צביעת בית באשקלון

צביעת בית באשקלון

סופר צבע - צובעים בתים כבר מעל ל-20 שנים

  • זמינות מהיום להיום
  • אחריות מלאה על כל עבודה
  • מחירים ללא תחרות
  • עבודה נקייה ויסודית
מאיר וצחי הצבעים

מאיר מלכה וצחי דהן - הבעלים של סופר צבע

גוגל אייקון
5.0
צפו ב 40+ חוות דעת עלינו מגוגל

חדש! מחשבון צביעת דירה - קבלו הצעת מחיר אונליין תוך 2 דקות

לקוחות יקרים! כיום ניתן לקבל הערכת מחיר לצביעת הדירה שלכם באמצעות המחשבון הדיגיטלי שלנו. תוך מספר שאלות קצרות תוכלו לקבל הצעת מחיר!

שאלות נפוצות

האם אתם נותנים אחריות על העבודה?

כן. ישנה אחריות מקיפה על העבודה, כולל תיקוני שפכטל קטנים. כך אם לא תהיו מרוצים מפרט כלשהו - האחריות היא עלינו. אנחנו כאן לשירותכם - גם בסיום העבודה.

איך אוכל לקבל הצעת מחיר מהירה ומדויקת?

כדי לתת לכם הצעת מחיר מדויקת נשאל אתכם בטלפון שאלות שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלכם. מומלץ גם לשלוח לנו תמונות של הדירה בוואטספ או אפילו לקבוע אצלכם בדירה כדי שנוכל לדעת בדיוק איך מתאים לצבוע את הדירה.

כמה זמן לוקחת העבודה?

תלוי בהיקף העבודה. ברב המקרים מדובר בסדר גודל של יום עבודה אחד.

האם אני צריך להכין את הדירה לפני שאתם מגיעים?

לא. הכנת הדירה לפני הצביעה היא באחריותנו.

על מי חלה האחריות לצבוע דירה שכורה?

בעיקרון קיימת ציפייה (גם אם היא לא מוזכרת בחוזה) ששוכרי הדירה יחזירו את הדירה באותה מצב שבה הם קיבלו אותה. לכן בדרך כלל בעלי דירה דורשים מן השוכרים עם סיום חוזה השכירות, להיות אחראים לצביעת הדירה.

העיר אשקלון השוכנת לחופה הדרום מזרחי של ישראל, מאכלסת כיום מעל ל-150 אלף תושבים. אחוז הבתים צמודי הקרקע בעיר הוא מהגבוהים בישראל, ואנחנו בסופר צבע רואים זאת גם במספר מזמיני צביעת בית באשקלון, מבין כל אלה הפונים אלינו לעבודות צבע בעיר.

לקוחות רבים שלנו באשקלון פונים אלינו לצורך צביעת הבית, כאשר מגיע הזמן לחדש את סביבת המגורים של המשפחה, ולשדרג את עיצוב הפנים בבית.

צביעת בית באשקלון – מידע שצריך לדעת

אם אתם תושבי העיר הגרים בבית פרטי ומעוניינים לצבוע את ביתכם, כדאי לזכור שצביעת בית היא עבודה לאיש מקצוע. עבודות הצבע על בית פרטי הן מקיפות, ונמשכות מספר ימים. גם ההכנות לצביעה הן רבות, וזו עבודה מאתגרת יותר מצביעת דירה.

הנה כמה דוגמאות:

  • בבית צמוד-קרקע, הרצפה בקומה התחתונה, או במרתף, יושבת על האדמה. היא חשופה להצפה ולרטיבות שמגיעה מן הקרקע, משום שאינה יושבת על עמודים. צבעי שיגיע אל ביתכם, יצטרך לבדוק את מצב הרצפות התחתונות, לפני תחילת העבודה.
  • אם בבית יש מדרגות, “חדר המדרגות” זקוק לצביעה גם כן. אזור המדרגות מצריך עבודה מעט שונה מיתר הקירות בבית בגלל החיתוכים הזוויתיים של הצביעה.
  • עלות צביעת בית גדולה משמעותית מצביעת דירה. גודלם של בתים פרטיים הוא רחב יותר מרוב הדירות. זה מצריך יותר צבע, וזמן עבודה רב יותר כדי לצבוע את כל הקירות בבית. בבית פרטי שנבנה עם שתי קומות או יותר, התקרה של הקומה הראשונה גבוהה יחסית, והקירות בעלי שטח רחב יותר, ומצריכים גם הם יותר עבודה וחומרי צבע.
  • חלק ניכר מן הלקוחות שלנו המעוניינים בצביעת בית באשקלון, מזמינים גם צביעה של הקירות החיצוניים בבית. זו עבודה המצריכה שימוש בצבעים שונים וייחודיים, ובציוד שונה. צביעת המעטפת של הבית, יכולה להתבצע רק בתנאי מזג אויר מתאימים.

