איך לבחור פרקט חדש לבית במסגרת שיפוץ וצבע?

איך לבחור פרקט חדש לבית במסגרת שיפוץ וצבע?

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

אחת לתקופה כדאי לבצע שיפוץ בבית שכולל שינויים על פי הצורך, איטום וצביעה. קיימת חשיבות רבה לרענן את נראות הבית כדי ליהנות מהחיים בו.

החלטה על שיפוץ בבית 

לבעלי נכסים רבים קשה לקבל החלטה על ביצוע שיפוץ בבית וזאת לאור הידיעה שתהיה תקופה ארוכה של לכלוך, בלגן וגם עלויות כספיות נכבדות. אך בסופו של דבר לאחר לבטים רבים, מתקבלת החלטה ובעלי הנכס מחפשים איש מקצוע שיבצע מהלך זה.

תכנון שיפוץ הבית 

כדי לצמצם את הבלגן בבית בעת השיפוץ כדאי להיות ממוקדים בצרכים המשפחתיים ולתכנן כראוי את המהלך מתחילתו ועד סופו. הפעולה הראשונה היא קבלת המלצות על צבעי ואיש שיפוצים אמין אשר מבצע עבודה מיומנת ואפשר לסמוך על הידע ועל הניסיון שלו. מעבר לכך חשוב לבדוק את המחירים שאותם הוא גובה בהשוואה לאנשי מקצוע אחרים.

ההנחיה היא לחתום על הסכם עם איש השיפוצים ובו יהיה רשום באופן מפורט אילו סוגי עבודות עליו לבצע כמו לדוגמה, צבע ספציפי בכל רחבי הבית, שבירה של קיר מסוים לאחר אישור של קונסטרוקטור, התקנת פרקט חדש בחדרי הילדים ועוד. בהסכם יירשם הסכום הכספי שסוכם בגין כל העבודות ואופן התשלום וזאת בהתאם להתקדמות של הפרויקט בפועל.

מרצפות או פרקטים 

בשנים האחרונות לקוחות רבים מעדיפים להזמין התקנה של פרקט חדש במקום האריחים שהיו בבית לאורך שנים רבות. זאת לאור היתרונות הרבים של לוחות הפרקט כמו ההתקנה המהירה שהיא ללא לכלוך וללא בלגאן לעומת הדבקה של אריחים, תחזוקה קלילה, חומר שהוא מבודד ולכן קיימת שמירה על טמפרטורה נוחה גם בחורף, יופי ייחודי של המגוון הגדול של לוחות העץ.

פיקוח על פרויקט השיפוץ 

כדי שהעבודה תתבצע כראוי ובהתאם ללוח הזמנים, חשוב שבעלי הנכס או נציג מקצועי מטעמם ילווה את הפרויקט ויפקח על המהלכים השונים שלו על פי סדר הדברים שנקבע. כמו כן, יש לוודא שהשיפוצניק משתמש בחומרי בנייה איכותיים שהם בעלי תקן, וזאת כדי שהעבודה תחזיק מעמד לשנים רבות.

צביעה איכותית של קירות הבית 

הטרנדים החדשים כוללים אופציות חדשות של צביעה. בעבר צבעו את כל הקירות בסלון בגוון אחיד אך בשנים האחרונות צובעים גם חלק מהקירות בצבעים אחרים, או בנראות של בטון עם טקסטורות מרהיבות. 

אף ע פי שיש בלגן ולכלוך התוצאה הסופית היא נפלאה ואין ספק שכל המהלך היה כדאי. 

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת
אייקון זמן
אייקון וי
אייקון וי
אייקון ארנק
אייקון וי
אייקון לייק
אייקון מטאטא

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!