש וחפצים יקרים, יישור והחלקה של הקיר ועוד. טרם התחלת העבודה, אנו מקיימים פגישת ייעוץ ותיאום ציפיות עם הלקוח וזאת על מנת לבחור נכונה בסוג הצבע, בגוון, בסגנון ובכל הפרטים והאלמנטים הרלוונטיים לשם קבלת תוצאות עבודה מושלמות לשביעות רצון הלקוח.

ביטוי אישי ובחירת סגנון עיצובי לצביעת דירה בגני תקווה

צביעת דירה בגני תקווה מספקת בידי הלקוח אפשרות לביטוי הטעם האישי שלו ולהגשמת כל רעיון וחלום עיצובי. לצבע הדירה ישנה השפעה רבה על התחושה והאווירה בבית וכיום ניתן לבחור צביעת דירה במגוון סגנונות המייצרים הרמוניה ומשלבים אלמנטים דקורטיביים מגוונים. בחירת צבע קובעת רבות לגבי סגנון עיצוב הבית ולפניכם כמה מהאפשרויות והטרנדים החמים בעולם צביעת הדירות.

צביעה בסגנון מודרני – הדירות החדשות והמודרניות מתאפיינות בקווים ישרים ונקיים, במינימליזם ובשימוש בצבעים חלקים. צביעה בסגנון מודרני תעניק לבית מראה נקי ותכלול שימוש רב בצבעי לבן ושחור עם נגיעות של צבע אדום באלמנטים שונים.

צביעה בסגנון קלאסי – הסגנון הקלאסי היה פה מימים ימימה והוא יישאר עמנו לעוד שנים ארוכות. הסגנון מושפע מעיצוב אחוזות וארמונות ונחשב למרשים, מהודר ומלכותי. צביעה בסגנון קלאסי תעשה שימוש בצבעי שחור, לבן וזהב, כאשר הקירות הלבנים יהיו מעוטרים בקישוטים ואלמנטים דקורטיביים בצבע זהב אשר מסביבם יעברו קווים שחורים דקים.

צביעה בסגנון כפרי – דירה בעיצוב כפרי תכלול שימוש רב בעץ טבעי וצבעים חמים. הצבעים שיתאימו לסגנון כפרי הינם צבעי אדמה חזקים וחמים שישתלבו עם ריהוט עץ כבד וטבעי.

צביעה בסגנון אקלקטי – מקורו של קו העיצוב האקלקטי הינו בשבדיה והוא משלב כמה סגנונות יחדיו. כך ניתן לצבוע קירות שונים בצבעים אחרים וליצור עניין וניגודיות. צביעה בסגנון אקלקטי תיקח את הטוב שמכל אחד מהסגנונות האחרים ותיצור מראה שלם, ייחודי ומעניין.

שילוב בין ערך אסתטי ופונקציונלי

צביעת דירה בגני תקווה תספק עבורכם מענה מקצועי ואיכותי הן מבחינה פונקציונלית לשם חידוש ושדרוג הדירה והן מענה אסתטי לכל צורך ורעיון עיצובי. צביעת דירה מכניסה את הטאץ' האישי שלכם וזאת תוך שימוש בכלים מקצועיים המבטיחים תוצאות איכותיות. צביעת דירה נועדה להתחדשות וכל זאת בהשקעה כספית מינימלית והשגת תוצאות בעלות ערך מוסף רב. צבעי בגני תקווה של חברת סופר צבע יוכל להגשים עבורכם כל סגנון עיצובי וזאת תוך יצירת מראה הרמוני המשתלב היטב עם האלמנטים האחרים בבית. לצד הפן האסתטי, הרי שצביעת דירה חיונית וחשובה כחלק מתחזוקה נאותה של הבית. שכבת הצבע מתיישנת לאורך הזמן וסופגת לחות וכתמים שונים. צביעת דירה בגני תקווה הכוללת כמה שכבות של צבע איכותי, תספק עמידות בפני לחות והתקלפות, תבטיח שמירה על מראה דירה אסתטי ונעים לעין ותשמור על הנכס שלכם מתוחזק בצורה ראויה.

החלום שלכם והמומחיות שלנו לתוצאות מושלמות

חברת סופר צבע מספקת שירותי צביעת דירה בגני תקווה מקצועיים וזאת בתיאום מלא עם הלקוח ובהתאמה אישית של כל המרכיבים במלאכת הצביעה לרצונות וההעדפות שלכם. אתם מספקים לנו את הרעיון והחלום העיצובי ואנו ממשים אותו באמצעות כלים וכישורים מקצועיים. צבעי בגני תקווה של חברת סופר צבע הינו בעל הניסיון, הידע והמומחיות לצביעת דירה בצורה מושלמת לקבלת תוצאות הן איכותיות ומקצועיות והן כאלה התואמות את הטעם שלכם. לכל בקשה, שאלה ופנייה, אנו עומדים לשירותכם ונשמח לספק לכם מענה כולל בתחום צביעת דירה, תוך הקפדה על אחריות, אמינות ואיכות השירות.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!