צביעת דירה - לא משחק ילדים | איך בוחרים צבעי לדירה?

צביעת דירה - לא משחק ילדים | איך בוחרים צבעי לדירה?

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

בכל מה שקשור לתחום הזה של צבע לבית אנחנו לא תמיד זוכרים מה כל זה כולל ועל כן אנחנו לא תמיד שמים דגש על כל הפרמטרים שאמורים להרכיב את הבחירה שלנו.

אז איך למעשה בוחרים את איש המקצוע שיבצע עבורנו את העבודה בפועל?

הבחירה באיש המקצוע זה מה שיוביל בסופו של דבר לתוצאות המוצלחות יותר או פחות.

לפני שבוחרים איש צבע – שימו לב!

  • הכנה נכונה של הקיר – ברוב המקרים הקיר לא יכול לקלוט את הצבע במצבו כפי שהוא ללא הכנה מוקדמת מראש. ברוב המקרים יש לסתום חורים, לאטום סדקים וכמובן להחליק בליטות, לשייף ולהסיר לכלוך ולתקן פגמים שונים. רק לאחר שהקיר חלק ונקי ניתן להתחיל ביישום של הצבע. במקרים רבים תידרש שכבה ראשונית של הכנה לני שאפשר יהיה לצבוע את הקיר בפועל.
  • עבודה מקצועית עם חומרים נכונים – רק אחרי שהקיר עבר את כל ההכנה הדרושה כדי לקלוט תא הצבע החדש, אפשר יהיה להתקדם הלאה לקראת הצביעה עצמה. הצביעה חייבת להיעשות בעזרת חומרים איכותיים מאוד על מנת לספק מענה מושלם. יש חומרים טובים יותר ויש חומרים טובים פחות. ברור שזה גם בא לידי ביטוי במחיר של החומר. לכל סוג של קיר וגם לכל מטרה של הצביעה יש לבחור את הצבע מהסוג המתאים. כך לדוגמא במקום שם יש הרבה ילדים כמו גני ילדים, כדאי ללכת על צבע רחיץ כדי שאפשר יהיה לתחזק בקלות את הקירות ואת הניקיון.
  • עבודה מהירה ויעילה – כשאנחנו צובעים את הבית אנחנו רוצים להתחיל ולגמור. אף אחד לא נהנה מסחבת בעבודה ואף אחד לא רוצה שהעבודה תיגרר למשך ימים ארוכים ומשמימים. אז כאן בדיוק המקום לבדוק ולברר כי אכן החברה שאתם בוחרים בה תבטיח לכם עבודה מהירה שתתחיל ותסתיים בזמנים שתקבעו מראש.
  • ניקיון לאחר העבודה – בשלב של לפני העבודה אתם אולי לא תמיד תזכרו את הנתון הזה, אך ברור שלאחר סיום העבודה אתם תרצו לראות את הבית נקי עד כמה שהדבר אפשרי. אז כאן בדיוק המקום לברר ולדרוש כי לאחר הצביעה המקום לא יישאר מלוכלך ברמה היסטרית וכי יתבצע ניקיון בסיסי.
  • ביצוע תיקונים לאחר העבודה – עבודות צבע לא תמיד מתבצעות בצורה מושלמת ולעיתים הפגמים מתגלים רק לאחר זמן. חשוב לוודא כי הצבעי או החברה שצובעת את הבית מבטיחה גם ביצוע תיקונים במקרה הצורך. כלומר, יש אחריות על העבודה.
  • מחיר – כמו בכל סוג של עבודה גם כאן יש טווח רחב של מחירים.

ברור שחשוב לבדוק ולברר את המחירים בשוק ולבחור את השירות במחיר הכי מתאים לאפשרויות הכלכליות.

בכל מקרה, בין אם מדובר בעבודת צבע ובין אם זה עבודה אחרת בבטון  חשוב תמיד לבחור איש מקצוע כדוגמת- a-beton.co.il שיבטיחו עבודה איכותית וגם ייטיבו לבצע את המלאכה על הצד הטוב ביותר.

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת
אייקון זמן
אייקון וי
אייקון וי
אייקון ארנק
אייקון וי
אייקון לייק
אייקון מטאטא

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!