צביעת בית בגן יבנה

צביעת בית בגן יבנה

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

מחפשים צבעי בגן יבנה? מעוניינים להזמין איש מקצוע המומחה לצביעת בית באזור המרכז?

צביעת בית בגן יבנה – השירותים של סופר צבע

גן יבנה המונה כיום בסביבות כ-25 אלף תושבים (2020), היא מועצה מקומית בה רוב התושבים גרים בתים פרטיים צמודי-קרקע. בהתאם למבנה הדיור במקום, כך גם כמות הלקוחות הרבים שמתקשרים אלינו בנוגע לצביעת בית בגן יבנה. סופר צבע בבעלות צחי דהן, משרתת לקוחות רבים המעוניינים בצביעת בית בגן יבנה.

בין אם אתם מחפשים צבעי בגן יבנה לשם סיוד הבית, רוצים לשפץ ולצבוע מחדש את הקירות החיצוניים, או שאתם רוצים לצבוע מספר קירות או חלקים בפנים הבית- בכל עבודת צבע שתרצו, אנחנו נוכל לעזור לכם.

היתרונות בעבודה עם סופר צבע בהזמנת צביעת בית בגן יבנה:

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת
אייקון זמן
אייקון וי
אייקון וי
אייקון ארנק
אייקון וי
אייקון לייק
אייקון מטאטא
  • המחירים שלנו כוללים את עלות הצבע, עלות העבודה, עבודות הכיסוי והזזה של הרהיטים, ועבודות הניקיון בסוף. אין אצלנו עלויות נסתרות!
  • הצבעים שלנו עושים עבודה יסודית ונקיה. אנחנו לא משאירים אף טיפה.
  • אצלנו תקבלו אחריות על העבודה. במידת הצורך נבוא לעשות תיקונים, גם חודש לאחר סיום הצביעה.
  • אנחנו משתמשים בחומרי הצבע איכותיים של טמבור.
  • אצלנו עובדים צבעים מקצועיים ומנוסים בלבד.
  • בסופר צבע שמים דגש על שירות אדיב ואמין.
  • ניתן להזמין מאיתנו עבודות מהיום להיום, ואנחנו נגיע אליכם תוך שעות בודדות.
  • אנחנו מבצעים גם צביעה חלקית של בתים, צביעה של הקירות החיצוניים של הבית, וצביעה של חדרי מדרגות.

צביעת בית בגן יבנה – מה כדאי לדעת?

רובם המכריע של הנכסים בגן יבנה הם בתים פרטיים, ולכן ודאי תוכלו לקבל כמה טיפים מהשכנים, לפני שאתם מתחילים בתהליך צביעת הבית. סביר להניח שכולם יגידו לכם, ובצדק, שכדאי להזמין לצביעת בית בגן יבנה, איש מקצוע בעל ניסיון ומוניטין. זאת משום שעבור צביעת בית פרטי, דרושות הכנות רבות, והאתגרים הם די שונים מצביעת דירה פשוטה:

  1. בית פרטי יושב ישירות על האדמה. הרצפה בקומה התחתונה או במרתף, עלולה להיות חשופה לרטיבות, משום שהיא אינה מופרדת על ידי עמודים מהקרקע. צבעי מנוסה, לפני תחילת העבודה, יבדוק אם יש רטיבות בקירות, ויפעל בהתאם.
  2. ברוב הבתים הפרטיים בגן יבנה, ישנו “חדר מדרגות”. עבודה על המשטחים הזוויתיים בחלק בו נמצאות המדרגות, היא מורכבת ומאתגרת יחסית.\
  1. שטח הקירות בבית פרטי רחב יותר משל דירה פשוטה. אם בבית ישנן קומות נוספות, התקרה בקומה הראשונה תהיה לרוב גבוהה ביחס ליתר הקומות, והשטח הדרוש לצביעתה יהיה גדול יותר. ככלל אצבע, לצביעת בית פרטי דרושים יותר חומרי צבע מאשר לצביעת דירה. העבודה עצמה תיקח זמן רב יותר, והמחיר יהיה בהתאם.
  2. לקוחות רבים המעוניינים בצביעת בית בגן יבנה, רוצים שנצבע גם את הקירות החיצוניים של הבית, כדי להחיות את המראה שלו, ולשמור על הגג, הקירות, החלונות והמשקופים. צביעת הקירות החיצוניים של הבית, היא עבודה שונה בתכלית מצביעת פנים הבית. היא מצריכה ידע, שימוש בציוד שונה, בצבעים אחרים, ועבודה בתנאי מזג אויר מתאימים.

צביעת בית בחלקים:

צביעת הבית מעניקה אוירה חדשה. אך אין זה אומר שחובה לצבוע את כל הבית דווקא בפעם אחת. נוכל לצבוע עבורכם כל פעם חלק אחר של הבית, ולרענן את הבית בהדרגה. מומלץ להתחיל בחלקים בהם העבודה חשובה יותר- חדרי אמבטיה עלולים לסבול מרטיבות והתפתחות של עובש ולעיתים כדאי להתחיל בהם.

תוכלו להזמין מאיתנו צביעה חיצונית בלבד של הבית, צביעה של הסלון בלבד, או צביעה של חדרי השינה.

בכל בקשה שיש לכם- נשמח לשרת אתכם ולתת לכם הצעת מחיר אטרקטיבית.

מחפשים צבעי מקצועי בגן יבנה? מעוניינים באיש מקצוע אדיב ואמין אשר יצבע את ביתכם? רוצים לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית לצביעת בית בגן יבנה, תוך זמן קצר?  פנו אלינו ואנחנו נעזור לכם.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!