צבעי בירושלים

צבעי בירושלים

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

ירושלים בירת ישראל, היא גם העיר הגדולה בארץ. כתוצאה כך, חלק גדול מהלקוחות של סופר צבע, הם כאלה המחפשים צבעי בירושלים. אנחנו מספקים שירותי צבעי בירושלים, לבעלי ומשכירי דירות, למשרדים ממשלתיים, לבתי כנסת ומוסדות חינוך, וגם לבתים פרטיים, מתקנים ציבוריים, משרדים, מפעלים, ובתי עסק. אנחנו מכירים כמעט כל שכונה, וכל אתגר של עבודת צבע בעיר. מחפשים צבעי בירושלים? אין צורך לחפש עוד- אנחנו כאן כדי לספק לכם את כל שירותי הצבעות הדרושים לכם.

בחירת צבעי בירושלים

כאשר אתם מחפשים צבעי בירושלים, כדאי לבדוק מספר דברים:

שאלו את הצבעי על הניסיון שלו, והאם יוכל לתת לכם ממליצים. התייעצו עם הצבעי לגבי העבודה שאתם רוצים שיעשה, ושאלו מה הוא ממליץ. למצוא צבעי זול בירושלים זו אולי לא בעיה כל כך גדולה, אך חשוב שהצבעי יהיה מקצועי, וייתן לכם לא רק מחיר טוב, אלא גם שירות מצוין. צבעי טוב יתאים את העבודה לצרכים שלכם, ישתמש בחומרים איכותיים, וייתן לכם אחריות על העבודה.

מחפשים צבעי בירושלים לצביעת הדירה? רוצים לצבוע את הבית? רוצים להזמין צבעי מקצועי בירושלים ולא יודעים כיצד לבחור? הנה כמה סיבות שלקוחות מעדיפים להזמין אותנו כאשר הם מחפשים צבעי בירושלים:

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת

מקצוענות

אנחנו מבצעים את העבודה המקצועית ביותר בארץ. אצלנו משתמשים אך ורק בצבעים של טמבור, הנחשבים לאיכותיים ביותר בשוק.

הצוות שלנו מורכב מאנשי מקצוע, אשר מכירים כל אתגר, ושמים לב לכל פרט ופרט. אנחנו תמיד מבצעים הכנות נחוצות ותיקוני טיח, לפני תחילת הצביעה, שומרים על עבודה נקיה ומדויקת, ומקפידים לבצע פינישים אחרונים.

אייקון זמן

עבודות דחופות

מחפשים צבעי בירושלים באופן דחוף? אנחנו הכתובת. התקשרו אלינו, וכבר בשיחה הראשונה נתאם אתכם את תחילת העבודה, גם מהיום להיום. לעבודות גדולות- נוכל לשלוח אליכם צוות שיסיים את העבודה ביעילות ובמהירות.

אייקון וי

אמינות

המוניטין שצברנו במשך שנים רבות, הוא בעיקר בזכות השקיפות והפתיחות שלנו. אנחנו ישרים וישירים. אין אצלנו עלויות נסתרות! הצעות המחיר שלנו לא משתנות בפתאומיות, והן כוללות את הייעוץ, את ההכנות לפני עבודות הצבע (תיקוני טיח, כיסוי והזזה של רהיטים), את עלות חומרי הצבע והעבודה, וכמובן גם את הניקיון והתיקונים, בתום המלאכה.

אייקון וי

ניסיון

צחי דהן, הבעלים של סופר צבע, משרת כבר שנים רבות לקוחות המזמינים צבעי בירושלים. אנחנו נותנים שירות לבעלי דירות ובתים פרטיים, לחברות וארגונים, לגופים מסחריים וציבוריים, ולמלונות הרבים בעיר.

אייקון ארנק

המחירים שלנו

מחפשים צבעי זול בירושלים? רוצים להזמין איש מקצוע שיעשה עבודה מעולה, במחיר אטרקטיבי? צרו איתנו קשר, ולא תצטערו. המחיר שלנו הוא הזול בשוק! אצלנו אתם מקבלים הצעת מחיר מצוינת, מבלי להתפשר על איכות העבודה, ועל איכותם של חומרי הצבע.

