צביעת דירה בחולון

צביעת דירה בחולון

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

מחפשים צבעי בחולון? אפשר להפסיק לחפש. סופר צבע היא החברה המובילה לצביעת דירה בחולון. אנחנו מבצעים עבודות צבע רבות ועובדים לפי כללים ברורים של מקצועיות, שירות ללא דופי, אמינות, ומחיר ללא תחרות.

בחיים של כל אדם ושל כל משפחה, יש רגע בו אנחנו רוצים לעשות שינוי. במקרים רבים, שינוי בסביבה המיידית שלנו, בבית בו אנחנו גרים, מוסיף לנו אנרגיה חדשה וצבע לחיים. במקרים כאלה, מעבר דירה או עיצוב הבית מחדש, יכול לסמן עבורנו יציאה לדרך חדשה. יש כאלה שעוברים לדירה חדשה, ויש אנשים שרוצים לעשות שינוי, אך אין להם תקציב או רצון לעבור בית, או להזמין אדריכל פנים, כדי שיעשה עבודה של עיצוב מחדש. עבודת צבע איכותית ויפה, יכולה להפוך את הסביבה הביתית שלנו, לרעננה ונעימה יותר לחיות בה, ולאפשר לנו תחושה נפלאה של בית חדש, אך בתקציב נמוך מאוד.

אנחנו בסופר צבע משרתים הרבה לקוחות המעוניינים בצביעת דירה בחולון, לשם שדרוג החלל, בעת מעבר דיירים, או בקנייה של דירה חדשה או ותיקה.

מדוע לבחור בסופר צבע לצביעת דירה בחולון?

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

מקצועיות

לצביעת דירה בחולון מומלץ להזמין איש מקצוע. אנחנו בסופר צבע מתחייבים לעבודת הצבע המקצועית והאיכותית ביותר.

צחי דהן, הבעלים של סופר צבע מסביר:

"אנחנו משתמשים בצבעים איכותיים בלבד של טמבור, ומעסיקים אנשי מקצוע מנוסים. כאשר אתם קוראים לנו לצביעת דירה, ובעצם בכל מקום, אנחנו מקפידים על כל פרט, כולל תיקוני טיח בקירות לפני הצביעה, שכבת צבע יסוד וצבעיים ייעודיים לתקרה, צבעים עם מרקם מיוחד לפי דרישת הלקוח, ומבצעים פינישים ותיקונים עד לפס הצבע האחרון. בהזמנת עבודה מסופר צבע, אתם יכולים להיות בראש שקט שצביעת הדירה נעשית בידיים הנכונות".

אייקון זמן

זמינים לשרת

מחפשים צבעי בחולון בדחיפות? תוכלו ליצור איתנו קשר בטלפון בכל עת. אנחנו מסוגלים לבצע כל עבודות הצבע, גם צביעת בתים פרטיים. כבר בשיחת הטלפון הראשונה שלכם איתנו, נתאם פגישה אצלכם בדירה, תוך זמן קצר. במידה והמלאכה היא דחופה, ברשותנו צוות של צבעים שנמצא לשירותכם, ומסוגל לסיים את עבודות הצבע במהירות וללא דיחוי.

אייקון וי

אמינות

האמינות והשקיפות הן מעל לכל מבחינתנו. בפגישת הייעוץ בביתכם נסקור את החלל המבוקש לצביעה, ונעריך את גודל ופרטי העבודה הדרושה. אנחנו תמיד ישירים, וישרים. נעלה בפניכם את האתגרים, את האפשרויות, ונייעץ לכם לגבי מה ניתן או לא ניתן לעשות, ואיך כדאי לבצע את הצביעה, בהתאם לחזון שלכם. הצעת המחיר שאתם מקבלים מאיתנו, כוללת את הייעוץ, את ההכנה של החלל לצביעה, ואת כל עלויות הצבע, העבודה, והניקיון. גם הפינישים, והתיקונים במידת הצורך, כלולים בהצעת המחיר. אין אצלנו עלויות נסתרות!

אייקון וי

ניסיון

צחי דהן בעלים מבצע עבודות של צביעת דירה בחולון, ובכל גוש דן, כבר שנים רבות. תוכלו להתייעץ איתו לגבי הצבע והגוון הדרוש, אילו קירות וחלקים בדירה כדאי לצבוע, לשאול אותו לגבי רעיונות ובקשות שיש לכם לעיצוב החדש של הדירה, ולקבל הצעת מחיר במקום. צחי מספק שירות לבעלי דירות רבים בחולון, ועובד גם עם מלונות, בתי חולים, חברות גדולות ומשרדים ציבוריים, כמו גם עם בעלי עסקים קטנים. אנחנו מבטיחים לכם שהעבודה תבוצע על ידי צבעי מקצועי, ולפי הסטנדרטים הגבוהים ביותר.

אייקון ארנק

מחיר

מחפשים צבעי בחולון במחיר ללא תחרות? הגעתם למקום הנכון. המחירים של סופר צבע הם הזולים בשוק, נקודה! אצלנו המחירים לעבודה צביעת דירה בחולון, אינם באים על חשבון האיכות ומקצועיות העבודה.

אייקון וי

אחריות מלאה

בכל עבודת צבע שאנחנו עושים, יש אחריות של סופר צבע. לאחר סיום תהליך הצביעה, אנחנו עוברים אתכם על הקירות, המשקופים, התקרה ועל כל משטח שנצבע. אנחנו מתחייבים שתהיו מרוצים, ובמידה וגיליתם בעיה גם לאחר תום הצביעה, נבוא חזרה לביתכם לעשות תיקונים. גם אם גיליתם בעיות, אפילו חודש אחרי סיום עבודת הצבע, אנחנו נחזור לתקנן.

אייקון לייק
אייקון מטאטא

חשוב לזכור כשמזמינים צבעי בחולון:

סופר צבע משרתת את כל הלקוחות, בכל עבודת צבע שהיא. לא נורא אם תרצו לצבוע רק קיר אחד או שנים, או רק את התקרה. לפני צביעת הדירה, נסו להעריך אילו קירות, משקופים ודלתות, חלונות, ואפילו רצפת פרקט, תרצו לצבוע.

דבר נוסף, אם החלטתם לצבוע את כל הדירה, עדכנו אותנו לגבי עבודת הפינוי והכיסוי של החפצים בבית. ככל שנדע יותר על העבודה, נוכל לתאם ציפיות מולכם, ולתת לכם הצעת מחיר אטרקטיבית בהתאם.

ולבסוף- אינכם משוכנעים האם לצבוע את הדירה בעצמכם או להזמין צבעי מקצועי? הרימו אלינו טלפון. אנחנו מתחייבים לעזור לכם להחליט, ולאחר שתשמעו את ההצעה שלנו, סביר להניח שתשמחו שאיש מקצוע יעשה את העבודה בשבילכם.

מחפשים איש מקצוע לצביעת דירה בחולון? מצאתם! צרו איתנו קשר

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!