צביעת בית ברחובות

צביעת בית ברחובות

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

רחובות, אשר מציעה מיקום מעולה במרכז הארץ במחירים נוחים יחסית למחירים בגוש דן וצפונה, היא מקום נהדר גור בו ולבנות בו בית. כבר שנים רבות שהעיר רחובות מאכלסת בתים פרטיים צמודי קרקע, ואנחנו בסופר צבע נוהגים לשרת לקוחות רבים המחפשים צביעת בית ברחובות.

איך לבחור צבעי לצביעת בית ברחובות

אם אתם בעלי בית צמוד קרקע המצריך שיפוץ וצביעה מחדש, אנחנו כאן כדי לסייע לכם בכל שאלה ושירות של צביעת בית ברחובות. חיפשתם בגוגל “צביעת בית ברחובות”, ומצאתם עשרות תשובות? קשה לכם להחליט איזה צבעי להזמין אליכם הביתה? בואו נספר לכם על היתרונות של סופר צבע:

  • עבודה מקצועית, שירות אדיב ואמין
  • אחריות על העבודה, גם חודש לאחר סיום הצביעה
  • שימוש בחומרי צבע איכותיים בלבד של טמבור (המחירים כוללים את עלות הצבע).
  • צבעים מקצועיים ומנוסים.
  • אנחנו דואגים לעבודה יסודית ולניקיון בסוף הצביעה, ולא משאירים אף טיפה אחרינו
  • ניתן להזמין עבודות מהיום להיום, תוך מספר שעות בודדות
  • סופר צבע מבצעת גם צביעה חלקית של בתים, וצביעה של הקירות החיצוניים של הבית

מה כדאי לבדוק לפני הזמנת צבעי לצביעת בית ברחובות?

החלטתם לצבוע את הבית? אלו מספר דברים שיוכלו לעזור לכם כיצד לבחור בין כל אנשי המקצוע המספקים שירותי צביעת בית ברחובות:

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת
אייקון זמן
אייקון וי

אמינות ואחריות

בקשו שהצעת מחיר שאתם מקבלים, תכלול את הייעוץ וההכנה לצביעה (כיסוי והזזת רהיטים, ותיקונים דרושים לקירות), את עלות הצבע, את הניקיון, וכמובן את הפינישים או התיקונים, במידת הצורך.

אצלנו בחברה אין עלויות נסתרות. עבודת הצבע כוללת את כל השירות, מ- א’ ועד ת’. אנחנו מספקים אחריות לכל עבודת צבע שנעשית על ידינו. מצאתם בעיה לאחר סוף הצביעה? אנחנו נגיע לעשות תיקונים, ללא עלות נוספת, וגם חודש מסוף העבודה.

אייקון וי

ניסיון ומוניטין

לפני שאתם מזמינים עבודה אצל צבעי ברחובות, חשוב לבדוק את הניסיון שלו ולבקש ממליצים. צחי דהן, הבעלים של סופר צבע, הוא צבעי בעל שם וניסיון של שנים רבות, בצביעת בתים ודירות ברחובות. החברה שלנו ידועה באיכות העבודה ובאנשי המקצוע שהיא מעסיקה. אנחנו מספקים שירות לבעלי בתים פרטיים רבים, כמו גם לבעלי ושוכרי דירות, לחברות עסקיות, למשרדים ציבוריים, ולבעלי עסקים קטנים. נוכל לתת לכם ממליצים אשר השתמשו בשירותינו.

אייקון ארנק

מחיר

כדי שתוכלו לקבל מחיר מדויק, הצבעי צריך לדעת מה גודל הנכס, ומה היקף העבודה. אנחנו בסופר צבע מציעים מחירים מעולים, הזולים בשוק!

אייקון וי
אייקון לייק

אדיבות, ושירות

אנחנו בסופר צבע עומדים לרשותכם לכל עבודה של צביעת בית ברחובות. כאשר אתם יוצרים איתנו קשר, אתם מקבלים מענה אדיב ומקצועי מהרגע הראשון. נוכל לייעץ לכם, לתאם פגישה אצלכם בבית, ולבצע עבורכם את כל סוגי עבודות צבע, לפי הבקשות והרעיונות שלכם. אנחנו מציעים גם צביעה חלקית של הבית, אם תרצו לצבוע רק מספר חדרים או קירות, וגם צביעה חיצונית של הבית.

אייקון מטאטא

צביעת בית ברחובות – פרטים חשובים נוספים

צביעת בית או צביעת דירה ברחובות, חשוב להשאיר לאנשי המקצוע. לצביעת בית פרטי דרושות הכנות מסוימות, וקיימים אתגרים מיוחדים:

  • בית פרטי היושב על האדמה, אינו מופרד על ידי עמודים מהקרקע. הרצפה בקומה התחתונה או במרתף, יכולה להיות חשופה להצפות, לרטיבות, ולמפגעים. לפני תחילת העבודה, יש צורך לבדוק אם יש רטיבות בקירות, ולפעול בהתאם.
  • לקוחות המעוניינים בצביעת בית ברחובות, שואלים האם ניתן לצבוע בצבע חדש גם את הקירות החיצוניים בבית? בהחלט! שימו לב שצביעת חוץ הבית, מומלצת גם היא כדי להחיות את המראה של הנכס, וגם כדי לפתור בעיות העשויות להיווצר בגלל פגעי מזג האויר. צביעת הקירות החיצוניים היא עבודה שונה לגמרי מצביעת פנים הבית, והיא מצריכה שימוש בציוד שונה, בצבעים מיוחדים, ובעבודת הכנה שונה.
  • בחלק מהבתים הפרטיים ישנו “חדר מדרגות”, משום שהם מכילים יותר מקומה אחת. העבודה על המשטחים הזוויתיים היא מורכבת יחסית ומצריכה עין מקצועית.
  • שטח הקירות בבתים פרטיים הוא רחב יותר משל דירות ממוצעות. לצביעת קירות של בית פרטי, דרושים יותר פחי צבע ויותר זמן עבודה. אם בבית ישנן קומות נוספות, התקרה בקומה הראשונה היא לרוב גבוהה יחסית ליתר הקומות, והשטח הנצבע יהיה גדול יותר מאשר של קיר רגיל. עובדות אלה, משפיעות על מחיר העבודה.

מעוניינים בהצעת מחיר אטרקטיבית לצביעת בית ברחובות? רוצים לעבוד מול חברה אמינה ומקצועית? התקשרו אלינו עכשיו, ותקבלו שירות מהרגע הראשון.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!