אייקון וי

אנחנו נותנים אחריות

הזמנתם צבעי בירושלים? אצלנו אתם מקבלים אחריות מלאה על העבודה. בתום הצביעה, הצבעי עובר איתכם על העבודה, ומוודא שאתם מרוצים. גיליתם בעיה לאחר שהצבעי עזב? אנחנו מתחייבים לחזור ולבצע תיקונים, גם כחודש מתום העבודה. והכל ללא תוספת עלות.

אייקון לייק

התאמה אישית וליווי

כאשר אתם מזמינים אצלנו צבעי בירושלים, לצורך צביעת דירה, בית או משרד, תמיד תקבלו מענה אדיב ומקצועי, למן הרגע הראשון. אנחנו מתייחסים לכל רעיון, שאלה או בקשה לאורך העבודה, ומנסים להגשים את החזון שלכם.

אייקון מטאטא

ניקיון

תוך כדי, ובסוף העבודה – אנחנו מקפידים על צביעה אחידה ומדויקת, ומבצעים פינישים אחרונים כדי לוודא שלא פספסנו שום פס. בסוף המלאכה נשאיר לכם חלל נקי, שטוף ומסודר, ללא יריעות ניילון וסרטי מסקינטייפ, וללא טיפות ופסי צבע שאינם במקומם.

מחפשים צבעי בירושלים, צבעי מקצועי, שירותי ואמין, המסוגל לבצע כל עבודת צבע? מעוניינים לבחור בעסק ותיק, אשר לקוחות רבים בחרו כצבעי מומלץ בירושלים? התקשרו אלינו, ונעזור לכם.

צבעי בירושלים – השירותים שאנחנו מציעים

שרותי צבעי בירושלים- מגוון העבודות שתוכלו להזמין אצלנו:

דלי צבע

צביעת דירה וצביעת מבני דירות

אצלנו אתם יכולים להזמין צביעת דירה לפי מגוון צרכים. הלקוחות המזמינים צבעי דירות בירושלים בדרך כלל מתחלקים בין אלו הצריכים צבעי בירושלים לצביעת דירה מאוכלסת, צבעי לצביעת דירה ריקה-שכורה, צבעי לצביעת דירה חדשה מקבלן, ואפילו צבעי לצביעת חדר המדרגות בבניין המגורים.

צביעת דירה בירושלים: אנחנו בסופר צבע מציעים שירות של צביעת כל הדירה. אנחנו צובעים עבורכם את המטבח, את חדר האמבטיה, את הסלון, ואת כל חדרי השינה. אין בעיה גם לפסוח על אחד החדרים.

אנחנו צובעים את המשקופים והדלתות, ומבצעים גם צביעה של רצפות פרקט, לפי הצורך. רוב הלקוחות שפונים אלינו וצריכים צבעי בירושלים, הם דיירים בדירות בגודל של 3 עד 6 חדרים. זה יכול להיות דירות בקומה עליונה או בקומה תחתונה- אין הבדל משמעותי מבחינתנו. המחיר אינו משתנה, אלא בהתאם לגודל הדירה.

צביעת דירה מאוכלסת בירושלים: לצביעת דירה מאוכלסת צריך להתכונן בהתאם. הדיירים הממשיכים לגור בדירה צריכים לתאם איתנו, מה הן השעות הנוחות להם לצביעה, ובאיזה סדר הם רוצים שנצבע את החדרים. אנחנו אלה שדואגים להגן ולכסות את הרהיטים והמטבח, להזיז רהיטים וחפצים כדי שיהיה נוח לעבוד, וגם להחזירם למקום בסוף העבודה. אנחנו מבצעים את העבודה ביעילות וללא עיכובים, מתוך מודעות לכך שהדיירים צריכים לשוב לשגרת חייהם, במהירות האפשרית.

צביעת דירה שכורה בירושלים: צביעת דירה שכורה, עשויה להיות זולה יותר מצביעת דירה רגילה בירושלים, במידה והיא ריקה בעת הצביעה. אנחנו מקבלים הזמנות רבות לצביעת דירה שכורה, בין חילופי הדיירים. לקוחות יכולים לחסוך מאות שקלים כאשר הם משאירים את הדירה ריקה לעבודות הצבע. כך קל יותר לצבעים לעבוד ולזוז בחלל, זמן העבודה מתקצר, והמחיר יורד.

