צביעת דירה בפתח תקווה

צביעת דירה בפתח תקווה

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

פתרון עבור לקוחות המחפשים צבעי בפתח תקווה

הלקוחות המחפשים צבעי בפתח תקווה ובסביבתה, הם מגוונים ורבים. העיר אשר אוכלוסייתה עברה כבר את ה-270 אלף תושבים (2020), נחשבת לחמישית בגודלה בישראל, ולכן אנחנו מקבלים פניות ממגוון מקורות, המחפשים איש מקצוע לצביעת דירה בפתח תקווה.

כמו כמעט בכל עיר באזור המרכז, בפתח תקווה אזור של בנייני דירות קטנים ונמוכים יחסית, כמו גם שכונות מתפתחות של מבני דירות גבוהים וחדשים. רובם המכריע של אלו הפונים אלינו לצביעת דירה בפתח תקווה, הם לקוחות המבקשים שנבצע עבורם מאוכלסת. יחד עם זאת, גם בעלי דירות המשכירים את הנכס שלהם לשוכרים, פונים אלינו כאשר הם מעוניינים בצביעת דירה בפתח תקווה, בעת חילופי דיירים, וכאשר הדירה ריקה.

סופר צבע, בבעלותו של צחי דהן, משרתת גם בעלי עסקים רבים הזקוקים לעבודה של צבעי בפתח תקווה. יש לנו לקוחות במרכז העיר, באזור השוק, וכמובן באזור התעשיה של פתח תקווה, הנחשב לאזור התעשייה הגדול בארץ.

מדוע לקוחות בוחרים בנו לעבודות צבע ולצביעת דירה בפתח תקווה?

סופר צבע צברה במשך השנים מוניטין, ניסיון רב וקהל לקוחות רב, וידועה בזכות השירות שאנחנו מספקים:

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת
אייקון זמן
אייקון וי
אייקון וי
אייקון ארנק
אייקון וי
אייקון לייק
אייקון מטאטא
  • שירות מעולה- מחפשים צבעי אדיב ומקצועי לצביעת הדירה? אצלנו תקבלו תמיד שירות אמין, אוזן קשבת, וסבלנות לייעץ לכם ולהכווין אתכם. אנחנו פה בכדי לבצע כל עבודת צבע שתצטרכו. אנחנו עושים את המקסימום כדי לתת הרגשה שאתם בידיים הנכונות, ולכן הלקוחות שלנו המחפשים צביעת דירה בפתח תקווה, חוזרים אלינו גם בפעמים הבאות, וממליצים למכרים שלהם עלינו.
  • מקצוענות- בסופר צבע נבצע עבורכם עבודה מקצועית, מדויקת ונקיה. אנחנו מעסיקים צבעים מקצועיים ומנוסים, ושמים דגש על עבודה איכותית, והשארת החלל נקי בתום העבודה.
  • כל עבודות הצבע במקום אחד- אצלנו תוכלו להזמין את כל עבודות הצבע במקום אחד. אנחנו מבצעים צביעת דירה קומפלט, וגם צביעת חלקי דירה. תוכלו להזמין צביעת קיר או קירות בודדים, צביעת התקרה, צביעה של הסלון, צביעת המשקופים, החלונות והדלתות, צביעת חדר אמבטיה, צביעת חדר מדרגות, ועוד.
  • מחיר מעולה- מעניינים במחיר ללא תחרות לצביעת דירה בפתח תקווה? הגעתם למקום הנכון. המחיר שלנו כולל הכל, ואין בו עלויות נסתרות! כל הצעת מחיר תכלול את היעוץ וההכוונה, את עלות העבודה והצוות, את כל עלות הצבע, ולבסוף גם את עבודת הניקיון בסוף המלאכה.
  • אחריות- אצלנו אתם מקבלים אחריות מלאה על כל עבודה. במידה ומצאתם פגם בצביעה או אם ישנם תיקונים הדרושים בסוף הצביעה- אנחנו נגיע לתקן הכל, מבלי תוספת בעלות. אנחנו מבטיחים להגיע אליכם ולעשות תיקונים, גם כחודש לאחר תום העבודה.
  • הצבע האיכותי ביותר– אצלנו אתם יכולים להזמין אצלנו את כל הגוונים והמרקמים, ולהגשים כל חלום שיש לכם לעיצוב הדירה. אנחנו עובדים עם צבע איכותי של טמבור, וצובעים כל קיר לפי סוג הצבע המתאים לו.
דלי צבע
    זמינות- ניתן להזמין אצלנו צביעת דירה בפתח תקווה, גם מהיום להיום. אנחנו מחזיקים צוות מיומן הערוך לעבודות צבע דחופות ומורכבות, כמו גם לעבודות קטנות אך מדויקות.

