צביעת בית בירושלים

צביעת בית בירושלים

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

צביעת בית בירושלים מזמינים אצל סופר צבע!

עיר הבירה היא מקור ללקוחות רבים של סופר צבע. מבחינת לקוחות המעוניינים בצביעת בית בירושלים, תושבי העיר ידועים בתור אנשים בעלי סטנדרט גבוה, וגם בתור כאלה היודעים לעמוד על המקח.

מדוע לקוחות מעדיפים להזמין אצלנו צביעת בית בירושלים?

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת
אייקון זמן
אייקון וי
אייקון וי
אייקון ארנק
אייקון וי
אייקון לייק
אייקון מטאטא
  • אנחנו מספקים מגוון שירותים מקיפים בירושלים כולל צביעת חלקית של הבית, וכולל הזמנת עבודה מהיום להיום – תוך מספר שעות אנחנו אצלכם בבית.
  • אנחנו צובעים בתים בירושלים במגוון צבעים וגוונים, ומשתמשים אך ורק בצבעים האיכותיים של של טמבור.
  • אנחנו שולחים אליכם רק צבעים מנוסים, ומתחייבים לעבודת הצבע האיכותית והמקצועית ביותר בארץ.
  • אצלנו אתם מקבלים אחריות על כל עבודה– כאשר אתם מזמינים מאיתנו צביעת בית בירושלים, אנחנו מתחייבים לעשות עבודה מושלמת. אם גיליתם בעיה לאחר תום העבודה, אפילו חודש לאחר סיום הצביעה, נשוב אליכם חזרה הביתה, ונבצע תיקונים דרושים ללא תשלום נוסף.
  • סופר צבע היא בעלת ניסיון רב שנים בצביעת בתים בירושלים. אנחנו מסוגלים לבצע כל עבודת צבע אפשרית, ואף מספקים שירותי צביעה בירושלים עבור מוסדות ציבוריים, מלונות, בתי חולים, בתי ספר, בנייני משרדים, ועוד.
  • אנחנו מצטיינים בשירות. כאשר אתם מזמינים מאיתנו צביעת בית בירושלים, אתם מקבלים מענה אדיב ומקצועי. אנחנו מלווים אתכם בכל התהליך, מהטלפון הראשון, ועד הסיום של העבודות לשביעות רצונכם. אל תהססו להתייעץ איתנו לגבי כל בקשה שיש לכם. תמיד נשמח לייעץ לכם לגבי צבע וגוון המתאים לביתכם, ונקשיב לרעיונות ולרצונות שלכם.
  • אמינות מעל לכל- השקיפות מול הלקוח והאמינות שלנו, חשובות לנו מעבר לכל עסקה או רווח. אצלנו אין עלויות נסתרות בהצעת המחיר!
  • המחיר שלנו הוא הזול בשוק! והוא לעולם לא בא על חשבון האיכות, והמקצועיות של העבודה.

מה צריך לדעת לפני שמזמינים צביעת בית בירושלים?

צביעת בית בירושלים, ובכל מקום בארץ, היא עבודה לבעל מקצוע. עבודת הצביעה על בית פרטי היא מורכבת, ויכולה להימשך מספר ימים. ההכנות הדרושות הם רבות, וישנם אתגרים רבים, השונים בחלקם מצביעת דירה פשוטה.

הנה כמה הסברים:

    בבית צמוד-קרקע, הרצפה של הקומה התחתונה, או המרתף, יושבים ישירות על האדמה, ואין הפרדה של עמודים. הרצפה עלולה להיות חשופה למפגעים כמו הצפה ורטיבות. עבודתו של הצבעי היא לבדוק את מצב הרטיבות בקירות, לפני תחילת העבודה.

טיפול בעובש הנוצר באמבטיה

  • גודלם של בתים פרטיים הוא רחב יותר מדירה ממוצעת, ולכן דרושים יותר חומרי צבע, וזמן רב יותר כדי לצבוע את כל הקירות.
  • בבית פרטי, לרוב ישנן שתי קומות או יותר. כמעט בכל הבתים עם מספר קומות, התקרה בקומה הראשונה בבית גבוהה יחסית. עובדה זו מצריכה עבודה מעט שונה מאשר בתקרה רגילה.
  • חלק גדול מהלקוחות שלנו המעוניינים בצביעת בית בירושלים, רוצים שנצבע עבורם גם את הקירות החיצוניים של הבית. עבודה זו מצריכה שימוש בציוד שונה ובצבעים אחרים. נצטרך לבצעה בתנאי מזג אויר מתאימים.
  • כאשר בבית יש יותר מקומה אחת, יהיו בו גם מדרגות. “חדר מדרגות” מצריך עבודה מעט שונה מיתר הקירות בבית.

מי הלקוחות שלנו בירושלים?

צחי דהן (צבעי בירושלים) מספר על המגוון הרב של הלקוחות המזמינים צבעי ומעוניינים בצביעת בית בירושלים:

“ירושלים היא עיר מעניינת מבחינת הלקוחות שלנו. אנחנו מקבלים הרבה מאוד הזמנות לצביעת בית בירושלים, עבור בתים עתיקים ומיוחדים. בעיר ישנם בתים היסטוריים רבים בהם גרות משפחות, כמו בעין כרם ובשכונות במרכז העיר. אנחנו גם מספקים שירותי צביעת בית בשכונות חדשות יותר, כמו ארנונה, וכמובן גם צובעים בתים במושבים וביישובים בהרים שמסביב לירושלים”.

מחפשים צבעי מקצועי ואמין לצביעת בית בירושלים והסביבה? מעוניינים בהצעת מחיר מעולה? אנחנו בסופר צבע מחכים לטלפון שלכם.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!