צביעת חדרי מדרגות בירושלים: ועדי בתים ולקוחות יחידים אשר מחפשים צבעי בירושלים, פונים אלינו גם לגבי צביעת חדר המדרגות. צביעה זו היא מורכבת מן הצפוי, וחשוב שתיעשה על ידי צבעי מקצועי ומנוסה. חדרי המדרגות הם לעיתים חדר הכניסה לבניין, ומקרינים על כל הדיירים. חשוב שיהיו נקיים, מסודרים, ואלגנטיים. גם הצביעה של החיתוכים בין המדרגות מצריכה תשומת לב, ושימוש בחומרים לצביעת תקרות, והגנה מפני טיפות צבע מלכלכות.

צביעת חדר מדרגות

צביעת בית פרטי בירושלים

בירושלים ובסביבתה מספר רב של שכונות בהם בתים צמודי קרקע, אם זה כחלק מבניה של קוטג’ים לפי תוכנית עירונית, אם זו בניה פרטית, וגם בתים עתיקים המפוזרים לכל אורכה ורוחבה של העיר. אנחנו מתמחים בצביעת בתים צמודי קרקע, ונוכל לעזור לכם בנושא.

אלו המזמינים צבעי לצביעת בית בירושלים, חשוב שתדעו שישנם מספר הבדלים בין צביעת דירה לצביעת בית פרטי:

א. צביעת בית פרטי היא עבודה נרחבת יותר מצביעת דירה, ולרוב יקרה יותר.

ב. לקוחות רבים המזמינים מאיתנו צבעי בירושלים לצורך צביעת הבית, מעוניינים גם בצביעה של הקירות והמשטחים החיצוניים. זו אמנם עבודה מעט שונה- איך אין כל בעיה לבצעה. צריך כמובן להתחשב במזג האויר לצורך הצביעה החיצונית.

ג. בבתים פרטיים, הקומה התחתונה של המבנה צמודה לקרקע, ולכן יש לבדוק אם קיימת לחות ורטיבות, שעוברת לקירות בגלל המגע הישיר עם האדמה.

אנחנו כאמור מנוסים מאוד בצביעת בתים ובטיפול בבעיות של רטיבות, כמו גם בצביעה החיצונית של בתים פרטיים בירושלים.

צביעת משרדים

אנחנו מציעים שירות של צבעי בירושלים לכל בעלי העסקים- עסקים קטנים וגדולים, חברות וארגונים בעיר, וגם משרדים במפעלים ובחנויות. צביעת משרד בירושלים לרוב מצריכה התאמת צבעים לצבעי המיתוג של העסק, ולעיתים גם עבודה מול מעצב הפנים. לאלו המזמינים צבעי בירושלים לצורך צביעת המשרד- נוכל להציע שירות של צביעה לאחר שעות העבודה, וגם בימי שישי. זאת בכדי לא לשבש את שעות פעילות השוטפת של הארגון.

צביעת מלונות, מוסדות ציבוריים, בתי ספר וגנים

בירושלים מלונות רבים, מוסדות ממשלתיים, מתקנים ציבוריים, ומוסדות חינוך מהגדולים במדינה. אנחנו עובדים עם הרבה לקוחות מסוג זה, בכל חלקי הארץ.

  • אנחנו מציעים שירות צבעי בירושלים למלונות רבים בעיר, צובעים חדרים ומבצעים גם צביעה של חללים ציבוריים.
  • אנחנו עובדים מול משרדים ממשלתיים, ומתקנים ציבוריים, הרבים כל כך בעיר, ומסוגלים לבצע כל עבודה מאתגרת, גם במבנים עתיקים עם קירות מעוגלים וזוויתיים.
  • אנחנו צובעים מוסדות חינוך כמו בתי ספר, גני ילדים, וגם חדרי לימוד ואוניברסיטאות. מוסדות חינוך רבים המזמינים צבעי בירושלים, מבקשים מאיתנו לצבוע קירות עם ציפוי נגד שריטות ולכלוך, מזמינים אותנו לצביעת מסדרונות, וגם לצביעה של הקירות החיצוניים של המבנים.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!