איך אנחנו מבצעים צביעת דירה במקצועיות?

עבודות הכנה

לאחר שקבענו איתכם את המועד לעבודות הצבע, נחל את המלאכה בבדיקה של כל הקירות והמקטעים הזקוקים לצבע. נבדוק האם ישנם גומחות וחורים בקיר, ונדאג למלאם באמצעות שפכטל וחומר מילוי. בליטות בקירות גם כן חשוב להשטיח, ונדאג לשייף אותן. נקלף את שכבת הצבע הישנה, וננקה את צירי הדלתות והחלונות, וגם את המשקופים, מחלודה או משאריות של צבע מתקלף. עבודה חשובה נוספת היא ניקיון האבק, כדי שלא יתערבב עם הצבע ויצור מרקם בעייתי, או יפגום בעמידות הצביעה.

ציפוי והגנה

בשלב הבא של העבודה, ניגש לצפות את האזורים אשר אמורים להיות מוגנים מטיפות צבע. נצפה את המטבח בניילון, ונשים סרט מסקינטייפ על כל המשקופים והפינות, שאמורים לקבל צבע שונה. נצפה את המרצפות ביריעת ניילון או בהגנה אחרת (במיוחד אם מדובר ברצפת פרקט, או בשטיח מקיר לקיר). נגן גם על הדלתות, ובעצם נדאג לכסות כל נקודה שאמורה לקבל צבע בגוון שונה בהמשך העבודה, או שאינה אמורה להיצבע בכלל.

שכבת יסוד

בכל צביעה של דירה או קיר, תמיד יש להתחיל לצבוע בשכבת צבע יסוד (פרימייר), המאפשרת אחיזה טובה יותר של הצבע הסופי. לאחר התייבשות שכבת היסוד, ניתן להוסיף שכבה או שתיים של הצבע העיקרי.

בדיקת גוון הצבע

לפני הצביעה של הצבע הסופי, יש להכין ולבדוק את הגוון הרצוי. נצבע על מקטע קטן בקיר, או על משטח של קרטון, ונחכה לייבוש הצבע. זאת כדי לוודא שהגוון שהתקבל- הוא בדיוק זה הוא זה שרציתם.

סדר צביעת הקירות

את עבודת הצבע נחל בתקרה. נצבע אותה בצבע עמיד של תקרות. גם זאת לאחר שצבענו בשכבת יסוד ייעודית לתקרות. לעיתים, עוד לפני המשך צביעת הקירות, נעבוד על המשקופים, הדלתות והחלונות.

המשך הצביעה היא בעבודה על מקטעים בעייתיים, פינות או "חיתוכים". נבצע עבודה עדינה על המשטחים המאתגרים, ונסיים בצביעת הרצועה שבין הקיר לאבני הרצפה, וזו שבין התקרה לקיר.

לאחר צביעת כל החלקים המאתגרים, אפשר להמשיך בצביעה של הקטעים הרחבים של הקירות.

שכבות נוספות

קירות כהים, אשר ברצוננו להחליף את הצבע שלהם לבהיר, דורשים לפחות שתי שכבות צבע, אם לא יותר מכך. חשוב לבדוק שהגוון הסופי של הקיר, הוא זה שהתכוונו אליו.

פיניש- ההוכחה לעבודה מקצועית

בסוף כל עבודה, ולפני שהשכבה האחרונה מתייבשת, חובה לעשות פינישים אחרונים. אנחנו עוברים על הקירות עם נורה חזקה, ומוודאים שאין הבדלים, או גוונים שונים בין בשכבות הצבע.  הצביעה חייבת להיות אחידה, נקיה וללא דופי.

ניקיון בסיום העבודה

נעבור איתכם על העבודה, לעיתים עוד לפני סוף המלאכה, כדי לראות יחד אם יש פגמים או צורך בתיקונים. בסוף העבודה, נוריד את הניילון ואת סרטי המסקינטייפ, נפנה את הקרטונים, וננקה את הפינות ואת הרצפה, בכדי להשאיר את הדירה נקיה.

בסיום עבודת הצבע אתם חוזרים לבית נקי, צבוע ומסויד כמו שהבטחנו לכם.

מעוניינים להזמין צבעי מנוסה לצביעת דירה בפתח תקווה? צריכים לצבוע רק קיר בודד או חלק מהדירה? צרו איתנו קשר ואנחנו נעזור לכם.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!