צביעת דירה בהוד השרון

צביעת דירה בהוד השרון

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

מתכננים צביעת דירה בהוד השרון? מעוניינים להזמין צבעי בהוד השרון, איש מקצוע בעל ניסיון, תודעת שירות, ובמחיר ללא מתחרים?

אנחנו בסופר צבע מבצעים עבודות מגוונות של צביעת דירה בהוד השרון: צביעה של קיר בודד או מספר קטן של קירות בדירה, צביעה של חדר האמבטיה, צביעת תקרה, וצביעת דירה קומפלט. אתם בעלים של בית פרטי בהוד השרון ומחפשים צבעי שיכול לבצע את העבודה במהירות, במקצועיות, ובמחיר מעולה? הגעתם למקום הנכון.

הסיבה שכל כך הרבה לקוחות בוחרים בסופר צבע לצביעת דירה בהוד השרון:

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת
אייקון זמן
אייקון וי
אייקון וי
אייקון ארנק
אייקון וי
אייקון לייק
אייקון מטאטא

סופר צבע היא חברה מוכרת כבר שנים בתחום צביעת דירות, וידועה בזכות איכות השירות:

  • כל עבודות הצבע נעשות במקום אחד. צביעת קירות בודדים, צביעת תקרות, צביעת הסלון, צביעת מסגרות של חלונות, צביעת רצפת פרקט, צביעת משקופים ודלתות, צביעת חדר האמבטיה, צביעת חדר מדרגות, וצביעת כל הדירה קומפלט.
  • זמינות- ניתן להזמין מסופר צבע עבודת צבע בדרך כלל מהיום למחר. אנחנו מעסיקים צוות מיומן ורחב, המוכן לבצע עבודות צבע דחופות ומורכבות. וכמובן גם עבודות קטנות ועדינות.
  • אצלנו אתם מקבלים שירות אמין, אוזן קשבת, ייעוץ והכוונה, ונכונות לכל סוג של עבודה. אנחנו פה כדי לעזור לכם, ולבצע כל עבודת צבע שתרצו. אנחנו עושים הכל כדי שתצאו מרוצים, ורוצים שתחזרו אלינו שוב לפעמים הבאות, גם אם עברתם לגור במקום אחר.
  • מחיר צביעת דירה בהוד השרון עם סופר צבע, הוא מחיר ללא תחרות! המחיר שתקבלו מאיתנו כולל הכל- את הצבע, את היעוץ, את עלות המלאכה כמובן, וגם את עבודת הניקיון בסוף העבודה.
  • אחריות מלאה של סופר צבע על כל העבודה- אם מצאתם פגם או תיקונים הדרושים לאחר סוף הצביעה, אנחנו נגיע לתקן הכל! ללא כל תוספת עלות, גם כחודש לאחר סיום הצביעה.
  • אנחנו עובדים אך ורק עם צבע איכותי של טמבור. אתם יכולים להזמין מאיתנו את כל הגוונים הקיימים, וכל המרקמים האפשריים. אנחנו כאן בכדי להגשים את החזון שלכם לעיצוב של הבית.
  • אנחנו מבצעים עבודה נקיה ומדויקת. אצלנו תמיד תקבלו שירות ללא דופי, מאיש מקצוע מנוסה ואדיב.

כיצד אנחנו בסופר צבע מבצעים צביעת דירה בהוד השרון?
הכנות לפני הצביעה

לפני הצביעה, נעבור על כל הקירות והמקטעים הזקוקים לצבע. אנחנו דואגים למלא גומחות, שקעים וחורים בקירות, ומשתמשים בשפכטל ובחומר מילוי. אנחנו משייפים ומיישרים בליטות בקיר, מקלפים שכבות צבע ישנות, ומנקים את צירי הדלתות והחלונות מכל חלודה או שאריות צבע מתקלף. אנחנו דואגים להסיר אבק ושאריות של צבע ולכלוך, גם מהמשקופים הזקוקים לניקיון.

ציפוי בניילון והגנה מפני כתמים

בשלב זה, ניגש לצפות את כל האזורים אשר אינם אמורים לקבל צבע- אנחנו שמים סרט מסקינטייפ על משקופים ועל פינות שאמורות לקבל צבע שונה, ועל חלקים שאינם אמורים לקבל צבע בכלל. בהתאם לעבודה, אנחנו מצפים בניילון את המטבח, את המרצפות, את הדלתות, וכל נקודה שצריכה להיות מוגנת מהצבע, או שרק בהמשך העבודה, אמורה לקבל צבע בגוון שונה.

צבע יסוד, ובדיקת גוון הצבע

בכל עבודות הצבע, תמיד נתחיל בשכבת צבע יסוד, המאפשרת קליטה אמיתית של הצבע הסופי. לאחר התייבשות הפרימייר (צבע היסוד), נוכל להוסיף שכבה ראשונה, ואז שנייה, של הצבע הראשי. לפני צביעת כל הקיר- אנחנו בודקים את הגוון של הצבע, צובעים על מקטע קטן בקיר, או על קרטון, ומחכים להתייבשות הצבע, כדי לוודא שהגוון הוא בדיוק זה שבחרתם.