בחירת צבעי לצביעת בית באשקלון

שוקלים איזה צבעי להזמין לצביעת בית באשקלון? בדקתם בגוגל “צביעת בית באשקלון” וקיבלתם המון תוצאות שרק מבלבלות אתכם? הנה כמה טיפים כיצד לבחור איש מקצוע לצביעת בית באשקלון:

מקצועיות ומוניטין- לפני שתשכירו את שירותיו של צבעי באשקלון, בדקו באיזה סוג עבודות הוא מתמחה, ומה הלקוחות שלו אומרים עליו. אנחנו בסופר צבע מתמחים בצביעת בתים, ונוכל לעזור ולהכווין אתכם לפני תחילת עבודות הצבע. תוכלו לקבל מאיתנו רשימת ממליצים, כך שמרגע שתדברו איתם, תבינו שאתם בידיים טובות.

עצה טובה- התייעצו עם הצבעי. הבהירו מהם הצרכים שלכם, ומה החזון שלכם לבית. אל תהססו להעלות ראיונות ולבקש מהצבעי עצה לגבי גוונים, סוגי צבע, ועוד. צחי ישמח לתרום לכם מניסיונו, להציע לכם רעיונות, ולסייע לכם להחליט כיצד לצבוע את הבית.

מדוע לבחור בסופר לצביעת בית באשקלון?

הרשו לנו לספר לכם על השירותים של סופר צבע.

15
שנות ניסיון
100%
לקוחות מרוצים
אלפיעבודות צביעה
אייקון מברשת
אייקון זמן
אייקון וי
אייקון וי
אייקון ארנק
אייקון וי
אייקון לייק
אייקון מטאטא

במהלך השנים צברנו ידע וניסיון, וגם לקוחות רבים. לקוחות מרוצים, תורמים לכך שאנחנו בראש רשימת המומלצים, בכל הקשור לעבודות צבע, ובמיוחד לצביעת בית באשקלון. הנה כמה סיבות לשביעת רצון הלקוחות שלנו:

אנחנו נותנים תמורה מלאה למחיר. המחירים שלנו כוללים הכל-  את הכיסוי וההזזה של הרהיטים, את ההכנות של הקירות לצביעה, את עלות העבודה, עלויות הצבע, וכמובן את הניקיון בסוף המלאכה. אצלנו אין עלויות נסתרות! המחירים שתקבלו מאיתנו הם ללא תחרות בשוק.

אנחנו החברה המקצועית ביותר בשוק- בסופר צבע משתמשים אך ורק בצבעים האיכותיים של טמבור. אנחנו מעסיקים אנשי מקצוע מנוסים ומומחים בתחומם. אצלנו תמיד מבצעים תיקוני טיח בקירות לפני הצביעה, ולעולם לא מוותרים על פינישים ותיקונים בסוף הצביעה. עבודה מקצועית ללא דופי!

אחריות מלאה על עבודת הצבע- הסתיימה הצביעה וגיליתם תקלה או צבעים לא אחידים? עבר חודש מתום הצביעה, והתגלו פגמים בצבע או בעבודה? אין בעיה. אנחנו מתחייבים לחזור ולעשות תיקונים. ללא עלות נוספת.

ניקיון הוא מילת המפתח- כל עבודת צביעת בית באשקלון, דורשת הכנות חשובות לפני עבודת הצבע עצמה. יש לצפות  את הרהיטים ולהגן עליהם, לכסות את הרצפה, ואת הקירות אשר אינם מקבלים צבע בין שלבי הצביעה. דרוש לשים מסקינטייפ על השקעים והמשקופים בבית. וכמובן, דרושה עבודה נקייה ומדוייקת.

לאחר הצביעה, חובה להשאיר את הבית נקי, ללא יריעות ניילון, ללא מסקינטייפים וללא שאריות צבע שאינן במקומן. הניקיון בסוף העבודה, הטאצ’ האחרון, הוא אחת הסיבות המרכזיות שהלקוחות שלנו ממליצים עלינו.

מחפשים צבעי מקצועי לצביעת בית באשקלון? רוצים להזמין חברה אמינה, הנותנת שירות מעולה במחיר אטרקטיבי? התקשרו אלינו להצעת מחיר.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תודה! נחזור אליכם בקרוב.
שגיאה!