צביעת בית בתל אביב

צביעת בית בתל אביב

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

תושבי תל אביב היקרים, ברוכים הבאים לאתר של סופר צבע, החברה המובילה לצביעת בית בתל אביב. מחפשים צבעי מקצועי בתל אביב? רוצים לעבוד מול איש מקצוע אמין, עם תודעת שירות גבוהה, ומחירים הוגנים? אתם במקום הנכון.

אנחנו משרתים לקוחות רבים בתל אביב, ועובדים עם בעלי בתים פרטיים, דיירים השוכרים בית או דירה, וגם עם משרדים, מבנים מסחריים, מוסדות ציבוריים ועוד. אתם מוזמנים להתקשר אלינו, ולקבל ייעוץ והכוונה, וכמובן הצעת מחיר אטרקטיבית.

למצוא צבעי המתמחה בצביעת בית בתל אביב

למצוא צבעי אשר אתם יכולים לסמוך עליו בעיניים עצומות, יכולה להיות משימה לא פשוטה. לקוחותינו בתל אביב, מחפשים איש מקצוע אמין, מקצועי, המכיר את העבודה המורכבת של צביעת בית.

כאשר אתם מחפשים בגוגל “צביעת בית בתל אביב” בוודאי תקבלו מספר רב של תוצאות. התחרות היא גדולה וההיצע הוא רחב, אך לבחור באחד, מבלי לדעת איזה מהם מתאים לכם, זו החלטה קשה.

אנחנו בסופר צבע כאן בכדי לעזור לכם לבחור, ולסייע לכם בכל אתגר הקשור לצביעת בית בתל אביב.

מה צריך לדעת לפני שמזמינים צביעת בית בתל אביב?

צביעת בית בתל אביב היא עבודה למקצוענים. דרושות הכנות רבות, והאתגרים שונים מצביעת דירה בתל אביב. לפניכם הסברים על העבודה המורכבת, ומדוע היא עשויה להימשך מספר ימים:

  • לקוחות רבים המעוניינים בצביעת בית בתל אביב, רוצים שנצבע את הקירות החיצוניים של הבית. זוהי עבודה שונה בתכלית מצביעת פנים הבית, והיא מצריכה שימוש בציוד שונה ובצבעים מיוחדים.
  • בית צמוד-קרקע יושב ישירות על האדמה. הרצפה בקומה התחתונה אינה מופרדת על ידי עמודים, ולכן היא עלולה להיות חשופה להצפות של מים, ולרטיבות. אנחנו צריכים לבדוק את מצב הרטיבות בקירות, לפני תחילת העבודה, ולפעול לייבוש והכנת הקירות, לפני שנתחיל בעבודת הצבע.
  • גודלם של בתים פרטיים הוא לרוב רחב יותר מדירה ממוצעת. לצביעה של בית דרושים יותר חומרי צבע, ולוקח זמן רב יותר כדי לצבוע את כל החדרים והקירות.
  • בבתים פרטיים, ישנן לרוב שתי קומות או יותר, והתקרה בקומה הראשונה בבית גבוהה יחסית לקומה רגילה. תקרה גבוהה מצריכה עבודה מעט מורכבת מאשר בתקרה רגילה.
  • ברוב הבתים הפרטיים יהיו גם מדרגות. העבודה על המדרגות והגעה לכל המשטחים הזוויתיים, אורכת זמן רב יותר מצביעה פשוטה.

מחפשים איש מקצוע לצביעת בית בתל אביב? היתרונות שלנו:

אנחנו בסופר צבע מבצעים את כל סוגי צביעת בית בתל אביב: צביעה של הבית כולו קומפלט, או צביעה של חלקים מהבית. צביעת חדר יחיד בבית, צביעת חדר האמבטיה, צביעת הסלון, צביעת חלונות, משקופים, ודלתות, ואפילו צביעת קיר בודד. אנחנו מתמחים בצביעת תקרות, בצביעת חדרי מדרגות, ובצביעת הקירות החיצוניים של הבית.

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת
אייקון זמן
אייקון וי
אייקון וי
אייקון ארנק
אייקון וי
אייקון לייק
אייקון מטאטא
  • סופר צבע היא בעלת ניסיון רב שנים בצביעת בתים בתל אביב. אנחנו מבצעים כל עבודת צבע אפשרית, ואף מספקים שירותי צביעה בתל אביב עבור מוסדות ציבוריים, מלונות, בתי חולים, בתי ספר, בנייני משרדים, ועוד.
  • אמינות בכל צעד- אצלנו אין עלויות נסתרות בהצעת המחיר! המחיר כולל את הייעוץ, ההכנה של הבית וכיסוי הרהיטים, כולל תיקוני קירות, וכולל את העבודה והצבע. בסוף העבודה, אנחנו מבצעים את הניקיון, ומחזירים את הבית למצב המקורי.
דלי צבע
  • אצלנו תקבלו אחריות על כל עבודה– כאשר אתם מזמינים מאיתנו צביעת בית בתל אביב, אנחנו מחויבים לשביעות הרצון שלכם. גיליתם בעיה לאחר תום העבודה? נשוב אליכם הביתה, ונבצע תיקונים דרושים ללא תשלום נוסף, גם אם עבר חודש מסיום הצביעה.
  • אצלנו עובדים רק צבעים מנוסים. אנחנו מתחייבים לעבודת הצבע האיכותית והמקצועית ביותר בארץ.
  • אנחנו משתמשים אך ורק בצבעים האיכותיים של טמבור.
  • כאמור, אנחנו מספקים מגוון שירותים מקיפים בתל אביב, כולל צביעת חלקית של הבית, וכולל הזמנת עבודה מהיום להיום.
  • שירות כמו שצריך. כאשר אתם מזמינים מאיתנו צביעת בית בתל אביב, תקבלו שירות וליווי לאורך כל התהליך. מהטלפון הראשון, ועד הסיום של העבודות אנחנו איתכם. אתם יכולים להתייעץ, לבקש ,ולספר לנו על כל רעיון או חלום שיש לכם. אנחנו כבר נדאג לביצוע.
  • המחירים שלנו הם הזולים בשוק! המחיר לעולם לא יבוא על חשבון האיכות של העבודה.

מחפשים צבעי מקצועי ואמין לצביעת בית בתל אביב? מעוניינים לקבל שירות מעולה והצעת מחיר אטרקטיבית? אנחנו בסופר צבע פה בשבילכם.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!