סדר הצביעה

עבודת הצבע מתחילה כמעט תמיד בתקרה. נצבע את התקרה בצבע עמיד המיוחד לתקרות. לאחר מכן, נמשיך בצביעת מקטעים מאתגרים, "חיתוכים", כפי שהם נקראים בשפה המקצועית. נצבע את הפינות והמשטחים הקשים לצביעה, ולאחר מכן גם את הרצועה שבין התקרה לקיר, ובין הקיר לאבני הרצפה. נעבור לטפל במשקופים, בחלונות, ובדלתות. רק לאחר צביעת כל החלקים המאתגרים, נמשיך בעבודת הצביעה הפשוטה יותר של הקטעים השטוחים והגדולים בקירות הבית.

פיניש

לפני שהשכבה האחרונה של הצבע תתייבש לחלוטין, ניגש לפינישים האחרונים. נעבור על כל הקירות עם נורה חזקה, המאפשרת לנו לראות אם יש הבדלים או חוסרים בשכבות הצבע. נוודא שהצביעה של כל החלקים היא אחידה ונקיה.

ניקיונות

בסוף מלאכת הצביעה, נעבור על העבודה יחד אתכם. תוכלו לראות שאין פגמים או תיקונים, ובמידה וישנם, נשוב לתקנם. לבסוף, נוריד את סרטי המסקינטייפ, את הניילון ואת יריעות ההגנה, ננקה את הרצפה ואת הפינות, ונשאיר את הדירה נקיה. זהו. עכשיו אתם יכולים לחזור לדירה נקיה ונעימה, צבועה בדיוק כפי שביקשתם.

מהם ההכנות הדרושות לקראת צביעת דירה בהוד השרון?

לצביעת דירה דרושות מספר עבודות הכנה:

  1. לפני צביעת הדירה בהוד השרון, עדיף לרכז או לאחסן את הרהיטים במקום מוגן. הזיזו כל חפץ או רהיט שעלול להפריע לצבעי, בעת צביעת קירות ופינות רחוקות. אם אינכם יכולים לפנות את הרהיטים, כסו אותם ביריעות ניילון, ורכזו את הרהיטים הניידים במרכז החדר. תוכלו גם לומר לנו אם ברצונכם שאנחנו נעשה את העבודה עבורכם.
  2. בחרו את הזמן המתאים לכם לצביעת הדירה. החליטו מתי נוח לכם להזמין צבעי בהוד השרון, מתי אתם יכולים לפנות את הדירה, וכמה חלל דרוש לכם, במידה ואתם רוצים להישאר בה תוך כדי עבודת הצביעה.
  3. הדבר החשוב ביותר- מצאו בעל מקצוע בעל ידע ומוניטין, שמסוגל לבצע את עבודת הצביעה בצורה נקיה, במקצועיות, ובמחיר טוב.

לפעמים חשוב לשמוע מהצבעי על ממליצים שיש לו.  כדאי להתייעץ עם הצבעי לגבי החזון והבקשות הייחודיות שיש לכם. כך תוכלו להבין מה אפשרי לבצע, מה מומלץ, וכיצד לבצע זאת. זאת העת לשאול את כל השאלות, בכדי להבין מה כוללת הצעת המחיר, לקבוע האם היא כוללת את הזזת הרהיטים, והחזרתם. ואל תשכחו לשאול תוך כמה זמן ניתן לסיים את העבודה.

לקוחות המחפשים צבעי בהוד השרון

אנחנו בסופר צבע משרתים מגוון של לקוחות המעוניינים בצבעי בהוד השרון – דירות במבנים חדשים ומבנים ותיקים, בתים צמודי קרקע, בתים במושבים הסמוכים, וגם עסקים קטנים.

רוב הלקוחות של סופר צבע המזמינים צביעת דירה בהוד השרון, הם לקוחות הגרים בעיר שנים רבות. אמנם התחלופה של הדיירים בדירות מושכרות בהוד השרון אינה גבוהה יחסית לערים כמו רמת גן או הרצליה, אך גם בה ניתן למצוא משכירי דירות, המזמינים את שירותנו בכדי לצבוע את הדירה בעת חילופי דיירים, לפני כניסת דיירים חדשים.

צחי דהן, הבעלים של סופר צבע, משרת לקוחות רבים ומגוונים בהוד השרון ובמרכז הארץ, ורואה ביקוש הולך וגדל לעבודות צבע, וגם לצביעת דירה בהוד השרון. לעיתים רבות, לקוחות המחפשים צבעי בהוד השרון, מבקשים שהעבודה תעשה באותו היום, או ביום למחרת, ולכן אנחנו בסופר צבע מחזיקים צוות מיומן של צבעים מקצועיים, היכול לבצע את כל עבודות הצבע, תוך זמן התרעה מינימלי.

מחפשים איש מקצוע לצביעת דירה בהוד השרון? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!